Kunne du tilgitt utroskap?

Det hadde blitt brudd tvert. All tillit hadde forsvunnet og hadde tvilt på følelsene hans for meg for resten av livet. Det er ikke noe sunt, og hadde ikke vært beste stemningen mellom oss lenger, han hadde vel endt med å være utro igjen etter vil jeg tro.

Det hadde blitt brudd med en gang, jeg hadde aldri greid å stole på ham igjen. Jeg hadde kommet til å bli så kontrollerende og sjekket alt han drev på med at det hadde ikke vært verdt det for noen av oss.

Har nulltoleranse på utroskap, hadde aldri kunne stolt på han igjen og det er en stor del av forholdet, i tillegg tror jeg ikke sexen noen gang hadde blitt det samme igjen, så tror ikke jeg hadde klart å blitt i forholdet.

Kommer an på situasjonen i mot uteoskap men ikke klinkende nei da vi alle kan gjøre feil...

Det er veldig vanskelig å svare på, iom at mennesker generelt har en tendens til å ikke handle rasjonelt når det er følelser involvert. Jeg liker å tro at jeg hadde stått opp for meg selv, tenkt at han selv hadde tatt valget om et brudd ved å skitne til og tråkke på forholdet vårt på den måten. Mener at utroskap i de færreste tilfeller kan forsvares. Men igjen, vanskelig å være veldig bastant på dette.

Tenker at utroskap ville ført til et brudd, men det kommer vel kanskje an på omstendighetene... Altså vet jeg ikke, og håper jeg aldri kommer opp i en sånn situasjon!

Vil gjerne skrive ja, men jeg tror ikke det. Noe hadde blitt ødelagt mellom oss og han hadde liksom ikke vært bare min lengre. Hadde nok mistet følsene og han hadde blitt til en kompis. Vi har jo vært sammen lenge og med hus å barn sammen hadde skaden blitt alt for stor til å repareres. Hadde ikke vært godt for noen av oss.

Kommer helt an på situasjonen. Et forhold på si hadde jeg aldri tilgitt, men en one night stand. . Hmm. Kommer an på. Fortalte han det til meg selv, eller fikk jeg vite om det på en annen måte? Hvem var det med? Og så måtte han ha jobba hardt for å vinne tilliten min tilbake.
Signerer denne!

Opplevde det, gjorde det slutt, men prøvde på nytt etter noen mnd.. Men det funket rett og slett ikke. Hadde mistet piffen og klarte ikke se på ham på samme måte. Han angret som bare det, men jeg gikk fra han.

Her hadde det blitt skilsmisse med en gang. Både jeg og mannen kom fra forhold hvor den andre parten var utro. De var til å med utro med hverandre. Så her er det nulltoleranse for utroskap.

Back
Topp