Kreativitets tråd??

http://www.kreativhobby.no/page_info.asp?CategoryId=5360
http://www.kreativhobby.no/page_info.asp?CategoryId=5360


her har de mang fine tips[:D]
dette er to av de :)
 
åå, fikk ikke sett pleddet jeg *kassika*[8|], men det var sikkert nydelig[:)]

det rammetipset var fint lillebebis :) så noe kost her om dagen, som jeg lagde meg en ide ut ifra :)

Kjøpe bilderammer (ganske små) sette inn bilder av alle familiemedlemmene i hver sin ramme , pynte og sette hempe på og deretter henge på juletreet,.. kan bli litt sånn tradisjon, og morsomt etterhvert som årene går[:)]

takk for linker adi ;) skal sjekkes ut :)
 
dytter på denne :) fant nå verdens enkleste oppskrift på "voksi" pose, så det skal jeg prøve meg på¨snart.. blir resultatet brukbart, legger jeg det ut her ;)
 
ORIGINAL: Lussa88

dytter på denne :) fant nå verdens enkleste oppskrift på "voksi" pose, så det skal jeg prøve meg på¨snart.. blir resultatet brukbart, legger jeg det ut her ;)


Hihi jeg har akkurat sydd en, vil du se?[:D]
 
ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: Lussa88

dytter på denne :) fant nå verdens enkleste oppskrift på "voksi" pose, så det skal jeg prøve meg på¨snart.. blir resultatet brukbart, legger jeg det ut her ;)


Hihi jeg har akkurat sydd en, vil du se?[:D]

JAAA[:D][:D]
 
[:)][:D]



 
ORIGINAL: *Kassika*

[:)][:D]





ååååååååååååååååååååååååååååååå .........................
jeg vil også kunne lage noe såååååå nydelig

kan du legge ut mal hihi ?
 
ORIGINAL: Lussa88

dytter på denne :) fant nå verdens enkleste oppskrift på "voksi" pose, så det skal jeg prøve meg på¨snart.. blir resultatet brukbart, legger jeg det ut her ;)

Legger du ut oppskriften? Og evnt bilder etterhvert?[8D]

Og Kassika: Din var helt nyyyydeligg!! Hvilken oppskrift brukte du?[:)]
 
ORIGINAL: *Kassika*

[:)][:D]






GUD I LONDON !!!!!!!! har du laget den ????? DÆVEN SCHTEIKE du er flink !!!
 
ORIGINAL: Elsker Brus

ORIGINAL: Lussa88

dytter på denne :) fant nå verdens enkleste oppskrift på "voksi" pose, så det skal jeg prøve meg på¨snart.. blir resultatet brukbart, legger jeg det ut her ;)

Legger du ut oppskriften? Og evnt bilder etterhvert?[8D]

Og Kassika: Din var helt nyyyydeligg!! Hvilken oppskrift brukte du?[:)]

haha, den jeg skal prøve meg på ser jo ut som dritten under skoa i forhold til *kassika sin da [:D][:D]

bildene er vekk, men forklaringen er der fortsatt, og hun har tegnet en orklaring lengere nede på siden[:D]

simpel vognpose oppskrift ! <--- link
 
Oi takk for det!
Ikke mye hokus pokus her, enkel oppskrift og pyntet med fantasien! Og la til 10 cm på lengden siden den er til min 2åring[:)]
Masse gode tips og råd her: Voksipose

Spør hvis dere lurer på noe, skal svare så godt jeg kan!

Håper på å få se resultatene[:D][:)]
 
Tusen takk for linken *kassika, MÅ prøves :) Utrolig fint reultat du hadde fått... :) Hva slags stoff brukte du på utsiden ?? :)
 
ORIGINAL: Lussa88

Tusen takk for linken *kassika, MÅ prøves :) Utrolig fint reultat du hadde fått... :) Hva slags stoff brukte du på utsiden ?? :)


Takk, veldig kjekk den oppskrifta! Jeg brukte et kraftig bomullstoff, som var ganske stivt egentlig.. Vanlig fleece inni. Og en høie luksus termodyne(hadde liggende)

Neste trekk blir med ullfilt/boucle som innerstoff, poplin eller bevernylon (vind og vannavstøtende) utenpå.. Kanskje en med cordfløyel utenpå og?hihi...
 
ORIGINAL: Sommer2010

oooi, den var bare helt nydelig Kassika!!! [:)]  sku ønske eg kunne sy ;)

 
sign!
 
ORIGINAL: *Kassika*
[
Smekker av ullfilt! Helt konge for de som sikler/gulper litt, det trekker til seg masse og kjennes ikke bløt ut [:D](det skal myyye sikkel til i så fall[8D])
Veldig lett å lage siden de ikke trenger søm i kantene, bare å klippe i vei![:)]



Hvor har du kjøpt ullfilt og trykknapper Kassika? smekkene var jo veldig søte, og jeg har en som både gulper som en foss og sikler i ett kjør, så burde vel absolutt prøve meg på dette...
 
ORIGINAL: lille ulv

ORIGINAL: *Kassika*
[
Smekker av ullfilt! Helt konge for de som sikler/gulper litt, det trekker til seg masse og kjennes ikke bløt ut [:D](det skal myyye sikkel til i så fall[8D])
Veldig lett å lage siden de ikke trenger søm i kantene, bare å klippe i vei![:)]



Hvor har du kjøpt ullfilt og trykknapper Kassika? smekkene var jo veldig søte, og jeg har en som både gulper som en foss og sikler i ett kjør, så burde vel absolutt prøve meg på dette...


Ullfilt har jeg bestilt fra stoff og stil katalog, de har også nettside her:
Stoffogstil

Tror de har trykknapper der og, mine kjøpte jeg på stoffbutikken i byen her...[:)]
 
ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: lille ulv

ORIGINAL: *Kassika*
[
Smekker av ullfilt! Helt konge for de som sikler/gulper litt, det trekker til seg masse og kjennes ikke bløt ut [:D](det skal myyye sikkel til i så fall[8D])
Veldig lett å lage siden de ikke trenger søm i kantene, bare å klippe i vei![:)]



Hvor har du kjøpt ullfilt og trykknapper Kassika? smekkene var jo veldig søte, og jeg har en som både gulper som en foss og sikler i ett kjør, så burde vel absolutt prøve meg på dette...


Ullfilt har jeg bestilt fra stoff og stil katalog, de har også nettside her:
Stoffogstil

Tror de har trykknapper der og, mine kjøpte jeg på stoffbutikken i byen her...[:)]


takk, fant alt på panduro faktisk[:)]
 
Back
Topp