Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Smiley80¨
Er kjempekoslig her inne på mai, selvsagt er vi ikke alltid enige, det ville jo vært kjedelig [8D]
Men nå ble jeg nysgjerrig... Hva gikk den gassklut-krangelen ut på??
ORIGINAL: Trine82
Er kjempekoslig her inne på mai, selvsagt er vi ikke alltid enige, det ville jo vært kjedelig [8D]
husker ikke den krangelen jeg......
ORIGINAL: ThereseAaHe he he!Fant frem den tråden nå jeg!Å,de kranglet om prisen på de gassklutene,hvor det var billigst!Det var en heftig diskusjon det ja!Gøy å lese tilbake på hvor hormonelle gravide kan være![:D][:D]
hm, husker såvidt noe ja. tror ikke jeg involverte meg i den. husker bare at noen hadde kjøpt gasskluter på tilbud, også ble det mye styr med pynterkanter ol.??? eller er jeg helt på jordet nå??
ORIGINAL: ThereseAa
hm, husker såvidt noe ja. tror ikke jeg involverte meg i den. husker bare at noen hadde kjøpt gasskluter på tilbud, også ble det mye styr med pynterkanter ol.??? eller er jeg helt på jordet nå??
ORIGINAL: ~Fiorellina~
ORIGINAL: ThereseAa
Jeg ble litt sur fordi jeg misforsto og trodde noen mente at de klutene jeg hadde brukt ikke var bra nok..
En smuuule hormosjonell, ja[8D]
ORIGINAL: LilleKulaOgFredrik
ORIGINAL: lumina
nei nå må jeg komme fra april07 og strekke dere litt opp [:D]
tror det er få (om noen) apriljenter som kjenner seg igjen i inntrykket dere har av oss, som kranglete [8|]
Vi har en kjempefin stemning der, som er åpen for at alle kan si sin mening om en sak, uten å bli halshugd. Det er jo et diskusjonsforum, så når vi ikke er enige så sier hva vi mener - men det blir ikke dårlig stemning av det [:D]
Vi "kjenner" jo hverandre nå, så det er mye småerting og tulling på gang - men tror ingen føler seg støtt av det..
Hvis vi fremstår som kranglete for dere, så fremstår kanskje dere som klissete og kosemosete for oss [;)]
haha
du er rå lumina[:D]
hadde vi villa kosemose så hadde vi nokk dratt til en side der man kan kosemose å finne seg en kosemose partner[;)]
ORIGINAL: tipp
ORIGINAL: LilleKulaOgFredrik
ORIGINAL: lumina
nei nå må jeg komme fra april07 og strekke dere litt opp [:D]
tror det er få (om noen) apriljenter som kjenner seg igjen i inntrykket dere har av oss, som kranglete [8|]
Vi har en kjempefin stemning der, som er åpen for at alle kan si sin mening om en sak, uten å bli halshugd. Det er jo et diskusjonsforum, så når vi ikke er enige så sier hva vi mener - men det blir ikke dårlig stemning av det [:D]
Vi "kjenner" jo hverandre nå, så det er mye småerting og tulling på gang - men tror ingen føler seg støtt av det..
Hvis vi fremstår som kranglete for dere, så fremstår kanskje dere som klissete og kosemosete for oss [;)]
haha
du er rå lumina[:D]
hadde vi villa kosemose så hadde vi nokk dratt til en side der man kan kosemose å finne seg en kosemose partner[;)]
Synnes vi har det veldig fint innå hos oss april mammaer og pappaer. Skulle kanskje hatt et kosemos forum[:D]
Sorry mai mammaer. Men vi krangler faktisk veldig lite eller aldri. det er lov å være uenige i ting[;)] Vi bare diskuterer høylytt[:D]
synes det er koselig å ha det klissete og kosemosete jeg da... [:)] men jeg aner ikke hvordana det er på april for jeg er så sjeldent inne der..... [;)]
ORIGINAL: babylykke82
Haha, Pastella, nå klarte du å lage en krangletråd likevel!! [:D][:D] Om enn ganske uskyldig da.. [;)]