KS i uke 28+0

Oppdaterer litt nå når hun er én uke. Alt har gått veldig bra til nå. Igår fjerna de cpap Rolig lita frøken med kraftig stemme! Gir beskjed når hun er misfornøyd, og sover som en stein på brystet mitt. Håper dette fortsetter å gå bra. Kryss fingrene for oss!
[emoji173]
 
Oppdaterer litt nå når hun er én uke. Alt har gått veldig bra til nå. Igår fjerna de cpap Rolig lita frøken med kraftig stemme! Gir beskjed når hun er misfornøyd, og sover som en stein på brystet mitt. Håper dette fortsetter å gå bra. Kryss fingrene for oss!
Wow, så bra! Håper fremgangen fortsetter slik!
 
Oppdaterer litt nå når hun er én uke. Alt har gått veldig bra til nå. Igår fjerna de cpap Rolig lita frøken med kraftig stemme! Gir beskjed når hun er misfornøyd, og sover som en stein på brystet mitt. Håper dette fortsetter å gå bra. Kryss fingrene for oss!
Krysser fingrene! Og må innrømme at jeg blir veldig nysgjerrig på hvordan hun ser ut! :angelic:
 
[emoji173]
Nokon fleire som opplever at babyen rister/vibrerer i magen? Kjennes nesten ut som babyen har eit voldsomt epilepsi anfall eller noke sånt. Ser kjemperart ut og.

Oppdaterer litt nå når hun er én uke. Alt har gått veldig bra til nå. Igår fjerna de cpap Rolig lita frøken med kraftig stemme! Gir beskjed når hun er misfornøyd, og sover som en stein på brystet mitt. Håper dette fortsetter å gå bra. Kryss fingrene for oss!
 
Gratulerer så mye. Det er en følelsesladet berg-og-dalbane dere nå er med på, men de er sterke disse små miraklene [emoji171] Jeg håper det etter forholdene går fint med dere, og at du kanskje har fått landet litt? Det går som oftest bra, men utfordringer er det, og det er det lov å kjenne på. Ei pitteliten frøken dere har fått der [emoji171] Håper hun vokser godt, og at dere som foreldre føler dere ivaretatt. Jeg vet det er vanskelig, men vil allikevel på det sterkere anbefale dere å komme dere ut en gang i blandt, for å stikke hodet litt utenfor bobla. Det er rart å leve slik, når verden på utsiden fortsetter som før. Krysser alt av fingre, det høres jo ut som en sterk frøken som har fått komme av CPAP. Skulle du ønske med tiden så har vi et eget underforum for oss med prematur barn her inne. Der står det både historier og utfall, og ikke minst mye god støtte fra andre som har stått i like de situasjoner. Glad for å høre at det gikk fint med dere begge [emoji4] Hilsen en annen prematurmamma. Lykke til på ferden [emoji171]
 
Oppdaterer litt nå når hun er én uke. Alt har gått veldig bra til nå. Igår fjerna de cpap Rolig lita frøken med kraftig stemme! Gir beskjed når hun er misfornøyd, og sover som en stein på brystet mitt. Håper dette fortsetter å gå bra. Kryss fingrene for oss!

Så godt å høre [emoji173]️ Jeg krysser alt jeg har for dere, dette skal gå fint [emoji173]️
 
Så bra å høre at det går fint! Håper lille fortsetter å vokse seg sterk og alt går fint for dere! :)
 
Fantastisk å høre at alt foreløpig har gått veldig bra. Pass på hverandre. Krysser alt jeg har for at det fortsetter så bra.
 
Så godt å høre at det står bra til! Krysser alt jeg har videre for dere, virker som ei sterk og fin lita jente dere har fått [emoji173]️
 
Så godt å høre at alt er bra [emoji173]️
 
Krysser fingrene! Og må innrømme at jeg blir veldig nysgjerrig på hvordan hun ser ut! :angelic:

Jeg er nok en av dem som ikke deler bilder av barna på nett. Men kan forsikre deg om at hun er ganske søt ;)
 
Jeg er nok en av dem som ikke deler bilder av barna på nett. Men kan forsikre deg om at hun er ganske søt ;)
Det hoder jeg med deg i. Ingen bilder av mine barn på nett heller. Men søte er de [emoji13]
 
Back
Topp