Kurv/vugge etc. Hva skal dere ha?

Vi skal ikke ha noe. Legger babyen enten i sengen på soverommet, eller i vognen så den er klar til å bli med ut uten å vekkes først. Eller, kjenner jeg meg selv rett, så kanskje den sover minst like mye i bæresjalet, så jeg har den koselig med meg overalt. :)
Slik blir det nok her også. Hadde 2 soveplasser inne til første, og det kjentes helt unødvendig ut. Her vil det bli brukt sengen, vognen eller brystet mitt som soveplass på dagtid :)

Vi har en gammel vugge som min oldefar lå i da han var baby, og alle babyer i familien etter det. Endelig er det min tur til å få denne hjem i stua :)

Her blir det soverommet, fanget eller vognbagen. Det holdt i massevis sist. Vognbagen kan enkelt flyttes rundt - kjekt hvis man feks får besøk, skal støvsuge eller gjøre noe annet som bråker når baby sover, da kan han/hun enkelt flyttes sovende til annet passende sted i huset, eller man kan dra ut på trilletur uten å flytte han/henne. Vi savna ikke annen form for soveplass sist :)

Her blir det faktisk to vugger. Den jeg sov i som baby og den mannen min sov i som baby. Begge vil at de skal brukes, så da blir det vel en på stuen og en på soverommet tenker jeg :)

Vi har en vugge :)

Har kjøpt både sprinkelseng og Next2me seng, sistnevnte skal soves i på natten, mens på dagen skal han sove litt overalt; sprinkelsenga på baby-rommet, vogna som kan stå hvor som helst, lekegrinda i stua eller på armen... Tenker at hvis jeg bytter på, så vil han bli lettere og ta med seg bort da han er vant til og sove litt overalt... :)

Har fått skrøyt av moseskurven jeg hvertfall :) Eneste den skjermen som var litt løs. Sliter med å holde seg selv oppe :p

Vi brukte lekegrinda og vognbagen sist, så det blir det denne gangen også :) (selv om hun sov mest på meg i starten) :p

Vi skal ikke ha noe. Legger babyen enten i sengen på soverommet, eller i vognen så den er klar til å bli med ut uten å vekkes først. Eller, kjenner jeg meg selv rett, så kanskje den sover minst like mye i bæresjalet, så jeg har den koselig med meg overalt. :)

Skjønte ikke helt det med at det blir så mye enklere med vogna, for da kan du ta med babyen ut. Har du på utedress hver gang du legger babyen i vogna da?

Skjønte ikke helt det med at det blir så mye enklere med vogna, for da kan du ta med babyen ut. Har du på utedress hver gang du legger babyen i vogna da?
Jeg har ikke brukt utedress så lenge de har vært små sovebabyer. Bretter bare tilside voksiposen ved inne-i-gangen-soving, og pakker inn ungen og knyter før jeg går ut. :) Lillesøster her kunne sove 4-5 timer i strekk, så da var jeg helt avhengig av å ha henne plassert i vognen tidlig på dagen, så ikke storebror og jeg skulle bli innestengt halve dagen med en baby som sov i sengen. Håper denne babyen skal sove litt mindre, men de er som de er. :)

Back
Topp