KS i uke 28+0

Ektevanilje

Flørter med forumet
Plutselig ble vi foreldre til en pitteliten baby. 21/12 ble Ida tatt med akutt keisersnitt pga morkakeløsning.
850g og 23cm fra hode til rumpa.
Jeg har hatt blødninger flere ganger i løpet av svangerskapet, men nå i desember av større grad enn tidligere. Er fortsatt i sjokk. Det går bra foreløpig, men det blir mange tårer. Savner de små sparkene i magen. Helt uvirkelig at hun ikke er inni der med, og helt uvirkelig å se henne ligge inni kuvøsen. Får det ikke til å stemme at det er min baby. Idag reiser mannen hjem til vår sønn på fem for å feire jul. Jeg blir på Haukeland for å passe på meg selv, og selvsagt lillesøster. Føles ufattelig skummelt å bli overlatt til meg selv, samboer har vært fantastisk. Han kommer tilbake igjen i romjula, men kjenner det skal bli tungt når han reiser.
 
Gratulerer så mye med lillesøster [emoji173]
Kan bare forestille meg hvordan det er å plutselig bli mamma så lenge før tiden.
Håper lillesøster Ida er en sterk og sta liten jente [emoji173] og at du klarer å hvile deg litt også.
Håper du snart får henne på brystet og får kjenne henne på kroppen.

Masse lykke til [emoji173] håper dere får en fin, men annerledes jul [emoji173]
 
Gratulerer så mye med den lille [emoji173]️
Masse lykke til i tiden fremover [emoji173]️
 
Gratulerer og masse lykke til ❤️ Vi er heldig som bor i Norge med mange dyktige leger og med nødvendig utstyr ❤️
 
Gratulerer med lille, og lykke til
 
Gratulerer med en bittelite jente :) skjønner det er leit at hun måtte ut så tidlig, men med morkakeløsning er alternativet værre. Bra de oppdaget det.Jeg ble født i uke 27 grunnet morkakeløsning, men alt er bra med meg. Og det var i 89. Nå i 2017 er teknologien og medisinene ennå bedre,så din lille har gode ods :)
 
Gratulerer med lille! Ble en litt annen jul enn planlagt da[emoji173]️
De tar godt vare på dere på sykehuset, lykke til[emoji173]️
 
[emoji173]️ Stor klem til deg! Og selvfølgelig gratulerer med bitte, lille, Ida! Jeg kan bare forestille meg at det må være skremmende å bli så tidlig foreldre til en så liten kropp, som egentlig skulle vært i mammas mage en goood stund til.. Men, når det er sagt, så har lille Ida alle gode sjanser for å vokse seg like stor og fin som alle andre barn på «null komma niks»! En venninne er født i uke 24, og hun er mye større og sterkere enn meg den dag idag, selvom jeg var i mammas mage helt til termindato [emoji28]

Mange gode tanker, og lykke til i den tøffe tiden dere er i akkurat nå [emoji177]
 
Gratulerer med lille Ida. Godt de oppdaget det. Håper hun er en sterk liten frøken. Og at dere får en fin jul, selv om den ikke blir helt som planlagt.
 
Emosjonell som jeg er om dagen måtte jeg gråte noen tårer nå. Kan bare tenke meg hvor sjokkerende, skummelt og brått den nye tilværelsen må være.
Samtidig er dere i de tryggeste hender. Jeg håper dere får en fin rolig tid og at du snart får ha lille Ida hos deg mer enn i kassen. Gratulerer med datteren ❤️
 
Emosjonell som jeg er om dagen måtte jeg gråte noen tårer nå. Kan bare tenke meg hvor sjokkerende, skummelt og brått den nye tilværelsen må være.
Samtidig er dere i de tryggeste hender. Jeg håper dere får en fin rolig tid og at du snart får ha lille Ida hos deg mer enn i kassen. Gratulerer med datteren ❤️
 
Emosjonell som jeg er om dagen måtte jeg gråte noen tårer nå. Kan bare tenke meg hvor sjokkerende, skummelt og brått den nye tilværelsen må være.
Samtidig er dere i de tryggeste hender. Jeg håper dere får en fin rolig tid og at du snart får ha lille Ida hos deg mer enn i kassen. Gratulerer med datteren ❤️
 
Gratulerer så mye, og for en lykke at de oppdaget det! Nyt deres lille gull [emoji173] masse lykke til fremover!
 
Gratulerer så mye med ei lita jente[emoji173]️
 
Gratulerer så mye :) Håper alt fortsetter å være bra med dere og at ting går så bra som det kan i denne situasjonen. God jul og god klem ❤️
 
Gratulerer :Heartred
 
Forstår at det er et sjokk, men glad for å lese at det tross alt har gått bra. Håper hun er sterk og sta og vokser godt! Og at det blir en fin jul selv om det ikke ble som planlagt [emoji173]️
 
Gratulerer med bittelille Ida :Heartred

Dette må være utrolig tøft for dere alle :( Vi er her hvis du trenger å skrive av deg i julen uten mannen ved din side - du er tøff!

Krysser alt jeg har for at lille nå bare trenger tid og hjelp til å vokse seg stor og sterk og at alt går bra med henne fremover. Og håper du blir hos oss i marsklubben siden Ida uansett er marsbarn korrigert :Heartred
 
Gratuelre med lille ida[emoji171]skjønner det er mye følelser som surrer i hue ditt nå[emoji53][emoji171] håper du har flere rundt deg om du trenger det[emoji171]skriv dagbok å få tankene ned på papiret,både god terapi å koselig å se tilbake på [emoji171]
 
Back
Topp