Kun 2000 innlegg igjen til vi kan få skjult

Har skrevet meg på terminliste her også, så hvorfor ikke :
Hvordan skriver man seg på terminliste? Hilsen ei som er veldig ny på dette :hilarious:
først må du lage deg et brukernavn (det du får automatisk som du har nå, telles ikke) så går du inn på terminliste som ligger under desember 2023 :)
 
Har skrevet meg på terminliste her også, så hvorfor ikke :

først må du lage deg et brukernavn (det du får automatisk som du har nå, telles ikke) så går du inn på terminliste som ligger under desember 2023 :)
Ååja! Jeg har forsøkt å bytte brukernavn, men jeg forstår ikke hvor jeg gjør det.. kunne du forklart?
 
Fått endret navn nå, men må vente på godkjenning! Også må jeg få opp innlegg tallet for å være innenfor kriteriene :nailbiting: :hilarious:
 
Har ikke vært så aktiv her jeg heller. Hvordan ser man hvor mange innlegg man har skrevet?:)
 
Bare legger noen forslag her jeg :p :)

Smånissene2023
Nisseungene2023
Julekulene2023
Desemberbarna2023
Julegavene2023
Julepresangene2023
Vinterbarna2023
 
Bare legger noen forslag her jeg :p :)

Smånissene2023
Nisseungene2023
Julekulene2023
Desemberbarna2023
Julegavene2023
Julepresangene2023
Vinterbarna2023
Åååh :D :Heartbigred :Heartbigred Jeg likte de ALLE
 
Det er innenfor kategorien: desember 23 som gjelder. Før fikk man det opp når man gjorde avansert søk innad i kategorien, men lurer på om man må telle manuelt nå?
Hmm.. jeg aner ikke! Betyr det at hvis jeg vil legge meg inn i gruppen november 2023, så må jeg ha 50 innlegg i den gruppen også? Da må jeg starte nå! :hilarious:
 
Hmm.. jeg aner ikke! Betyr det at hvis jeg vil legge meg inn i gruppen november 2023, så må jeg ha 50 innlegg i den gruppen også? Da må jeg starte nå! :hilarious:
Ja, det stemmer. Men det går overraskende fort når man deltar i nedtellingstrådene og evt. "leker" :)
 
Back
Topp