Kurv/vugge etc. Hva skal dere ha?

Vurdera Leandervugge frå krok i taket - har katt, så greit å slippe å uroe meg for om den hoppa i vogga :)

Har nettopp hentet en slik vugge som jeg skal pusse opp:)

Screenshot_2015-04-15-17-07-55.png

Babykurv på vuggestativ som skal flyttes mellom soverom og stue. Har ikke plass til bedside-crib eller sprinkelseng på soverommet, så håper kurven funker de første mnd. Ellers blir det sikkert en del soving i babynest i sofaen ser jeg for meg..

Hadde vugge i stua sist, og brukte den masse. Så håper det blir sånn denne gangen også.

Har kun plass til denne i stuen :) også blir jeg å tilvenne babyen å sove ute på verandaen i vogna si værtfall en gang om dagen :) men skal ha babynest som ligger i sofaeen som h*n kan sove i om dagen :) min erfaring med de 3 andre er at vugga ikke er blitt brukt ;)

Vedlegg

• 1429616226847.jpg
    1429616226847.jpg
    73,5 KB · Visninger: 35
Vi kjøpte en brukt mosekurv. Jeg har vasket stoffet, sløyfene, puta og dyna. Men bør jeg skifte ut madrassen? Den er på ca 1-2 cm tykk og er litt hard, vet ikke hva den er lagd av.

Elektrisk vugge, hadde kolikkbarn sist, så vil helgardere meg denne gangen. Ellers blir det babynest og lekegrind, vogna muligens :)

Har vugge som skal soves i på natta. Ellers er det vogn ute. Men har veldig lyst på leandervugge også, men mannen har angst for ting som tar stor plass og skal henges opp i taket(lager jo tross alt hull)
Høres akkurat ut som mannen her :p
*sukke*

Har kjøpt leandervugge til å ha på stua, på barnerommet er det Stokke Sleepi Mini og på vårt rom blir det en "next to me" krybbe <3 om ikke det blir samsoving :)

Fikk en trehvit vugge til førstemann, den har jeg fått malt opp nå så den er klar til september

Back
Topp