Kvalm!!

olivia90

Gift med forumet
VIP
Septemberlykke 2015
Er det flere som er sykt kvalme? Noen tips til hvordan å holde det i sjakk? Ingen matlyst, blir enda mer kvalm av å spise det meste -.- Og det er skikkelig vanskelig å jobbe :(

Er det flere som er sykt kvalme? Noen tips til hvordan å holde det i sjakk? Ingen matlyst, blir enda mer kvalm av å spise det meste -.- Og det er skikkelig vanskelig å jobbe :(
Kvalm her også, varierer veldig fra dag til dag. Funnet ut at frokost er avgjørende for resten av dagen. Jeg har kjøpt seaband armbånd på apoteket, de hjelper en del :) Grønn te hjelper også :)

Kvalm her også, varierer veldig fra dag til dag. Funnet ut at frokost er avgjørende for resten av dagen. Jeg har kjøpt seaband armbånd på apoteket, de hjelper en del :) Grønn te hjelper også :)
Ok får løpe å kjøpe, spiser frokost å drikker mye vann.. men er helt sykt kvalm :/

Kvalm her og. Tenker å prøve sea bands. Nå går det mest i å spise lite og ofte. Men det tar ikke alt

Min kvalme varierer veldig fra dag til dag. Noen dager er jeg drit kvalm og andre dager nesten ikke. Sist var jeg sykemeldt pga kvalme, gikk ned 6 kg og lå bare på sofaen eller i senga. Håper jeg ikke ender opp der igjen :) men husker den verste kvalmen kom etter et par uker., blæ..

Litt kvalm av og til, men det går heldigvis over med mat og litt hvile. Sliter på bussen da...

Hos meg er det veldig varierende men i dag var jeg litt småkvalm da jeg våknet og da jeg var så dum med å vente med å spise trodde jeg at jeg skulle kaste opp på vei til butikken. Fikk kjøpt meg en knallgod skogsbærsmoothie på spisestedet til ei venninne og det gjorde susen. Så nå har jeg handlet inn brokkoli, banan, gulrot, skogsbærblanding og appelsinjuice slik at jeg kan lage mine egne smoothies på morgenkvisten. Jeg er ikke så veldig glad i brød, men baker egne knekkebrød de hjelper når jeg blir småuggen.

Jeg har begynt litt i dag med kvalmen. Særlig om jeg er sulten. Og hvis det er sterke lukter rundt meg. Kjedelig!

Hos meg er det veldig varierende men i dag var jeg litt småkvalm da jeg våknet og da jeg var så dum med å vente med å spise trodde jeg at jeg skulle kaste opp på vei til butikken. Fikk kjøpt meg en knallgod skogsbærsmoothie på spisestedet til ei venninne og det gjorde susen. Så nå har jeg handlet inn brokkoli, banan, gulrot, skogsbærblanding og appelsinjuice slik at jeg kan lage mine egne smoothies på morgenkvisten. Jeg er ikke så veldig glad i brød, men baker egne knekkebrød de hjelper når jeg blir småuggen.

Å for en god ide! Jeg liker ikke så godt brød jeg heller, så sliter virkelig med å få det ned om morgenen når jeg er kvalm i tillegg! :o

Har vært litt kvalm før måltider, frem til i dag. Kvalmen ble som kastet på meg i ettermiddag, brakk meg flere ganger og måtte legge meg. G-r-e-a-t :rolleyes:

Ugh... Må henge meg på her jeg også. Sist svg.skap merka jeg ikke at jeg var gravid før fødselen starta, så nå jeg fant det ut for tre dager siden bare lo jeg og sa at dette blir easy til samboer.
I dag våkna jeg kl 05 kvalm som en padde og har lagt strak ut på sofaen i hele dag. Fått i meg litt vann og eple.

Back
Topp