Kremen?

tror kansje man skal bli flinkere til å svare.
Vis man ikke veit kan man skrive vet ikke.men dytter for deg.
som jeg ser flere har gjort.
Jeg er nok en av de som går inn å leser,men vet ikke så går jeg ut.
fy skamme meg....
tar det til meg og skal bli bedre[:D]

Hva skal jeg si a. Jeg er jo selv nesten pålogget her inne heletiden og starter noen tråder, men føler for det at jeg ikke blir så veldig lagt merke til. Det er helt klart mange her inne som blir mer lagt merke til her inne enn meg hvertfall[;)] Å det gjør meg stortsett ingenting. Bortsett fra de gangene jeg føler at jeg har et konkret og viktig spørsmål som ingen svarer på, som har skjedd til tider. Men stort sett har det hjulpet med litt dytting fra min side og til slutt så har jeg jo fått svar[:D]

Syntes uansett at det er en kjempe gjeng her inne, så om jeg ikke blir lagt alt for mye merke til gjøre det meg ingen ting for jeg føler at jeg er en like stor del av det uansett[:D][:D][:D]

Det vil alltid være noen som er mer aktive enn andre, og som har opprettet kontakt utenom terminforumet også.
Og som dermed kjenner hverandre bedre, så noen ganger kan ting bli litt internt.
MEN:
Jeg syns alltid det er hyggelig å stikke innom her, selvom det ikke er så kjempe ofte jeg svarer masse[:)]

Det er jo naturlig.
Sånn er det i virkeligheten også, den som roper høyest får mest oppmerksomhet.

Hvem er så egentlig kjernen da?

Jeg tror vi forbinder forskjellige nick med dette forumet, jeg. Noen husker noen, mens andre husker andre.

Når det gjelder å svare på tråder kommer det veldig an på dagsformen min om jeg er i skravlehumør, om jeg har tid og ork, eller om jeg i det hele tatt har svaret. Også er det jo ofte sånn at noen spør om noe i en tråd, og så kommer det to eller tre ordentlige svar før tråden blir kuppet med noe helt annet skravlings. Så det ser ut som at noen har fått flere svar enn det de egentlig har fått.

Spørsmål: Hvor får jeg kjøpt regntøy fra Reflex?
Svar: Eh, det husker jeg ikke.. Men du? Kom du deg på festivalen i helga eller?
Også starter en laang samtale om festival istedet for regntøy, selv om overskriften tilsier regntøysnakk. Og på den måten kan man tro at den ene får mange flere svar enn den andre.

[:D] Også liker jeg meg også veldig godt her inne. Ellers ville jeg jo ikke logget på i tide og utide [8D]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Det er jo naturlig.
Sånn er det i virkeligheten også, den som roper høyest får mest oppmerksomhet.

Hæ? Hæ? Hæ? HÆ?!

Jo, det blir litt sånn.. Men sånn er det overalt[:)] Alle "samfunn" har de som er mest sosiale og roper høyest.. Er ikke så mye å gjøre med det[:)]
Hvis jeg ikke svarer, så er det fordi jeg ikke vet svaret, eller fordi jeg ikke orker å svare.. Har ikke noe med personen å gjøre[:)]

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: ing_ping

ORIGINAL: Trebarnsmamsen

Missekåringen og de som nomineres der kan vel brukes som en rettesnor på hvem som er her mest, hvem som får mest oppmerksomhet og hvem som blir lagt merke til, uten at dette er noe negativt - det er helt greit for meg [:D]

Synes alle desember09-jentene er super jeg [:)]

Ja ikke sant?
Jeg husker ALDRI nick, ikke de jeg henger med èn gang.. Så jeg sliter med å fylle ut den listen rett :P

Selvsagt er alle super <3
Prøver ikke henge ut noe negativt her.. Vil bare få forskjellige synspunkter :)

På den missekåringen, så hos meg har det gått veldig mye på hvem jeg husker nicket på - som er de som henger her mye. Men jeg har flere steder tenkt på mange andre, men jeg sliter veldig med nick, har tenkt meg ihjel og prøvd å lete, så har jeg bare skyti inn med noen andre som passet som jeg husket nick på[8D]

Samme her!!!! Sliter så med å huske nick! Og er mange tomme plasser som jeg skulle ha putta inn folk, men blander nick... [&:]

Jeg prøver å svare på de fleste trådene jeg! [:)] Og DRITER i hvem som har skrivd dem! Men er det tre tråder med nesten helt likt spørsmål svarer jeg som oftest bare på en... Da ligger jo somregel svaret i en av de?
Prøver å svare på de fleste trådene jeg har svar på, og prøver å få med de fleste her inne[:)]

Så lager jeg mange tråder som ikke er så serriøse da[:-]

Lager noen tråder, svarer der jeg kan og ellers så koser jeg meg halvt ihjel her inne [:)][:)]

ORIGINAL: Alexandra82

Jeg gir blanke i hvem som starter tråder, jeg svarer hvis jeg er i svarehumør og kan svaret...hvis ikke driter jeg i alle tråder [8D]

Og når noen av de som er aktive får maaaange svar, så vil ikke det si at de får mange svar på spørsmålet de har stilt. Over halve tråden kan fint bare være svada om ingenting [:D]

Skrytetråder prøver jeg å svare på alle jeg ser...bortsett fra de som kun poster skrytetråder og det er alt de gjør her inne. Aldri lager andre tråder eller svarer på andre tråder, bare poster skrytetråder...gidder ikke svare...sorry.

riiight, sign!

Jeg svarer dersom jeg har et svar å gi,eller hvis jeg bare vil være litt morsom[8D]
Jeg ser ikke på nicket hvem som har laget tråden først iallefall......

Men det er klart at none tråder får flere svar,og antall lest enn andre,for jeg vet selv at hvis jeg har svar i en tråd,går jeg inn mange ganger etterpå og leser hva andre har svart etter meg[:)]

Og hvis det er et svar som er så og si likt mitt svar,gidder jeg ikke skrive xet samme,og heller ikke signere andre innlegg,for det gidder jeg ikke bare[8D]
Hender jo jeg gjør det,men sjeldent.

Men jeg iallefall immari glad i dere alle sammen,uansett om det er kremen eller fløten eller smøret eller hva det måtte være[8D]

Jeg svarer hvis jeg kan..

å så må jeg si at jeg husker likegodt mange av dere som har sagt dere føler dere litt utenfor gjengen, så tror det går litt på hvem man legger merke til også. [:)]

Jeg bryr meg ihvertfall ikke noe serlig om det.. Jeg lager innlegg når det passer meg, å svarer på tråder når det passer.. Men har ikke noe å si hvem som har skrevet!

Jeg savner heller bergenstreff, som jeg sluttet få innfo om.. Jeg trenger en trillevenn i bergen![8D]

ORIGINAL: JoJo*

å så må jeg si at jeg husker likegodt mange av dere som har sagt dere føler dere litt utenfor gjengen, så tror det går litt på hvem man legger merke til også. [:)]

Jeg bryr meg ihvertfall ikke noe serlig om det.. Jeg lager innlegg når det passer meg, å svarer på tråder når det passer.. Men har ikke noe å si hvem som har skrevet!

Jeg savner heller bergenstreff, som jeg sluttet få innfo om.. Jeg trenger en trillevenn i bergen![8D]

Hvor i bergen er du fra da? :P

ORIGINAL: Navigare jenta

Jeg savner heller bergenstreff, som jeg sluttet få innfo om.
. Jeg trenger en trillevenn i bergen![8D]

jeg signerer den... Fikk aldri anledning til å være med.. prøvd å skrive på facebook gruppa, men er ingen som svarer der heller [&o] men men.. shit au.. [8D]

Er du ofte i bergen? ^^ Jeg tar gjerne en kaffe date.. :p

merker absolutt at enkelte her inne er her mye, og kanskje er mer "populære".. jeg føler ikke selv at jeg er blant dem, og syns igrunn d er helt greit. har lenge hatt lyst til å være med på hemmelig venn, fortelle fødselshistorie osv.. legge ut bilder.. men syns det er godt å være anonym her inne, og deler derfor ikke så mye av ting som gjør me gjenkjennbar om dere forstår.. regner med det er en stor grunn til at jeg føler meg litt utenfor. i real life vil jeg vel mer si sånn man er på hils med, og ikke venn med.. det er ett valg jeg har tatt, og syns derfor konsekvensen er helt grei [;)] så syns jeg det er koselig å se å lese d mange av dere skriver og viser av bilder, men syns kanskje av og til noen går litt for langt ifh til å "henge ut" familie, mann, venner osv når man skriver veldig personlige ting som feks intriger og krangling me kjæresten, exen osv og har bilde av seg selv og den lille feks.. uten at jeg tenker på noen spesielle her nå, har bare merket at flere har gjort d. fordelen med å gjøre d er at man slipper folk langt inn på seg og man blir gode venner, og derfor har mye å prate om her inne da.. [:)]

ORIGINAL: ing_ping

Hvor i bergen er du fra da? :P

Er fra laksevåg..[;)]
Var på et treff, (då var ikke du der då) men så kunne jeg ikke på så mange ganger etter det då, men så plutselig var det ingen som skrev på FB gruppa lenger.. [8D]

Jeg var jo veldig aktiv her inne helt til jeg fikk snuppa! Men etter det så datt jeg litt ut pga litt for mye å gjøre i hverdagen, så jeg hadde rett og slett ikke overskudd til å delta like aktivt etter det.. Å etter det følte jeg at det ble vanskelig å "komme inn" igjen, så føler på en måte at jeg ikke har like god tilhørighet her lengre! 
Men jeg har hele tiden oppdattert meg på alt som har skjedd her, greier ikke la være med å lese igjennom alle trådene som har vært siden sist jeg var her.. [8|][8D]

ORIGINAL: TJ2008

ORIGINAL: MotherNorth

Jeg var jo veldig aktiv her inne helt til jeg fikk snuppa! Men etter det så datt jeg litt ut pga litt for mye å gjøre i hverdagen, så jeg hadde rett og slett ikke overskudd til å delta like aktivt etter det.. Å etter det følte jeg at det ble vanskelig å "komme inn" igjen, så føler på en måte at jeg ikke har like god tilhørighet her lengre! 
Men jeg har hele tiden oppdattert meg på alt som har skjedd her, greier ikke la være med å lese igjennom alle trådene som har vært siden sist jeg var her.. [8|][8D]

KLART du har tilhørighet her..jojojojo!!!!!
Like mykje som alle andre,sjølv om du ikkje skriver like masse lenger...

Hiv o` hoi!

Hehe, takk! Er litt lettere å få tid til skriving nå når storebror er i bhg tre dager i uka![:)]

Back
Topp