Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalm her også, varierer veldig fra dag til dag. Funnet ut at frokost er avgjørende for resten av dagen. Jeg har kjøpt seaband armbånd på apoteket, de hjelper en del Grønn te hjelper ogsåEr det flere som er sykt kvalme? Noen tips til hvordan å holde det i sjakk? Ingen matlyst, blir enda mer kvalm av å spise det meste -.- Og det er skikkelig vanskelig å jobbe
Ok får løpe å kjøpe, spiser frokost å drikker mye vann.. men er helt sykt kvalm :/Kvalm her også, varierer veldig fra dag til dag. Funnet ut at frokost er avgjørende for resten av dagen. Jeg har kjøpt seaband armbånd på apoteket, de hjelper en del Grønn te hjelper også
Begge gangene har jeg begynt i uke 4 (ca 3+2), sist sleit jeg med den ihvertfall til uke 21.. :/Hvor langt på vei er/var dere før kvalmen kom?
Sist måtte jeg kaste opp før julemiddagen for å få i meg mat da var jeg 21 uker på vei
Hos meg er det veldig varierende men i dag var jeg litt småkvalm da jeg våknet og da jeg var så dum med å vente med å spise trodde jeg at jeg skulle kaste opp på vei til butikken. Fikk kjøpt meg en knallgod skogsbærsmoothie på spisestedet til ei venninne og det gjorde susen. Så nå har jeg handlet inn brokkoli, banan, gulrot, skogsbærblanding og appelsinjuice slik at jeg kan lage mine egne smoothies på morgenkvisten. Jeg er ikke så veldig glad i brød, men baker egne knekkebrød de hjelper når jeg blir småuggen.
Jeg har begynt litt i dag med kvalmen. Særlig om jeg er sulten. Og hvis det er sterke lukter rundt meg. Kjedelig!