Kunne du tilgitt utroskap?

Jeg hadde nok tilgitt om det var engang men ikke om det var over lang tid
Det tror jeg også hadde gjort, men vanskelig å vite når man står i situasjonen.

Hadde pakket og reist.

Det hadde vært nokså dobbelmoralsk av meg å ikke tilgi en engangsforseelse, men samtidig så er vi et veldig annet sted i forholdet og i livene våre enn vi var den gangen han tilga meg for det samme. Måtte ha snakket om det og sett hva vi begge følte.
Samme her.

Det hadde blitt slutt. Det hadde jeg ikke klart! Hadde aldri kommet over det: hadde nok brukt det i enhver anledning dessverre. Så hadde aldri blitt glemt :/

Usikker! Har hvert utro selv, og angret som fy etter på. Jeg pakket tingene mine og dro selv, og vet jeg aldri kommer til og satse både hus, mann, barn og bil på det igjen!

Så jeg hadde vel prøvd og fikse opp før jeg eventuelt hadde kastet han ut, dersom det var ett 1 gangs tilfelle og han angret seg.

Her hadde det blitt skilsmisse med en gang. Både jeg og mannen kom fra forhold hvor den andre parten var utro. De var til å med utro med hverandre. Så her er det nulltoleranse for utroskap.
Oi, det var litt av en tilfeldighet! :O
Var dere i samme omgangskrets eller?

Vet ikke hvordan jeg ville reagert om han hadde kommet og fortalt det selv og oppriktig angret på det. Mulig jeg hadde klart å tilgi da om det var engangstilfelle.
Men har et tidligere forhold som tok slutt fordi han var utro. Der var det løgner stadig vekk og ryktespredning ang meg osv, og det endte med at jeg fersket ham på senga med ei annen. Hadde vel ikke det beste forholdet på mange måter, men der sa det totalt stopp for min del.

Ja var det. Vi var gode venner alle 4. Nå er det kun jeg og mannen som prater sammen av oss.
Uff, gjør jo sviket enda større. Skjønner godt dere har nulltoleranse! Men kom iallefall noe godt ut av det da. :)

Det ville vært en avgjørelse som ville blitt tatt etter en lang prat og alt ettersom hva som var gjort osv

Det hadde jeg tilgitt og vi har snakket om det tidligere og er enige begge to om at da er det kroken på døra.

Nei jeg fortjener bedre enn en slask som går å har sex med noen andre uansett hvor mye han angret i ettertid!
Jeg hadde flyttet på dagen og hadde aldri tilgitt han for å ødelegge familien vår. Jeg vet at jeg hadde gått og aldri sett meg tilbake om han gjorde noe sånt.

Det hadde nok blitt brudd ja. Vi har pratet om det,og mannen min vet at det er omtrent det verste noen kunne ha gjort mot meg.
Faren min var utro mot min mor,så jeg vet hvordan det ødelegger en hel familie (selv om jeg var 20 da det skjedde)

Nulltoleranse. Jeg hadde ikke klart å stole på han etterpå..

Kommer EGENTLIG an på om det var et kyss eller sex, og om det var en random på dritfylla eller om det var en eks/en han har tekstet lengre med. Altså om det var overlagt utroskap eller "uheldig"..
Jeg tror nok jeg aldri har greid å tilgitt sånn helt, tror det har sittet og forpestet hodet mitt resten av forholdet så det beste for min del hadde vært brudd.
Hadde også hatt store problemer med sex etterpå dersom det var seksuelt utroskap, for å vite at hans "greie" har vært inni noen andre så inn i meg har bare vært verdens største turn off.. Selvfølgelig har den det før vi møttes, men det blir på en annen måte om den har vært borti noen andre mens den var "min" :p
Jeg er kanskje litt sær der, men ser på samboerens tiss som MIN tiss, og den skal ikke borti noen annen jentetiss ;p haha.. Æsj.
Men ja, kommer vel egentlig an på alvorlighetsgrad, men jeg kjenner mitt hode og jeg hadde nok ikke holdt ut i lengden. Det hadde ødelagt veldig viktige deler av forholdet og jeg hadde aldri greid å stolt på han på den måten igjen :( uff hadde vært så knust!

Aldri opplevd det, derfor vanskelig å vite hva jeg hadde gjort i situasjonen, men liker å tro at jeg har nulltoleranse på det, uavhengig av omstendighetene :)

Back
Topp