Er alle som har meldt seg på aktiv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg ser jeg trekker ned snittet da..158 i snitt per bruker.. jeg har bare skrevet 100 og det er i hele mars! så om 158 er per dag - så tror jeg at jeg melder meg ut, slik at dere har en bedre sjanse.. Klarer rett og slett ikke å skravle mer enn jeg gjør - er ikke i form til å være så mye på dataen
![]()
Så kjedelig at du ikkje skal ha det noe brahåper du kommer deg snart<3 mars begynte på fredag.. det var då krigen begynte også
![]()
Men jeg ser jeg trekker ned snittet da..158 i snitt per bruker.. jeg har bare skrevet 100 og det er i hele mars! så om 158 er per dag - så tror jeg at jeg melder meg ut, slik at dere har en bedre sjanse.. Klarer rett og slett ikke å skravle mer enn jeg gjør - er ikke i form til å være så mye på dataen
![]()
![]()
Det kan jo ikke være 158 per dag? Da trekker jeg og snittet ned ( har ikke sjekket så kan være jeg gjør det uansett altså). Syns IKKE at du skal trekke degMen jeg ser jeg trekker ned snittet da..158 i snitt per bruker.. jeg har bare skrevet 100 og det er i hele mars! så om 158 er per dag - så tror jeg at jeg melder meg ut, slik at dere har en bedre sjanse.. Klarer rett og slett ikke å skravle mer enn jeg gjør - er ikke i form til å være så mye på dataen
![]()
![]()