x1xpytagoras
Andre møte med forumet
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *LilleVinkel*
Det er jo naturlig.
Sånn er det i virkeligheten også, den som roper høyest får mest oppmerksomhet.

ORIGINAL: lnie
ORIGINAL: ing_ping
ORIGINAL: Trebarnsmamsen
Missekåringen og de som nomineres der kan vel brukes som en rettesnor på hvem som er her mest, hvem som får mest oppmerksomhet og hvem som blir lagt merke til, uten at dette er noe negativt - det er helt greit for meg [:D]
Synes alle desember09-jentene er super jeg [:)]
Ja ikke sant?
Jeg husker ALDRI nick, ikke de jeg henger med èn gang.. Så jeg sliter med å fylle ut den listen rett :P
Selvsagt er alle super <3
Prøver ikke henge ut noe negativt her.. Vil bare få forskjellige synspunkter :)
På den missekåringen, så hos meg har det gått veldig mye på hvem jeg husker nicket på - som er de som henger her mye. Men jeg har flere steder tenkt på mange andre, men jeg sliter veldig med nick, har tenkt meg ihjel og prøvd å lete, så har jeg bare skyti inn med noen andre som passet som jeg husket nick på[8D]
ORIGINAL: Alexandra82
Jeg gir blanke i hvem som starter tråder, jeg svarer hvis jeg er i svarehumør og kan svaret...hvis ikke driter jeg i alle tråder [8D]
Og når noen av de som er aktive får maaaange svar, så vil ikke det si at de får mange svar på spørsmålet de har stilt. Over halve tråden kan fint bare være svada om ingenting [:D]
Skrytetråder prøver jeg å svare på alle jeg ser...bortsett fra de som kun poster skrytetråder og det er alt de gjør her inne. Aldri lager andre tråder eller svarer på andre tråder, bare poster skrytetråder...gidder ikke svare...sorry.
ORIGINAL: JoJo*
Jeg svarer hvis jeg kan..
å så må jeg si at jeg husker likegodt mange av dere som har sagt dere føler dere litt utenfor gjengen, så tror det går litt på hvem man legger merke til også. [:)]
Jeg bryr meg ihvertfall ikke noe serlig om det.. Jeg lager innlegg når det passer meg, å svarer på tråder når det passer.. Men har ikke noe å si hvem som har skrevet!
Jeg savner heller bergenstreff, som jeg sluttet få innfo om.. Jeg trenger en trillevenn i bergen![8D]
ORIGINAL: Navigare jenta
å så må jeg si at jeg husker likegodt mange av dere som har sagt dere føler dere litt utenfor gjengen, så tror det går litt på hvem man legger merke til også. [:)]
Jeg bryr meg ihvertfall ikke noe serlig om det.. Jeg lager innlegg når det passer meg, å svarer på tråder når det passer.. Men har ikke noe å si hvem som har skrevet!
Jeg savner heller bergenstreff, som jeg sluttet få innfo om.. Jeg trenger en trillevenn i bergen![8D]
jeg signerer den... Fikk aldri anledning til å være med.. prøvd å skrive på facebook gruppa, men er ingen som svarer der heller [&o] men men.. shit au.. [8D]
ORIGINAL: ing_ping
Hvor i bergen er du fra da? :P
ORIGINAL: TJ2008
ORIGINAL: MotherNorth
Jeg var jo veldig aktiv her inne helt til jeg fikk snuppa! Men etter det så datt jeg litt ut pga litt for mye å gjøre i hverdagen, så jeg hadde rett og slett ikke overskudd til å delta like aktivt etter det.. Å etter det følte jeg at det ble vanskelig å "komme inn" igjen, så føler på en måte at jeg ikke har like god tilhørighet her lengre!
Men jeg har hele tiden oppdattert meg på alt som har skjedd her, greier ikke la være med å lese igjennom alle trådene som har vært siden sist jeg var her.. [8|][8D]
KLART du har tilhørighet her..jojojojo!!!!!
Like mykje som alle andre,sjølv om du ikkje skriver like masse lenger...
Hiv o` hoi!