Krigen!

Såå bra:) eg har jobbe helg så eg er ikkje så aktiv i noen pperuoder. Men kommer sterkt tilbake;)
 
Ja nå må vi virkelig skrive så vi ikke mister plassen vår hvertfall :) :)
Eniig! Men nå stikker jeg straks til tannlegen, så får håpe jeg overlever og kan være med å kriige mer :)

Jeg klarte forresten å skalle i fuglematen enda en gang.. Satan! Fant ut at jeg fikk flytte hele greia til et litt mindre utsatt sted :p
 
Eniig! Men nå stikker jeg straks til tannlegen, så får håpe jeg overlever og kan være med å kriige mer :)

Jeg klarte forresten å skalle i fuglematen enda en gang.. Satan! Fant ut at jeg fikk flytte hele greia til et litt mindre utsatt sted :p
Hahahha huffameg!! Var sikkert lurt å flytte den da ja! Huffameg! ;-) hihi
 
Eniig! Men nå stikker jeg straks til tannlegen, så får håpe jeg overlever og kan være med å kriige mer :)

Jeg klarte forresten å skalle i fuglematen enda en gang.. Satan! Fant ut at jeg fikk flytte hele greia til et litt mindre utsatt sted :p
Huffda:/ får flytte det langt langt vekk;)
 
Haha! Har du ikke hørt det før? Liksom "bånn gass"? :p
Nei aldri hørt det før....
Lurer på om jeg skal lære gutten min det...., så kan han løpe rundt i bhg å rope FULL PUPP, FULL PUPP....
tihi....
 
Jeg har desverre ikke vært noe særlig aktiv de siste dagene, desverre :( Nettet hjemme har tullet noe helt villt, og det har vært noe tull med mobilnettet mitt også.. Men håper at det skal være greit nå....
 
Jeg har desverre ikke vært noe særlig aktiv de siste dagene, desverre :( Nettet hjemme har tullet noe helt villt, og det har vært noe tull med mobilnettet mitt også.. Men håper at det skal være greit nå....
Det gjør ingenting:)
 
Hmm hva er det for noe karma tull. Her er du snill å skal mate småfuglene så ender du bare opp med vondt i hode :(
 
Jeg har desverre ikke vært noe særlig aktiv de siste dagene, desverre :( Nettet hjemme har tullet noe helt villt, og det har vært noe tull med mobilnettet mitt også.. Men håper at det skal være greit nå....

Kjedelig med nett som tuller seg! Godt det er på bedringens vei i alle fall :) jeg føler meg heeelt fortapt uten internett :p hahaha!
 
Kjedelig med nett som tuller seg! Godt det er på bedringens vei i alle fall :) jeg føler meg heeelt fortapt uten internett :p hahaha!
Ja det er helt forferdelig. Er helt avhengig av både FB og BV.
Internett har heldigvis vært snill med meg dag da, så satser på at den ikke tuller mere nå.
 
Tørr ikke tenke på å stesset jeg hadde blitt uten nett :( føler meg utestengt fra resten av verden hehe
 
Tror jeg må henge opp nye "baller" i morgen ser jeg :) koselig med småfugler :)
 
Nei aldri hørt det før....
Lurer på om jeg skal lære gutten min det...., så kan han løpe rundt i bhg å rope FULL PUPP, FULL PUPP....
tihi....
Haha! Det hadde vært morsomt!
 
apropo bhg og haha...

Jeg introduserte de minste barna for Pirken! (Det er pekefingeren - fingerdukketeater :p)
Det var ikke så lurt.. Jeg fikk spørsmål av noen foreldre om hvem "pikken" var.... not good..
 
apropo bhg og haha...

Jeg introduserte de minste barna for Pirken! (Det er pekefingeren - fingerdukketeater :p)
Det var ikke så lurt.. Jeg fikk spørsmål av noen foreldre om hvem "pikken" var.... not good..
Haha måtte le litt høyt her nå, men syntes litt synd i deg i den situasjonen der
 
apropo bhg og haha...

Jeg introduserte de minste barna for Pirken! (Det er pekefingeren - fingerdukketeater :p)
Det var ikke så lurt.. Jeg fikk spørsmål av noen foreldre om hvem "pikken" var.... not good..
Haha fantastisk:D
 
Haha måtte le litt høyt her nå, men syntes litt synd i deg i den situasjonen der
heldigvis lo foreldrene også når jeg fortalte dem om hva det dreide seg om! :p Det er ikke lett å være liten og ikke kunne si R :) hehe
 
Back
Topp