Kroniske sykdommer

Migrene (stor forbedring de siste årene), allergier, anstrengelses-astma, me, pco, fibromyalgi, atopisk eksem. Tror jeg husket alt da [emoji28]
 
Har forresten også Tourettes syndrom og ADHD [emoji14] men ser ikke på de som kroniske sykdommer, da de er mer symptomer og ikke noe særlig til plager
 
Vil ikke si jeg sliter med det, men har psoriasis.
Har derimot slitt en del med leddsmerter osv i mange år, men aldri fått noen diagnose. Eller utredning for den saks skyld...
 
Fibromyalgi (som jeg noe uvanlig nok fikk som barn), allergi på flere typer pollen (krysspollenallergi som gir utslag på masse sunne matvarer som grønnsaker, frukt, nøtter og mandler...), kronisk bihulebetennelse, så utredes jeg nå for eventuell migrene.

Jeg har hatt anstrengelsesastma, men er blitt kvitt dette.
Jeg har hatt vestibulitt i 14 år, men blitt behandlet og kvitt dette og :)
 
Har nå nylig fått diagnosen Idiopatisk Intrakraniell Hypertensjon (for høyt trykk i hodet), noe jeg virkelig ikke unner noen andre.
 
Me og fibromyalgi
 
Har vært ekstremt plaget med migrene siden jeg var 11 år. Fikk ikke medisiner som hjalp før etter mange år. Har klart å jobbe fullt hele tiden, da jeg bare har måtte vende meg til å sitte på skolen med migrene. Har heldigvis sluppet unna migrene nå i svangerskapet og har hørt om de som mistet migrenen da de ble gravid, så jeg krysser fingrene :)
 
Kan jeg spørre hvordan du fikk diagnosen ME? Jeg er henvist til nevroklinikken på Ahus og lurer litt på hva som skjer på en sånn time.

Og hvordan er det å ha barn når man sliter med utmattelse?

:)

Jeg var hos en spesialist, men ikke på Ahus, så vet ikke h ordna de gjør det der. Og jeg er veldig svekket med hukommelsen, så husker strengt talt ikke så mye heller.

Det går veldig bra å ha barn, men jeg er ikke like dårlig lenger. Mye av Me'n brant ut under svangerskapet. Så nå plages jeg mest av fibromyalgien.
 
Back
Topp