Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal utredes for morbus menieres, vet du hva som gjøres da? Er det vanlig hørseltest?Morbus Menieres- En øresykdom som gjør at jeg gradvis mister hørselen for hvert anfall. Anfallene er: Svimmelhet, lydforvrengninger, øresus, dotter som kommer og går. Under anfall må jeg ligge helt rolig i sengen og sove. Har mistet basshørselen på begge ørene
I tillegg en tarmsykdom som heter fructosemalabsorpsjon. DVS tåler ikke fruktsukker eller vanlig sukker så godt. Men den er ikke farlig, bare ubehagelig når jeg får i meg f.eks løk som er full av fruktsukker. Ligger og gjærer i magen til det kommer ut som veldig løs mage.
Hva er ptsd?Allergier. Og ptsd .. hvis man kan kalle det er kronisk sykdom, noe jeg i mitt tilfelle velger å gjøre da det kan se ut til at dette er noe jeg tar med meg igjennom livet og ned i graven
Hva er ptsd?
Det er blant annet hørselstest, så er det øreskylling for å fremkalle et anfall. Også må man en tur i MR og CT for å utelukke andre ting som gjør at man plages med hørselen.Jeg skal utredes for morbus menieres, vet du hva som gjøres da? Er det vanlig hørseltest?