Krigen!

Herregud så mange ganger sen posten kom! Sorry! Fikk bare opp feilmelding hele tiden, derfor jeg prøvde igjen nå :( unnskyld spam!
 
Ser ikke noe spam jeg :)
 
Hehhe dere er søte!! Fant ut at det ikke er så slitsomt å ha mobilen framme - så nå nyter jeg appen!! Wopwop!
 
Hehhe dere er søte!! Fant ut at det ikke er så slitsomt å ha mobilen framme - så nå nyter jeg appen!! Wopwop!
Ser det st du har stått på i dag:D flinking! Eg sitter kun med mobilen.. hater å sitte på dataen:p
 
Hehhe dere er søte!! Fant ut at det ikke er så slitsomt å ha mobilen framme - så nå nyter jeg appen!! Wopwop!
Liker nesten bedre appen jeg :) føler det blir lettere å se de nye trådene :) er vel heller det at det er den jeg er vandt til :)
 
Liker nesten bedre appen jeg :) føler det blir lettere å se de nye trådene :) er vel heller det at det er den jeg er vandt til :)
Holt enig. Det blir litt mer tungvint med dataene føler jeg. Med mobilen er det så utrolig enkelt å bare stikke innom :)
 
Ser det st du har stått på i dag:D flinking! Eg sitter kun med mobilen.. hater å sitte på dataen:p
Hehe ja, har jobbet hardt i dag! :p og i går kveld! Tok litt av, men tror det bare var jeg som var våken så det var rett før det ble kun monologer -P haha
 
Hihi ja var ikkje mykje aktivitet i går kveld/natt eg prøvde vertfall å sove:p
 
For prøve å ta det litt igjen i kveld da :)
 
Er helt enig med dere, appen er bedre enn pc på forumet :) skal se om jeg klarer å henge med dere i kveld :) i morgen skal jeg hvertfall bo her inne, da skal sambo på skikjøring etter jobb..
 
Merker det blir fort litt stille har inne vist ikke "alle" påmeldte er her
 
Er vi forsatt "med" å kriger? Eller har vi dotte litt av lasset.. ? :)
 
Jeg fikk ett sykt blodtrykksfall i går og var på kjøpesenter i 20 min så jeg er helt kebab! Klarte ikke se på tv/data/mobil så lenge i går kveld :-/ satser på skikkelig comeback i dag! :)
 
Nå er det jo 2 dager igjen FULL PUPP!!!
 
Ja nå må vi virkelig skrive så vi ikke mister plassen vår hvertfall :) :)
 
Back
Topp