Sistemann kommer i September :)
Sistemann kommer i September :)
Vi skal ha vugge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik blir det nok her også. Hadde 2 soveplasser inne til første, og det kjentes helt unødvendig ut. Her vil det bli brukt sengen, vognen eller brystet mitt som soveplass på dagtidVi skal ikke ha noe. Legger babyen enten i sengen på soverommet, eller i vognen så den er klar til å bli med ut uten å vekkes først. Eller, kjenner jeg meg selv rett, så kanskje den sover minst like mye i bæresjalet, så jeg har den koselig med meg overalt.
Samme herVi skal ha lekegrinda den kan heves
Har kjøpt akkurat samme vugge gleder meg som en unge til å sette den opp
Har kjøpt akkurat samme vugge gleder meg som en unge til å sette den opp
http://www.jollyroom.no/sokeresultat?text=petite+cherie+moses+gyngestativ denne har viÅh finnes det også Det må sjekkes ut!
Hvordan er den?Vurderer å kjøpe den så lurer på om du er fornøyd?
Hehe, ja samme hær men regner med at når juni kommer, klarer jeg ikke vente lengerIkke sant! Klør litt i fingrene.. Men må vente litt til, ellers går tiden utrolig sakte tror jeg
Sånn har vi fra sist, veldig fornøyd. Monterte den med hjul og satte ved senga vår, funket veldig braVis vedlegget 113282
Vi har kjøpt denne
Vel, den så fin ut i eksken har ikke tatt den opp ettersom vi skal flytte og nettopp hatt visningHvordan er den?Vurderer å kjøpe den så lurer på om du er fornøyd?
Vi skal ikke ha noe. Legger babyen enten i sengen på soverommet, eller i vognen så den er klar til å bli med ut uten å vekkes først. Eller, kjenner jeg meg selv rett, så kanskje den sover minst like mye i bæresjalet, så jeg har den koselig med meg overalt.
Jeg har ikke brukt utedress så lenge de har vært små sovebabyer. Bretter bare tilside voksiposen ved inne-i-gangen-soving, og pakker inn ungen og knyter før jeg går ut. Lillesøster her kunne sove 4-5 timer i strekk, så da var jeg helt avhengig av å ha henne plassert i vognen tidlig på dagen, så ikke storebror og jeg skulle bli innestengt halve dagen med en baby som sov i sengen. Håper denne babyen skal sove litt mindre, men de er som de er.Skjønte ikke helt det med at det blir så mye enklere med vogna, for da kan du ta med babyen ut. Har du på utedress hver gang du legger babyen i vogna da?