KrepsenPrøverIgjen's drømmedagbok

ORIGINAL: diddelidei

de med arctic cat trykk[;)]

 
De er orginale, og kjøpt hos Arctic Cat-forhandler...
 
Idag begynte jeg på BUA, og ser virkelig frem til dette skoleåret...
Samling en dag i uka, ellers skal jeg jobbe [:)]
 
Håååper jeg har nok å hengre fingrene i nå, slik at jeg ikke tenker på prøvingen, og heller la det gå sin gang...
Men er MYE lettere sagt enn gjort.... I dag tenkte jeg så på at jeg ikke måtte tenke på det, at jeg har tenkt på det like mye som jeg tenkte på at jeg var nervøs før skolestart [;)][8D]
 
NESTE UKE (endelig kan jeg si det [:)]) skal jeg til gyn....
Håååååper på Pergo... Nå begynner også gubben å bli lei, og han har sagt at hvis ikke gyn. gir meg Pergo nå, då jävlare... [;)] hehe...
 
Dagene går i jobb og studering...
I morgen har jeg tatt avspasering, og skal ta meg en ekstra skoledag for å få hjelp til siste finish på første obligatoriske innsending i Helsefremmende arbei.. Håper jeg kan sende den inn i morgen, for så å få begynt å lese ordentlig til første prøve neste torsdag...
Ellers nyter jeg bare dagene sammen med verdens herligste mann (og ja, han er faktisk min )..
Er bare så vanvittig forelsket om dagen...
Hva er vell bedre enn en mann som kommer og legger seg, holder rundt meg og sier han håper han aldri mister meg
Aaaah!!
 
ORIGINAL: PetraPrøvedukke

Åå, masse lykke til hos gyn [:)] Han har bare å gi deg pergo! [8D]


Sign[:)]
 
Oppdatering etter times hos gyn. 30.september 2009
 
Han var glad syklusene er blitt stabile etter jeg begynte på Metformin, og jeg skal fortsette med Metformin helt til den dagen jeg blir gravid...
 
Han mente nå at jeg må ta av meg 25 (!!!!!!) kg, (jada, er overvektig, men 25kg [&:][:(]), og vi snakket litt om jeg følger opp det jeg og ernæringsfysiologen snakker om... Noe jeg gjør så godt jeg kan...
 
Så var det tid for undersøkelse, og han hadde med seg en student... Var innmari flau da jeg kom inn døren og så han, han var jo ung og kjekk.. Men prøvde å ikke tenke på det, da gikk det bra... Værste var vel at sekretæren hans er ei jeg vet godt hvem er [8|] (Han har hatt forskjellige sekretærer hver gang jeg har vært der [&:])
 
Gyn. undersøker meg først ved å se og kjenne.. Noe som gjorde voooondt... Så spurte gyn. om studenten også kunne kjenne, og seff ga jeg han lov til det... ("Du vet du kan si nei"-men herrejesus, skal de bli utdanna må de da ha praksis [8D])
De sa alt kjentes bra ut, men vi måtte ta en innvendig UL...
Studenten og gyn. snakker med hverandre, på et språk jeg ikke skjønte en dritt av...
 
"Du har fått en cyste siden sist"... "Jeg regner den til 6cm"..
*Jeg holder på å grine-tar meg på tak*
 
Etterpå snakker vi litt om hva som kommer til å skje...
Jeg skal tilbake 21.desember, for å se om den er blitt mindre, eller borte.. Hvis ikke blir det operasjon.. Kikhullsoperasjon..
Spurte om det ikke var aktuelt med kur nå...
"Hadde du forventet det?" spurte gyn. meg...
"Ja, sa jeg".. "Det hadde jeg"... Men var vist ikke noe vits siden jeg hadde fått regelmessige sykluser, og pga cysten...
(Men nå SKAL jeg gå ned i vekt, og jeg skal bestille meg time til akupunktur og fotsone, og så bare håpe på det beste!!)
 
Ja, spurte også om jeg måtte kutte ut Metforminen den dagen jeg skal drikke alkohol.. (Alkohol senker jo blodsukkeret, det samme som M gjør..)
"Nei, hvor har du hørt de?"
Så fortalte jeg at jeg har en venninne som også har pcos og insulinresistens, og som fikk beskjed av legen at hun ikke måtte ta M den dagen hun skulle drikke...
"Det var nytt for meg" sa gyn.. "Drikker du ofte?"
Da ble jeg irritert og svara kvast, "Ja, jeg drikker faktisk nå og da!!"
Iallefall så hadde han ikke hørt noe om det bla bla bla...
 
Så da var det bare å håpe det ikke blir vondere, for ta må jeg ta kontakt med gyn...
Håååper cysten forsvinner av seg selv... Og at jeg blir gravid til neste gang jeg skal dit, uansett om håpet er nede på nada nå [:(]
 
Hvis syklusen denne mnd er lik syklusene mine det siste halve året, så hadde jeg EL i helga... [:)]
MEN jeg har ikke tatt EL-tester, og det er jeg stolt over.. Skal prøve å ikke fokusere så mye.. Men tenker på det hele tiden, da... Hmmm...[&:]
 
Jaja...
 
Koser meg med ananas om dagene.. Skal vist være bra for egget som skal feste seg [;)]
 
Æsj, drittdag...
Vil bare gråte og gråte og gråte...
 
HVORFOR blir ikke vi gravide? Hvorfor får ikke vi barn???
HVORFOOOOOOR!?!?!?
 
Verdens er så jævlig urettferdig...
 
Er så langt nede at jeg har ikke greid å kjøpe gave til ei som fikk barn her for en liten stund siden, en gang...
Greier ikke se på babyklærne, og greier ikke besøke henne, enda...
Off... Vil jo.. Men greier rett og slett ikke...
 
Men jeg må tenke positivt! Dette skal gå... Det blir vår tur... Håper jeg...
 
Masse lykke til i din vidare kamp! Verden ER VELDIG URETTFERDIG ja!!! Kjenner meg igjen der du! Mens andre får nr 1, 2 og 3 på naturlig vis går me slitarane der og prøver å tenkja positivt og at jo det blir min tur snart og! Det er forferdelig vanskelig å berre tenkja positivt i denne kampen eller det er rettare sagt umulig! Men stå på! Det blir vår tur snart og! Me MÅ berre tru på det! Håpar det går din veg snart og at pergo til slutt vil hjelpa deg! Kryssar fingrane for det! [:)]
 
Krysser fingrene for deg.
 
ORIGINAL: MilliVanilli

DET SKAL BLI deres tur krepsen!!!! Den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves, og du vet, vi alle venter jo på det BESTE!!!![:)][:)]
Ikke lett muntre andre opp når man er i elendig humør selv,men prøver så godt jeg kan[8D][8D]
Jeg hater også ventinga, den er umennensklig vondt, og hvorfor i helvete skal noe som er så naturlig være så jævla vanskelig!! Andre trenger jo bare se en mann i boxer så er de gravide!! Og da er det ca alltid de som "ikke skulle ha barn enda, reise og oppleve ting" osv... Er blodig urettferdig!

Men vi skal klare dette,du, jeg og alle vi andre her inne!! Er ikke snakk om noe annet!

Stor klem krepsis!

 
Du er herlig du, Millis [:)]
Har bare vært i dårlig humør de siste dagene.. Nå er det bedre... Har så mye og se frem til nå... [:D]
Klem
 
På utsiden ser jeg ut som en lykkelig jente (joda, jeg er kjeeempelykkelig fordi jeg får tilbringe livet mitt sammen med mannen jeg elsker over ALT på jord , men er alltid et lite men), på innsiden gråter jeg.. Stort sett hele tiden...
 
Gråter for hullet i hjertet som er for barna våre... Som vi ikke har i livene våre..
Håper jeg kan fylle hullet så snart som overhooode mulig...
Vil fylle det med latter og glede...
 
Da er vi oppe i 27 mnd med prøving...
 
Men takket være Metformin og behandlingen har jeg nå syklus på 28 dager!! Herreguuud, 28 dager!
Trodde jeg ikke at jeg noen gang kom til å få [:)]
 
Så da håper vi spådommen slår inn, og at vi blir gravide nå denne PP'en...
Og får en prinsesse i september..
DET hadde vært noe.. Tenk om spådommen slo inn [:)]
 
Bare tiden vil vise...
 
ORIGINAL: maej

Masse lykke til denne pp og håper inderlig en spire sitter helt til September[:D][:D]

 
Tusen takk [:)]
 
Sitter her med Pepsi Max og koser meg under pleddet...
I morgen starter uka for meg.. Endelig er jeg i form.. Kjenner jeg begynner og dragne til nå...
 
Men føler meg så tom her jeg sitter...
Vet ikke hva det er..
 
Har jo masse masse og glede meg til...
Julebord til helga, en venninne kommer hjem neste helg-da skal vi samle en gjeng og spise god mat her hos oss, for så å bare kooose oss, så er det snart jul [:)]
 
Men, tror jeg lengter mest etter å henge på do og spy i et par mnd... Vil så inderlig!!
 
Så Unge Mødre nå...
Fikk se klipp fra neste sesong, og der var det ei som fødte, og faren sto og gråt gledestårer på siden av henne... Det er DET jeg ønsker skal skje..
 
Hva feiler meg nå?
 
Sitter og ser på baby-bilder ei jeg kjenner har lagt ut på Facebook av dattra si.. Og jeg sitter med tårer i øynene... 
"Tenk når jeg sitter med en sånn en i armene mine, og at den er MIN"
 
Så glad at det er 3 til på jobben som skal ha barn, for da kan jeg besøke dem og dulle med baby!
Vil bare dulle, og lukte på baby <3 Åååååh!!! Men helst på min egen!
 
Har et tvillingpar i bhg som er 5 år, og de skal bli storesøstre i april... Moren hadde vært på UL igjen i går, og faren fortalte idag at hun ene hadde grått av glede da de så UL-bilder...
Da han fortalte det begynte jeg nesten også å sippe!
"Gleder meg så til jeg får se bilde av MIN baby igjen"
Det er det største jeg har gjort noen gang... Sett "babyen" MIN på UL... Syns det aldri ble noe baby av det, da...
[:(]
 
Kjenner jeg blir litt lei meg når alle rundt meg får barn og faller fra fordi ikke vi har barn, men ååååh, jeg vil duuuuulle!!
Kan ikke bare ta kontakt med de jeg pleide å ha kontakt med bare fordi de får barn?
Nei, vil ikke ha sånt.. Vil at det skal være fordi man vil ha kontakt, ikke fordi man har barn og man tror man "må" ha kontakt....
Dere skjønner? Vedder en mill. på at dere har venner som har falt ifra for at dere ikke er "gode nok" fordi dere ikke har barn??
[:(][&:]
 
Da er vi oppe i 28 måneder med prøving!
[:'(][&:][:(]
 
Må si som gubben;
Nå er det på tide vi blir gravide!
 
Går og venter på innkallelse til operasjon, fjerning av cyste...
 
Syns det dro ut i tid, så idag tok jeg mot til meg, og ringte på St. Olavs.. Neida, jeg er ikke glemt, bare er litt venting før saken blir behandlet [:)]
Godt og høre.. Nå slipper jeg å fundere mer på om jeg er falt ut av systemet, om gyn. glemte å sende henvisning osv [;)]
 
Back
Topp