Kva er det dummaste spørsmålet du har fått som gravid?

"har du kommet så langt nå at det har blitt en baby og ikke et foster som dør?"
 
Er du ute nå, skal ikke du snart føde?? En mnd før termin? :p
 
Gleder du deg?

(Jeg eeeeelsker å svare på det spørsmålet!)
 
Har ikke babyen kommet ennå? :p Spesielt lite gøy for n'te gang på overtid :p
 
Kanskje ikke dumt spørsmål, men utrolig unødvendig og privat... "Var det planlagt?"
 
'Klarte dere det naturlig eller??" Ehh ja.. men det har faktisk ingen noen ting med.
 
"Var det planlagt?" :p

Fått det med alle 3.
Ingen som forventet at vi skulle svare nei da :p
 
Fikk spørsmål noen ganger om hvordan jeg hadde klart å overtale mannen til en til når vi ventet tredjemann..
(Den var det han som tok initiativ til)
 
Var ikke det litt dårlig planlagt med termin rett før jul??

den var bare sykt irriterende! Nå hadde ikke vi planlagt noen baby. Men tenk om vi hadde det, tenk om det var noe vi hadde prøvd på lenge. Å ønska oss veldig. Å endelig skjedde det!! Spiller vel ingen rolle om babyen kommer på nyttårsaften, så lenge den er frisk å alt går bra med mor å barn!
 
Var ikke det litt dårlig planlagt med termin rett før jul??

den var bare sykt irriterende! Nå hadde ikke vi planlagt noen baby. Men tenk om vi hadde det, tenk om det var noe vi hadde prøvd på lenge. Å ønska oss veldig. Å endelig skjedde det!! Spiller vel ingen rolle om babyen kommer på nyttårsaften, så lenge den er frisk å alt går bra med mor å barn!
Den fikk vi med andremann også, og vi hadde prøvd i 2,5 år....
 
"Var det planlagt?" Og "vurderte du abort?" Kanskje ikke direkte 'dumme, men ufine og direkte unødvendige syns jeg.. Ingen som har noe med de tingene der tenker jeg!
 
"Hæ? Var det ikke planlagt? Det må det jo ha vært, man blir ikke gravid når man bruker prevensjon" Ehh.. neivel..

Rundt termin var det mange som spurte om ejg var helt sikker på at jeg ikke kjente noe. Nei, fikk ingen forvarsel på fødselen faktisk.
 
Om ikke jeg skulle dra hjem til mamma og pappa snart.. Jeg lurte jo på hvorfor, og fikk til svar "der jeg er fra, er den gravide hjemme hos foreldrene de siste 3 mnd før fødsel, for å få hjelp til ting..."
Eeeehm, ville heller være i mitt eget hjem med min egen mann :p
 
Når forventer du å få mensen tilbake etter fødselen (av gubben til en venninne som ikke særlig mange i vennegjengen har særlig sans for)
 
Med storebror da jeg ringte legekontoret for å få en time: har du planer om å ta abort? Eeeeeeee nei. Jeg hadde så lavt bt fra uke 5 at jeg ikke kunne gå fra sofaen og til badet uten å besvime så jeg trengte bare en sykemelding.
 
Min bror lurte på hvordan det føltes ut å ha noe levende inni magen, var XD Før jeg fikk svart refererte han til Filmen Aliens" Er det akkurat som det ser ut på Ailens?"

Men jeg har ikke fått noen dumme spørsmål egentlig, utenom at noen prøvde å legge ord i munnen min om hvordan jeg skulle føle meg!
 
Min bror lurte på hvordan det føltes ut å ha noe levende inni magen, var XD Før jeg fikk svart refererte han til Filmen Aliens" Er det akkurat som det ser ut på Ailens?"

Men jeg har ikke fått noen dumme spørsmål egentlig, utenom at noen prøvde å legge ord i munnen min om hvordan jeg skulle føle meg!

Jeg følte det litt slik som aliens innimellom:p haha
At det så slik ut da, for jeg kjente ganske lite bevegelser pga morkaka foran og hun sparket mot ryggen min :p
 
Om ikke jeg skulle dra hjem til mamma og pappa snart.. Jeg lurte jo på hvorfor, og fikk til svar "der jeg er fra, er den gravide hjemme hos foreldrene de siste 3 mnd før fødsel, for å få hjelp til ting..."
Eeeehm, ville heller være i mitt eget hjem med min egen mann :p
Haha, what? Mye rart as...
 
Back
Topp