KrepsenPrøverIgjen's drømmedagbok

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Vår kamp for å bli en familie...
Jeg er en jente på 20 år som er gift med verdens herligste mann
Vi har prøvd i to og et halvt år nå i februar, og tiden har vært veldig tung..
Ble gravide i 2008, men 13.desember mista vi, i uke 13+2 [:(]
 
Men ellers har vi det som plommen i egget;
Kjøpte oss tak over hodet juli '07,
vi eier og kjører en Audi A8,
vi eier og kjører Arctic Cat snøscooter,
vi har kattepuser,
han har 100% fast jobb som teknisk leder/verkstedmester på et bilverksted..
 
Jeg jobber som vikar i verdens beste barnehage, og stortrives.. Har så og si jobbet nesten 100% siden jeg begynte i november 2007... Har jobbet 100% siden november i fjor,
og nå har jeg fått forlenget kontrakten min ut dette barnehageåret.. (Er "bare" 64% (jobbings 4 dager i uken à 6timer),
men holder på å ta barne- og ungdomsarbeiderfaget, og har samling hver torsdag.. Så dagene er fylt opp, ja...
Og vips, så er utdannelsen endelig i boks [:)]
 
~~Vår prøvetid~~
 
Sluttet på p-pillen august '07, og har vært prøvere siden da...
 
11.september 2008
utredningen begynte [:D]
 
5.november 2008
fikk jeg brev fra gyn.; jeg fikk påvist PCOS..
 
14.november 2008
fikk jeg min første positive graviditetstest ever.. Vi var i lykkerus..
Vi trodde vi ikke var så langt på vei, men 11.desember var jeg på 2. UL, og legen kunne måle fosteret til å være 13 uker.. Og vi som trodde vi var 8 uker på vei da...
Trodde ikke på henne, men begynte og fortelle det til noen..
Og gjett om vi fikk bestemt oss for mange ting bare på torsdag og fredag...
 
Lørdag 13.desember
da jeg våknet hadde jeg vondt, men tenkte det bare var luft i magen..
Senere på dagen sier det SPLÆSJ, og jeg mister.. Fikk UL for å sjekke om det virkelig var sant, og da kunne gyn. konstantere at det ikke hadde overlevd, og jeg hadde vært 13 uker på vei..
 
Mars 2009
ny time hos gyn...