Lykke_lille93
Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Bare 1000 igjen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare til info så er det 50 innlegg inne på termin forum. Det du hadde screenshotet er totalt på forum. For å sjekke hvor mange du har skrevet i terminforum så bruker du søkemotoren øverst på siden, så finner du nicket ditt og søker på desember 23 da kan du telle deg frem til antal innleggBare hyggelig! Har du nådd 50 innlegg?
Tusen takk!Bare til info så er det 50 innlegg inne på termin forum. Det du hadde screenshotet er totalt på forum. For å sjekke hvor mange du har skrevet i terminforum så bruker du søkemotoren øverst på siden, så finner du nicket ditt og søker på desember 23 da kan du telle deg frem til antal innlegg
Når jeg gjør det så får jeg bare opp ingen resultater. Hmm, hva er det jeg gjør feil? Jeg trykker på søk, skriver inn desember 2023 og skriver nicket mitt så søker jegBare til info så er det 50 innlegg inne på termin forum. Det du hadde screenshotet er totalt på forum. For å sjekke hvor mange du har skrevet i terminforum så bruker du søkemotoren øverst på siden, så finner du nicket ditt og søker på desember 23 da kan du telle deg frem til antal innlegg
Takk! Nå funket detSkriv inn nicket, trykk på riktig Nick også endre til this forum om du er inne på desember forum når du søker! Vis vedlegget 403456
Tenker så mye på deg, fine duKlarer ikke å være aktiv pga hyperemesis
Ånei jeg som hadde håpet du slapp litt billigere unna denne gangen tenker på degKlarer ikke å være aktiv pga hyperemesis
Klarer ikke å være aktiv pga hyperemesis
//Sniker//
Får så vondt av deg Håper det gir seg fort denne gangen i det minste..
Men.. hCG er vel gjerne på topp i uke 9-10, så... Blir vel ikke bedre med det første
Belønningen er storJeg blir så sur Synes det er så sykt urettferdig jeg må få det hver bidige gang, men sånn er det! Nope, blir nok ikke bedre før jeg er rundet 12-13 uker, men kan hende det varer helt til uke 27ish og. Kjenner jeg bare orker ikke... føler meg som en stor idiot som gjorde det enda engang!
Jeg blir så sur Synes det er så sykt urettferdig jeg må få det hver bidige gang, men sånn er det! Nope, blir nok ikke bedre før jeg er rundet 12-13 uker, men kan hende det varer helt til uke 27ish og. Kjenner jeg bare orker ikke... føler meg som en stor idiot som gjorde det enda engang!