Kreativitets tråd??

jeg skal ut og plukke kvist i mårra.. handle lys og printe ut bilder på tirsdag..
så blir det julegaver vettu!![:)] suuuupert![:D]
 
ja, skal ut og fylle opp lageret i morra selv[:)] blitt hekta[8D][:D]
 
Dette var en super tråd! Hjertebinding er prøvd, og resultatet ble egentlig ganske bra:) Har også laget body scrub med datteren, kjempe suksess siden hun kunne være med på alt! Nå har julestemingen kommet snikende kjenner jeg;)
 
Super bra tråd!![:D] Gøy å følge med på hvor flinke dere er!
Kanskje det kommer noen bilder fra meg også etterhvert. Fikk iallefall mange ideer nå[:D]
 
ORIGINAL: marrizz

Her var utrolig mye fint :D
Denne tråden skal jeg følge med på iallfall :D
Utrolig mange kreative sjeler :D
 
JIPPI[:D] Da har pakken min fra panduro hobby kommet, så nå er det bare å få tid til å lage drops og kjærligheter (noe jeg aldri før har gjort)[8D]
 
Jeg har laget lys på bilder jeg også. Ble skikkelig fornøyd altså. Sambo kom hjem fra jobb her om dagen og jeg fikk skikkelig skryt av lysene.
Jeg har vært så kreativ jeg (synes jeg selv da) etter at jeg har vært hjemme. Har laget to vognposer til jenta mi. En vinterpose og en i fleece. Tre dukkevognposer. En strikka pute og lys. Blitt skikkelig kreativ altså. Og nå skal jeg også følge med på denne tråden. Lærer noe hele tiden.
 
Da vet jeg endelig hva jeg skal gi bestemora mi i julegave! 92 år og skal ikke ha noen ting til jul! Handle lys og printe ut bilde av henne og lille sprellemann da tenker jeg :D

Ellers så har jeg tenkt å prøve ut å lage telyskort:

http://scrappeskreppe.blogspot.com/2010/09/dt-ett-trykk-issue-0410-tutorial-tea.html
 
såååå fine de telyskortene var da[:D] men det blir for innvikla for meg [8D]
 
tror egentlig ikke det er så vanskelig.. får prøve.. Der var hvertfall lyset påstrykt :)
 
Skryte littegranne [;)]
Er ikke helt ferdig ennå da, må jo pynte litt mer, men akuratt da var mini lei av å ligge på gulvet. Hehe


 
Hvordan lager dere de lysene? De var kjempefine!
 

Bildet
matpapir
strykejern


Sett strykejernet på det varmeste.
Legg bildet du skal stryke på lyset med bildet mot deg.
Legg matpapiret over som beskyttelse
Så stryker du med raske bevegelser over så det "smelter" seg inn i lyset.
Ikke stå lenge på hvert sted for da smelter stearinen og begynner og renne.

Easy peacy


hentet fra tråden det er linket til på første siden [:)]
 
Stilig!

Dette tror jeg må prøves!
 
ORIGINAL: Lussa88

så fint lyset ble IreneL [:D][:D]

sign[:D]
 
Her ser dere hva jeg har prøvd meg litt på[:)]




Vinpose med eget bilde!


Smekker av ullfilt! Helt konge for de som sikler/gulper litt, det trekker til seg masse og kjennes ikke bløt ut [:D](det skal myyye sikkel til i så fall[8D])
Veldig lett å lage siden de ikke trenger søm i kantene, bare å klippe i vei![:)]

(pssst Beklager dårlig kvalitet på bildene[&:]
 
Back
Topp