Fru Riskorn
Forumet er livet
ORIGINAL: nr tre har poppet ut
merker absolutt at enkelte her inne er her mye, og kanskje er mer "populære".. jeg føler ikke selv at jeg er blant dem, og syns igrunn d er helt greit. har lenge hatt lyst til å være med på hemmelig venn, fortelle fødselshistorie osv.. legge ut bilder.. men syns det er godt å være anonym her inne, og deler derfor ikke så mye av ting som gjør me gjenkjennbar om dere forstår.. regner med det er en stor grunn til at jeg føler meg litt utenfor. i real life vil jeg vel mer si sånn man er på hils med, og ikke venn med.. det er ett valg jeg har tatt, og syns derfor konsekvensen er helt grei [;)] så syns jeg det er koselig å se å lese d mange av dere skriver og viser av bilder, men syns kanskje av og til noen går litt for langt ifh til å "henge ut" familie, mann, venner osv når man skriver veldig personlige ting som feks intriger og krangling me kjæresten, exen osv og har bilde av seg selv og den lille feks.. uten at jeg tenker på noen spesielle her nå, har bare merket at flere har gjort d. fordelen med å gjøre d er at man slipper folk langt inn på seg og man blir gode venner, og derfor har mye å prate om her inne da.. [:)]
Det går an å være veldig aktiv her inne uten å avsløre hvem man er. Jeg legger ikke ut bilder, ikke navn og skriver sjelden noe om andre i livet mitt enn meg selv... Jeg er forøvrig heller ikke med på hemmelig venn. Så det er bare å slenge deg inn i samtalene[;)] Virker jo som du har masse fornuftig å bidra med[:)]