Kun 2000 innlegg igjen til vi kan få skjult

Syns vi er en rimelig skravlete gjeng som har klart å komme opp på 3000 allerede, så de siste 2000 går nok fort! :cool:

Jaaah, synes det jeg også, for har ikke vært så mange her inne inntil den siste uka, da er det kommet en del nye :greet008 :Heartpink :love017
 
Last edited:
Er det noen av dere som trener nå som dere er gravide? Det er jo anbefalt. Jeg har ikke fått det til den siste uka, merker jeg er litt forsiktig etter tidligere ma. Får litt noia med engang pulsen blir høy og kjenner etter om jeg opplever ubehag. Har så innmari lyst til å få det til.
 
Er det noen av dere som trener nå som dere er gravide? Det er jo anbefalt. Jeg har ikke fått det til den siste uka, merker jeg er litt forsiktig etter tidligere ma. Får litt noia med engang pulsen blir høy og kjenner etter om jeg opplever ubehag. Har så innmari lyst til å få det til.
Jeg har lurt litt på det samme.. Redd for å gjøre noe galt:facepalm: Jeg driver med vektløfting og CrossFit så er jo ekstremt mye jeg ser for meg kan være litt voldsomt akkurat nå, så jeg prøver å unngå altfor tunge løft og hopping. Mener på det er det man skal være litt forsiktig med har jeg hørt. Har også lest at hvis man er vant til å trene så kan man fint fortsette med det☺️ Men kjenner likevel mye etter og passer litt på. Føler meg tryggere denne uken på trening enn forrige feks.
 
Har vurdert å ta en PT time bare for å føle meg tryggere. Har veldig lyst til å fortsette med trening så lenge man kan det.
 
Er det noen av dere som trener nå som dere er gravide? Det er jo anbefalt. Jeg har ikke fått det til den siste uka, merker jeg er litt forsiktig etter tidligere ma. Får litt noia med engang pulsen blir høy og kjenner etter om jeg opplever ubehag. Har så innmari lyst til å få det til.
Jeg har løpt og rodd jevnlig og har gått fjellturer + stått på ski i påsken. Tenker at det som er bra for meg og psyken min også er bra for kroppen og den lille. Jeg vil trene styrke også, men med lavere vekter enn jeg vanligvis bruker. Kjenner bare at jeg ikke takler lukten på treningssenter nå, så blir nok noe hjemmetrening enn så lenge ☺️
 


  1. Jeg lurer på det samme
Det blir et underforum under desember 2023 som blir skjult for de som ikke oppfyller enkelte kriterier. Da vil ikke andre på forumet se hva som blir postet og det dukker ikke opp under Google søk. Du får også et banner under brukernavnet ditt :)
 
Hvilke kriterier?
Hvis du går inn på "november 2023" ligger det et festet innlegg der som heter noe med skjult forum. Der står det om kriterier etc. Blir lagt ut i desemberforumet også når vi har nok innlegg.
 
1.500 innlegg igjen :cool05
 
Men, sånn som meg som egentlig har termin i desember, men kommer til å bli satt i gang i november. Bør jeg skrive meg på begge? :p

Ja, hvorfor ikke? Jeg er i samme situasjon❤️
 
Back
Topp