Jeg hadde begge med mini.Men, sånn som meg som egentlig har termin i desember, men kommer til å bli satt i gang i november. Bør jeg skrive meg på begge?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde begge med mini.Men, sånn som meg som egentlig har termin i desember, men kommer til å bli satt i gang i november. Bør jeg skrive meg på begge?![]()
Hvordan skriver man seg på terminliste? Hilsen ei som er veldig ny på detteHar skrevet meg på terminliste her også, så hvorfor ikke![]()

først må du lage deg et brukernavn (det du får automatisk som du har nå, telles ikke) så går du inn på terminliste som ligger under desember 2023Hvordan skriver man seg på terminliste? Hilsen ei som er veldig ny på dette![]()
Ååja! Jeg har forsøkt å bytte brukernavn, men jeg forstår ikke hvor jeg gjør det.. kunne du forklart?Har skrevet meg på terminliste her også, så hvorfor ikke :
først må du lage deg et brukernavn (det du får automatisk som du har nå, telles ikke) så går du inn på terminliste som ligger under desember 2023![]()
Tror jeg fikk det til nå…? TesterÅåja! Jeg har forsøkt å bytte brukernavn, men jeg forstår ikke hvor jeg gjør det.. kunne du forklart?

Takk for svarDu må ha brukernavn skrive deg opp på terminlisten og ha minst 50 innlegg skrevet inne på terminforumet![]()

ÅååhBare legger noen forslag her jeg![]()
Smånissene2023
Nisseungene2023
Julekulene2023
Desemberbarna2023
Julegavene2023
Julepresangene2023
Vinterbarna2023
Jeg likte de ALLETakk for hjelp
Bare hyggelig! Har du nådd 50 innlegg?Takk for hjelp![]()
Det er innenfor kategorien: desember 23 som gjelder. Før fikk man det opp når man gjorde avansert søk innad i kategorien, men lurer på om man må telle manuelt nå?
Nei, har bare 29. Får være flinkere å skrive fremoverBare hyggelig! Har du nådd 50 innlegg?
Hmm.. jeg aner ikke! Betyr det at hvis jeg vil legge meg inn i gruppen november 2023, så må jeg ha 50 innlegg i den gruppen også? Da må jeg starte nå!Det er innenfor kategorien: desember 23 som gjelder. Før fikk man det opp når man gjorde avansert søk innad i kategorien, men lurer på om man må telle manuelt nå?

Ja, det stemmer. Men det går overraskende fort når man deltar i nedtellingstrådene og evt. "leker"Hmm.. jeg aner ikke! Betyr det at hvis jeg vil legge meg inn i gruppen november 2023, så må jeg ha 50 innlegg i den gruppen også? Da må jeg starte nå!![]()
Tusen takk for tips!Ja, det stemmer. Men det går overraskende fort når man deltar i nedtellingstrådene og evt. "leker"![]()