KS i uke 28+0

Gratulerer så mye!
Ikke akkurat noe jeg forventet å lese her i mars-forumet helt ennå! Håper det fremdeles går bra, og at det ikke oppstår noe i tiden fremover. [emoji173]
God jul til dere, selv om feiringen er litt annerledes enn du sikkert planla! [emoji28] [emoji106]
 
Gratulerer så mye med lille jenta [emoji173]️ håper hun vokser seg fort stor og sterk og alt går bra fremover. God jul til dere alle [emoji846]
 
Gratulerer så mye med lille jenta[emoji173] Kan skjønne at det er frustrerende å ha født så tidlig, men hun er i de beste hender nå så dette kommer til å gå bra. Klem til deg.
 
Gratulerer så mye [emoji178]
 
Gratulerer så mye! [emoji173]️ Håper du får en god julefeiring ilag med lille-jenta, og at hun vil vokse seg sterkere for hver dag som går[emoji5]
 
Gratulerer så mye [emoji173] håper dere får en fredfull jul, og at lille Ida vokser seg stor og sterk [emoji173][emoji179]
 
Hvordan går det med deg og Ida? Det må være veldig rart å skulle «feire» hennes første jul allerede i år. Jeg satt akkurat selv og tenkte på hvordan julen ville bli neste år med ny baby i hus. Neste år er dere hjemme sammen alle sammen. Denne julen får vi håpe bringer gaver som god fremgang hos lille Ida og god omsorg fra sykehuset til mammaen hennes :Heartred
 
Gratulerer så mye med lillesøster, håper dere får ei fin tid sammen fremover. God jul til dere. :Heartred
 
Gratulerer så mye med bittelille Ida! Håper hun vokser seg stor og sterk [emoji173]️
 
Gratulerer så mye med lille Ida! Jeg skjønner at du er i sjokk! ❤️ Håper du får være sammen med hun så mye du vil og at du får ha hun på brystet om ikke så lenge!
 
Gratulerer så masse [emoji173]️ Sender dere masse styrke og klemmer [emoji179]
 
Gratulerer så mye med lille Ida[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Håper alt går bra og at hun vokser seg stor og sterk!

Må være litt av et sjokk å få baby så mye tidligere enn forventet[emoji256][emoji256][emoji256]
 
Gratulerer med lille Ida ❤️ Godt at det har gått bra. Forstår godt at du er i sjokk, og at dette absolutt ikke er sånn vi ville helst hatt det. Ser for meg at jeg også hadde savnet sparkene og følelsene jeg kjenner i magen om ho hadde blitt født nå.

Håper alt vil bli bra videre, og at du får henne på brystet og dannet et bånd ❤️
 
Gratulerer så mye! Håper alt går bra og at du venner til deg tanken at hun er ute nå. Jeg synes det er rart å tenke på om min baby plutselig skulle dukke opp nå alt, men det skjer innimellom og heldigvis så går det som regel VELDIG fint. Lykke til, tenker på deg i kveld [emoji173]️
 
Gratulerer!
Men oj, det er lov å føle at det kom litt brått på!! Det er ikke annet å gjøre enn å vente på at hun vokser seg stor og sterk :) god romjul til deg og resten av familien :)
 
Håper alt er bra med dere :) ❤️
 
Gratulerer med lillesøster [emoji171]
 
Oppdaterer litt nå når hun er én uke. Alt har gått veldig bra til nå. Igår fjerna de cpap Rolig lita frøken med kraftig stemme! Gir beskjed når hun er misfornøyd, og sover som en stein på brystet mitt. Håper dette fortsetter å gå bra. Kryss fingrene for oss!
 
Back
Topp