Kun 2000 innlegg igjen til vi kan få skjult

Bare hyggelig! Har du nådd 50 innlegg?
Bare til info så er det 50 innlegg inne på termin forum. Det du hadde screenshotet er totalt på forum. For å sjekke hvor mange du har skrevet i terminforum så bruker du søkemotoren øverst på siden, så finner du nicket ditt og søker på desember 23 :) da kan du telle deg frem til antal innlegg ;)
 
Bare til info så er det 50 innlegg inne på termin forum. Det du hadde screenshotet er totalt på forum. For å sjekke hvor mange du har skrevet i terminforum så bruker du søkemotoren øverst på siden, så finner du nicket ditt og søker på desember 23 :) da kan du telle deg frem til antal innlegg ;)
Tusen takk! :D
 
700 innlegg igjen :gen014
 
Bare til info så er det 50 innlegg inne på termin forum. Det du hadde screenshotet er totalt på forum. For å sjekke hvor mange du har skrevet i terminforum så bruker du søkemotoren øverst på siden, så finner du nicket ditt og søker på desember 23 :) da kan du telle deg frem til antal innlegg ;)
Når jeg gjør det så får jeg bare opp ingen resultater. Hmm, hva er det jeg gjør feil? Jeg trykker på søk, skriver inn desember 2023 og skriver nicket mitt så søker jeg
 
Når jeg gjør det så får jeg bare opp ingen resultater. Hmm, hva er det jeg gjør feil? Jeg trykker på søk, skriver inn desember 2023 og skriver nicket mitt så søker jeg
Skriv inn nicket, trykk på riktig Nick :) også endre til this forum om du er inne på desember forum når du søker! :) D250BEF1-8736-48C8-87C3-D21FC43F2393.jpeg
 
//Sniker//

Får så vondt av deg :sorry:❤️ Håper det gir seg fort denne gangen i det minste..
Men.. hCG er vel gjerne på topp i uke 9-10, så... Blir vel ikke bedre med det første :(

Jeg blir så sur:bored: Synes det er så sykt urettferdig jeg må få det hver bidige gang, men sånn er det! Nope, blir nok ikke bedre før jeg er rundet 12-13 uker, men kan hende det varer helt til uke 27ish og. Kjenner jeg bare orker ikke... føler meg som en stor idiot som gjorde det enda engang!
 
Jeg blir så sur:bored: Synes det er så sykt urettferdig jeg må få det hver bidige gang, men sånn er det! Nope, blir nok ikke bedre før jeg er rundet 12-13 uker, men kan hende det varer helt til uke 27ish og. Kjenner jeg bare orker ikke... føler meg som en stor idiot som gjorde det enda engang!
Belønningen er stor❤️
 
Jeg blir så sur:bored: Synes det er så sykt urettferdig jeg må få det hver bidige gang, men sånn er det! Nope, blir nok ikke bedre før jeg er rundet 12-13 uker, men kan hende det varer helt til uke 27ish og. Kjenner jeg bare orker ikke... føler meg som en stor idiot som gjorde det enda engang!

Ikke sant; når hCG begynner å synke litt igjen. Jeg håper det bedrer seg til 12 uker i alle fall..! Det føles jo som en evighet når det står på, og tiden står jo så stille når man pines gjennom ting.. Ingen effekt av medisinene lenger? :/
 
4,9k nå:nailbiting::excited001
 
Back
Topp