Kurv/vugge etc. Hva skal dere ha?

MiniSnella

Elsker forumet
TIl å la barnet sove i på dagtid?
Sist hadde vi ikke noe definert, bar bagdelen litt rundt omkring, men denne gangen vil jeg ha et sted å legge mini. Hva skal dere ha?

Jeg vurderer moseskurv eller leandervugge. Innspill? :)

Har begge de vuggene som du nevner :) Leandervuggen skal henge på soverommet siden kroken fortsatt er i taket :D Liker den best egentlig, men kjøpte mosekurv til å ha i stuen sånn at han får sitt eget sted å sove :) Mange som sier at han kan jo bare ligge i vogna og blabla, men jeg orker ikke løpe frem og tilbake hver gang han grynter eller mister smokken :rolleyes:

Er moseskurv og leander det hovedsakelig står mellom! Synes egentlig leadervuggen ser best ut, men minus at den henger fest der vi monterer den. Er de like store ca?

Vi brukte moseskurv sist som stod ute i stua, og ved senga vår nattestid - syns det fungerte helt supert :-)

Har vugge som skal soves i på natta. Ellers er det vogn ute. Men har veldig lyst på leandervugge også, men mannen har angst for ting som tar stor plass og skal henges opp i taket(lager jo tross alt hull)

har kjøpt en leander vugge. syntes den er så fin! klarte ikke å dy meg når jeg fikk lov av mannen å kjøpe hva jeg ville :O

Mamma har kjøpt ei treskjært vugge til sine barnebarn. Hun har også sydd Hardangersengetøy til vuggen. Den skal stå i stua for soving på dagtid

Vi skal ikke ha noe. Legger babyen enten i sengen på soverommet, eller i vognen så den er klar til å bli med ut uten å vekkes først. Eller, kjenner jeg meg selv rett, så kanskje den sover minst like mye i bæresjalet, så jeg har den koselig med meg overalt. :)

Hadde vugge i stua sist, men den skal stå på rommet nå, brukte sofaen bare mye sist så går nok for babynest og lekegrind denne gangen :)

Back
Topp