Kreativitets tråd??

ORIGINAL: Lussa88

tusen takk begge to, var faktisk veldig enkelt [;)] prøvde meg akkurat på et lys også jeg, tok 3 min og blei KJEMPEFINT ![:D]

(mye finere i virkeligheten da [;)])


se der ja, blei jo kjempe fint det å, har prøvd meg på lys i dag eg å.. men har ikkje bilde av det..
 
Oi, nå fikk jeg også lyst til å prøve! Blir shopping av lys og pynt i morgen :)
Hvilken tråd bruker dere til å binde hjertene, og hvor kjøper dere den?  Skal bli morro å se om jeg klarer å lage de like fine som dere!! [:)]
 
jeg brukte bare tynn,brun ståltråd... kunne nok vært en anelse tykkere, men sånt lærer man av [;)] shopper på panduro [:)]
 
Jeg skal prøve å lage bodyskrubb å gi bort i julegave til pappa's kone. Hun elsker sånt! Blir spennende å prøve, å det ser jo så enkelt ut! :)

Her er linken:
http://diyredesign.blogspot.com/2009/12/sukkerskrubb.html

Var mye kreativt inne på denne bloggen, verdt å sjekke ut!! [:)]
 
ORIGINAL: Lussa88

tusen takk begge to, var faktisk veldig enkelt [;)] prøvde meg akkurat på et lys også jeg, tok 3 min og blei KJEMPEFINT ![:D]

(mye finere i virkeligheten da [;)])


er det et vanlig bilde??????
 
ORIGINAL: adi

ORIGINAL: Lussa88

tusen takk begge to, var faktisk veldig enkelt [;)] prøvde meg akkurat på et lys også jeg, tok 3 min og blei KJEMPEFINT ![:D]

(mye finere i virkeligheten da [;)])


er det et vanlig bilde??????

jepp [:D] første møte mellom ungene, skrevet ut på vanlig ark[:)]
 
Nå er jeg sikkert veldig blond og spør kjempedumt, men ang. de lysene, kan man tenne de på??:D
 
Jeg leser "Kvalitets tråd"  HVER BIDIGE GANG! [8|]
 
ORIGINAL: Lussa88

ORIGINAL: adi

ORIGINAL: Lussa88

tusen takk begge to, var faktisk veldig enkelt [;)] prøvde meg akkurat på et lys også jeg, tok 3 min og blei KJEMPEFINT ![:D]

(mye finere i virkeligheten da [;)])


er det et vanlig bilde??????

jepp [:D] første møte mellom ungene, skrevet ut på vanlig ark[:)]

jøss så stilig!!!
mn det er altså vanlig a4 ark??? ikke slik blank overflate????
 
da har jeg prøvet meg på dette hjertet[:)]
måtte prøve 2 ganger før jeg fikk det til sånn som jeg vill ha det!!!!![:)]
men er enden god er alt godt!!!!![:D]

får ikke til å legge inn bilde....
 
ORIGINAL: FrøkenH

Nå er jeg sikkert veldig blond og spør kjempedumt, men ang. de lysene, kan man tenne de på??:D


Hihi.. Det samme tenkte jeg [8D]
Men tipper de bare er til pynt. Hvis ikke kan det vel bli litt brannfarlig..
 
ORIGINAL: Tripleto

ORIGINAL: FrøkenH

Nå er jeg sikkert veldig blond og spør kjempedumt, men ang. de lysene, kan man tenne de på??:D


Hihi.. Det samme tenkte jeg [8D]
Men tipper de bare er til pynt. Hvis ikke kan det vel bli litt brannfarlig..

 
Bra det ikke bare var meg som lurte på det da:P
 
ORIGINAL: adi

ORIGINAL: Lussa88

ORIGINAL: adi

ORIGINAL: Lussa88

tusen takk begge to, var faktisk veldig enkelt [;)] prøvde meg akkurat på et lys også jeg, tok 3 min og blei KJEMPEFINT ![:D]

(mye finere i virkeligheten da [;)])


er det et vanlig bilde??????

jepp [:D] første møte mellom ungene, skrevet ut på vanlig ark[:)]

jøss så stilig!!!
mn det er altså vanlig a4 ark??? ikke slik blank overflate????

 
Ja, prøvde istad med begge deler jeg. Må være vanlig ark, sånn blank ble ikke noe bra..:)
 
Jeg fikk til bilde på lys i dag jeg og! [:D]
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: adi

ORIGINAL: Lussa88

ORIGINAL: adi

ORIGINAL: Lussa88

tusen takk begge to, var faktisk veldig enkelt [;)] prøvde meg akkurat på et lys også jeg, tok 3 min og blei KJEMPEFINT ![:D]

(mye finere i virkeligheten da [;)])


er det et vanlig bilde??????

jepp [:D] første møte mellom ungene, skrevet ut på vanlig ark[:)]

jøss så stilig!!!
mn det er altså vanlig a4 ark??? ikke slik blank overflate????


Ja, prøvde istad med begge deler jeg. Må være vanlig ark, sånn blank ble ikke noe bra..:)

aha!!!![:)] da skal jeg prøve med det!!![:)]
 
Julegavetips til besteforeldre osv:
Var innom Nille i dag, for å handle inn kubbelys. Da kom jeg over sånn tegn-selv kalender for 2011. Store ark for hver mnd, med masse plass til å lime inn bilder å skrive tekst selv. De kosta bare 30 kr! Endte opp med å kjøpe 4, så nå skal alle besteforeldra til Michael få en i julegave. Fremkalling av bilder neste![;)] Planen var egentlig å bestille kalendere fra fotoknudsen, men med disse tegn-selv blir det jo mye mere personlig! Gleder meg til å komme i gang! [:D]
 
ORIGINAL: Mexxie

Julegavetips til besteforeldre osv:
Var innom Nille i dag, for å handle inn kubbelys. Da kom jeg over sånn tegn-selv kalender for 2011. Store ark for hver mnd, med masse plass til å lime inn bilder å skrive tekst selv. De kosta bare 30 kr! Endte opp med å kjøpe 4, så nå skal alle besteforeldra til Michael få en i julegave. Fremkalling av bilder neste![;)] Planen var egentlig å bestille kalendere fra fotoknudsen, men med disse tegn-selv blir det jo mye mere personlig! Gleder meg til å komme i gang! [:D]


Så bra!! [:D]
Vi hadde også tenkt å bestille kalendere, men er jo mye billigere å kjøpe på nille og fremkalle bilder selv [:D]
 
ORIGINAL: Sommer2010

Utrolig fint lys og hjerte Lussa88! :)


tusen takk [:D]

FrøkenH:tror nok ikke man skal la de brenne langt ned i tilfelle,, men er fin pynt da[:)]

adi:ja, vanlig a4 ark, ikke fotopapir :)
 
ORIGINAL: Chibi

Jeg fikk til bilde på lys i dag jeg og! [:D]

 
Back
Topp