Kun 2000 innlegg igjen til vi kan få skjult

Ikke sant; når hCG begynner å synke litt igjen. Jeg håper det bedrer seg til 12 uker i alle fall..! Det føles jo som en evighet når det står på, og tiden står jo så stille når man pines gjennom ting.. Ingen effekt av medisinene lenger? :/

Har litt effekt da jeg ikke kaster opp.. ennå iallefall, men kvalmen er så intens og gjør jeg det minste, så kaster jeg opp.. yup.. tiden går saaaakte
 
Er vondt å bare være kvalm også, selv om man ikke spyr enda..
Men får du i deg væske og mat da..??

Får i meg 3 måltider ca, mer greier jeg ikke... og sliter med å få i meg væske, dessverre:-/ så har mørk urin. Mannen har kjøpt eplejuice og farris til meg, så prøver å gå i meg ett stort glass med 50/50.
 
Får i meg 3 måltider ca, mer greier jeg ikke... og sliter med å få i meg væske, dessverre:-/ så har mørk urin. Mannen har kjøpt eplejuice og farris til meg, så prøver å gå i meg ett stort glass med 50/50.

Tre måltider er vel nesten det samme jeg spiser for tiden, så det er jo bra :) men væske er jo egentlig viktigere, så jeg håper juice og farris hjelper..!! Jeg drikker selv helst sprite med sukker når jeg er kvalm.
Drikker det sjeldent ellers, men som kvalm er det sprite og bananer det går i for min del.
 
Håper formen blir bedre for deg :Heartred klarer heldigvis å holde kvalmen i sjakk med kvalmestillende her :smile

Så bra de fungerer for deg:smiley-angelic003:Heartred Skulle ønske jeg var like heldig:angelic:
 
Husket du nevnte at det kanskje kunne være tvillinger du gikk med, eller husker jeg feil? :love7 :D Har du sjekket?
Bare 1 bebis her, var på ul 6+4 . Slitt med hyperemesis I varierende grad i alle svangerskapene
 
Bare 1 bebis her, var på ul 6+4 . Slitt med hyperemesis I varierende grad i alle svangerskapene
Okei :D :Heartbigred Såå kjipt! Er selv sykemeldt nå ondt par uker pga kvalme og ikke får i meg så mye mat. Men typisk at akkurat i dag har jeg ikke kjent så mye på den, så nå «savner» jeg kvalmen siden den føles betryggende. Rart det der
 
Okei :D :Heartbigred Såå kjipt! Er selv sykemeldt nå ondt par uker pga kvalme og ikke får i meg så mye mat. Men typisk at akkurat i dag har jeg ikke kjent så mye på den, så nå «savner» jeg kvalmen siden den føles betryggende. Rart det der

Bare nyyyt dagene uten kvalme, alt er i skjønneste orden med lille❤️ Ville gitt hva som helst for et symptomfritt svangerskap:angelic:
 
Okei :D :Heartbigred Såå kjipt! Er selv sykemeldt nå ondt par uker pga kvalme og ikke får i meg så mye mat. Men typisk at akkurat i dag har jeg ikke kjent så mye på den, så nå «savner» jeg kvalmen siden den føles betryggende. Rart det der
Jeg hadde en skikkelig god dag i går og fikk gjort masse på jobb og hjemme. Ble engstelig over at jeg var like kvalm som før, men i dag var kvalmen tilbake, enda kraftigere enn før. Så nå skal jeg faktisk virkelig nyte de dagene jeg er i bedre form :dead:
 
Bare nyyyt dagene uten kvalme, alt er i skjønneste orden med lille❤️ Ville gitt hva som helst for et symptomfritt svangerskap:angelic:
Skal prøve :smiley-ashamed004 :love7 Men synes det er så vanskelig å ikke være nervøs. For noen år siden opplevde jeg sa i uke 8. siden da har jeg ikke turt å stole helt på at det går bra når man blir gravid, selv om at jeg har et vellykket svangerskap fra før. Men tror det bare sitter i meg den redselen for å miste
 
Jeg hadde en skikkelig god dag i går og fikk gjort masse på jobb og hjemme. Ble engstelig over at jeg var like kvalm som før, men i dag var kvalmen tilbake, enda kraftigere enn før. Så nå skal jeg faktisk virkelig nyte de dagene jeg er i bedre form :dead:
Håper virkelig jeg klarer å stole på at det går bra selv om symtomene kan variere dag til dag. Det eneste som har vært stabilt er ekstremt vonde nipler da:happy090
 
Skal prøve :smiley-ashamed004 :love7 Men synes det er så vanskelig å ikke være nervøs. For noen år siden opplevde jeg sa i uke 8. siden da har jeg ikke turt å stole helt på at det går bra når man blir gravid, selv om at jeg har et vellykket svangerskap fra før. Men tror det bare sitter i meg den redselen for å miste

Det er vondt og miste, og det etterlater en stor redsel❤️ Så det forstår jeg godt❤️❤️ Håper og tror alt er bare fint inni magen❤️
 
Back
Topp