KrepsenPrøverIgjen's drømmedagbok

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: maej

Hei Krepsen! Hvordan går det med deg?

 
lurer jeg også på!


 
Søtinger [:)]
Ikke ofte jeg er her inne.. Glemmer liksom av den [8D]
 
Joooda, går bra [:D]
Nå har jeg roet meg litt, går bare og venter på innkallelsen til operasjon slik at vi kan begynne å prøve på ordentlig igjen [:)] Liten pause nå, om jeg kan kalle det det... Iallefall ikke noe pliktsex eller noe slikt nå.. Nå gjør vi det av ren lyst [:)]
 
Ellers er det mye som skjer, og våren er jo snart her med påske osv osv osv [:)]
 
Hvordan går det med dere da?
Klem til dere!
 
Da blir det nok prøverør på oss [&:]
Huff...
 
Tung tid, dette...
 
Men den dagen jeg sitter der med et nurk i armene er det vel verdt det..
Og det skal ikke mangle noe kjærlighet til kjærlighetsbarnet! [:)]
Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg tror jeg kommer til å elske mine barn litt mer enn "de normale".. Vi må virkelig slite for dette, alle som må ha prøverør.. Vi vet at vi ikke skal ta alt for gitt..
 
Syns det blir så feil å syte om "barnløshet" før det er gått et år med prøving..
"Huff, da har vi prøvd i 4mnd, og vi er sååå leie... Kan vi ikke bli gravide snart?!"
Fy faen, DET blir jeg kvalm av... KVALM!
 
HATER å være syk...
Feber, vond hals, og tett...
Måtte opp i natt for å dusje og kle på meg ullunderklær.. Holdt på å fryse ihjel..
Men etter en liten stund holdt jeg jo på å svette bort.. Så da måtte man av med alt igjen...
 
Følte meg litt bedre i morges, så lurte meg på jobb.. Men ble sendt hjem etter 15min [;)] heheh
 
Så her sitter man da.. Fyrer i ovnen, drikker Pepsi Max, tenker og surfer på nett...
Drømme drømme drømme om alt mulig...
Huff.. Skal jeg aldri få oppleve det å leve "drømmelivet"? Det man har drømt om siden man var 3 år..
 
Eller, jeg har fått et stooort ønske oppfylt...
Jeg er gift med en heeerlig herlig mann
 
ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: Want2Bmom


Ville bare gi deg en klem[:)]

Håper du får den etterlengtede spiren i magen din i 9mnd snart[:)]
signerer denne [:)]

 
Takk, jenter [:)]
 
Back
Topp