Kva er det dummaste spørsmålet du har fått som gravid?

Vel, ikke direkte et spørsmål. Men fikk høre av bestevenninnen min at en tidligere venninne mente at samboeren min ikke var faren, fordi vi ikke offentliggjorde forholdet vårt på Facebook før rett før jeg ble gravid. :confused:
 
"Sikker på at det ikkje er to?" når eg gjekk med førstemann.
"Sikker på at det ikkje er tre inni der?" når eg gjekk med tvillingane...
 
Har du vært gravid før?
Har du fast partner?
Nå skal vi se om du har fått mage.
 
Last edited:
Har du fått i deg noe du ikke tålte? -dette spørsmålet kom fra ingen ringere enn min pappa.
 
On det var deilig å slippe å tenke på prevensjon o_O
 
"Hæ? Var det ikke planlagt? Det må det jo ha vært, man blir ikke gravid når man bruker prevensjon" Ehh.. neivel..

Rundt termin var det mange som spurte om ejg var helt sikker på at jeg ikke kjente noe. Nei, fikk ingen forvarsel på fødselen faktisk.
Si det til lille sprelle i magen min :p
 
jeg fortalte folk første terminen vi fikk på tidlig UL. Så i uke 18 fikk vi ny termin. Og da fikk jeg spm om min mann forsatt var far til barnet.
Jeg håper virkelig det siden vi er gift. ;)

En annen ting jeg har hørt flere ganger som ikke er ett spørsmål
"så du ble gravid på prevensjon"... "har ikke hørt noen andre som har blitt det ".

Det fikk jeg og høre - da måtte iallefall prevensjonen være brukt feil. Det er godt mulig,jeg vet ikke om få mange måter å bruke en spiral på :p
 
* var det planlagt

* du har så liten mage, er du sikker på at babyen vokser som du skal

* (samme person som over) oi så stor mage du har fått, sikker på at det ikke er tvillinger?
 
Det fikk jeg og høre - da måtte iallefall prevensjonen være brukt feil. Det er godt mulig,jeg vet ikke om få mange måter å bruke en spiral på :p

hahaha samme fikk jeg vite. Visste ikke at jeg måtte Gjøre noe spesielt med pstaven for at den skulle fungere
 
Back
Topp