Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg også hadde gjort, men vanskelig å vite når man står i situasjonen.Jeg hadde nok tilgitt om det var engang men ikke om det var over lang tid
Samme her.Det hadde vært nokså dobbelmoralsk av meg å ikke tilgi en engangsforseelse, men samtidig så er vi et veldig annet sted i forholdet og i livene våre enn vi var den gangen han tilga meg for det samme. Måtte ha snakket om det og sett hva vi begge følte.
Hadde vel satt meg ned og snakket med han om utroskapen. Og bestemt meg da for om det er en liten sjanse for å tilgi eller om det er bare å pakke sakene og flytte.
Oi, det var litt av en tilfeldighet! :OHer hadde det blitt skilsmisse med en gang. Både jeg og mannen kom fra forhold hvor den andre parten var utro. De var til å med utro med hverandre. Så her er det nulltoleranse for utroskap.
Ja var det. Vi var gode venner alle 4. Nå er det kun jeg og mannen som prater sammen av oss.Oi, det var litt av en tilfeldighet! :O
Var dere i samme omgangskrets eller?
Uff, gjør jo sviket enda større. Skjønner godt dere har nulltoleranse! Men kom iallefall noe godt ut av det da.Ja var det. Vi var gode venner alle 4. Nå er det kun jeg og mannen som prater sammen av oss.