Krangling

Tja..... [8D]
Vi kan ta det på kaja på søndag...... [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] hehe...
 
ORIGINAL: ~ruby~

Tja..... [8D]
Vi kan ta det på kaja på søndag...... [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] hehe...

 
Da blir det vel slosskamp da
 
 
ORIGINAL: elkva

Helt enig. Her har vi det topp
 
ORIGINAL: Pastella

ORIGINAL: ~ruby~

Tja..... [8D]
Vi kan ta det på kaja på søndag...... [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] hehe...


Da blir det vel slosskamp da


 
catfight!
catfight!
catfight!
 

Medlem siden: 19.08.2007
Status: pålogget Er jo ikke akkurat mange som sier at april er kranglete, pluss
ORIGINAL: eadni

ORIGINAL: Pastella

ORIGINAL: ~ruby~

Tja..... [8D]
Vi kan ta det på kaja på søndag...... [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] hehe...


Da blir det vel slosskamp da



catfight!
catfight!
catfight!


Ruby stiller jo ut hunder, så hun stiller vel opp me de til figthen :p
hehe :)
 
ORIGINAL: *MsMarte*


Medlem siden: 19.08.2007
Status: pålogget Er jo ikke akkurat mange som sier at april er kranglete, pluss
ORIGINAL: eadni

ORIGINAL: Pastella

ORIGINAL: ~ruby~

Tja..... [8D]
Vi kan ta det på kaja på søndag...... [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] hehe...


Da blir det vel slosskamp da



catfight!
catfight!
catfight!


Ruby stiller jo ut hunder, så hun stiller vel opp me de til figthen :p
hehe :)

 
                              Masseslagsmål!
                   Masseslagsmål!
            Masseslagsmål!
 
Lurer på hvor i alle dager det stod at det var krangling på født i april, siden så mange synes de måtte forklare seg ..

Men jeg skal innrømme at det er lite krangling her inne. Diskusjon, ja helt klart. Synes heller ikke dette minner om en krangletråd (iallefall ikke ennå [;)]) Ei heller synes jeg det er *kosemoseoverdose* her inne, da folk respekterer hverandres forskjellige meninger.
 
Ha ha ha ha!!!! Action
 
Syns det er litt forfriskende jeg da!!! Godt å slenge litt med kjeften, men jeg kan ikke det her inne, når alle er så herlige
 
Men fryktelig moro å lese en heftig diskusjon på Generell!!!
 
*AH* [:D]
Der var æ inne på April-forumet og unnskyldte meg for det æ skrev på denne tråden.
Da får æ fred med meg selv ihvertfall.
Den kunne lett oppfattes mye verre enn den var ment da, har æ tenkt no.
Har vært minnnimalt derinne+at æ ikke tilhører dit=har ingen rett til å uttale meg.
Så måtte hele maiforumet ta støyten, så det var IKKE snilt av meg.
*Dumme Dumme Eadni*
 
Har aldri lagt merke til noen HEFTIGE diskusjoner her eller på april jeg[8|].
Synes begge forumene er ganske koselige[:)],
men er mest på april siden det er mest folk der.
 
ORIGINAL: lumina

nei nå må jeg komme fra april07 og strekke dere litt opp [:D]

tror det er få (om noen) apriljenter som kjenner seg igjen i inntrykket dere har av oss, som kranglete [8|]
Vi har en kjempefin stemning der, som er åpen for at alle kan si sin mening om en sak, uten å bli halshugd. Det er jo et diskusjonsforum, så når vi ikke er enige så sier hva vi mener - men det blir ikke dårlig stemning av det [:D]
Vi "kjenner" jo hverandre nå, så det er mye småerting og tulling på gang - men tror ingen føler seg støtt av det..

Hvis vi fremstår som kranglete for dere, så fremstår kanskje dere som klissete og kosemosete for oss [;)]

 
 
Hahahahahaha!!!!!![:D] Nå har jeg ikke fått med meg at VI synes dere er kranglete jeg!!! [:D] Slå ikke alle under en kam, kjære du! *jeg måtte bare klisse litt* Koskos.. Måtte koselitt og! [:D]
 
Nå må jeg nesten over på "født i april" å se om vi har blitt dedikert en egen tråd...[:D]
 
ORIGINAL: Catrine2

Nå må jeg nesten over på "født i april" å se om vi har blitt dedikert en egen tråd...[:D]

 
Fant den og unnskyldte meg i den. Vi e sjanseløse uansett, vi e i fåtall [;)][:D]  HaHa-DET var en spøk!!
 
Vi er mange nok skal du se [:D][:D]

Og den unnskyldningen synes ikke jeg var nødvendig eadni, synes ikke du har sagt noe galt jeg [;)]
 
ORIGINAL: Godemine

Vi er mange nok skal du se [:D][:D]

Og den unnskyldningen synes ikke jeg var nødvendig eadni, synes ikke du har sagt noe galt jeg [;)]

 
Mente det ikke vondt nei, men det kan oppfattes som hvor vondt som helst..
 
ORIGINAL: eadni

ORIGINAL: Godemine

Vi er mange nok skal du se [:D][:D]

Og den unnskyldningen synes ikke jeg var nødvendig eadni, synes ikke du har sagt noe galt jeg [;)]


Mente det ikke vondt nei, men det kan oppfattes som hvor vondt som helst..

 
De fikk jo brukt unnskyldningen din til å gjøre litt narr så jeg.. [:D]  Vi gråter osvosv! Haha..Må bare le jeg!
 
ORIGINAL: Catrine2

ORIGINAL: eadni

ORIGINAL: Godemine

Vi er mange nok skal du se [:D][:D]

Og den unnskyldningen synes ikke jeg var nødvendig eadni, synes ikke du har sagt noe galt jeg [;)]


Mente det ikke vondt nei, men det kan oppfattes som hvor vondt som helst..


De fikk jo brukt unnskyldningen din til å gjøre litt narr så jeg.. [:D]  Vi gråter osvosv! Haha..Må bare le jeg!


Ja det var litt derfor jeg synes unnskyldningen ikke var nødvendig [:D]
 
ORIGINAL: lumina

tror dere misforstår litt jeg.. [8|]
ingen har blitt sure for hva eadni skrev om oss på april... det var ikke derfor jeg skrev her inne, det var bare for å påpeke at det er forskjell på krangling og å diskutere litt..

ang at dere fremstår som klissete og kosemosete.. det var satt litt på spissen, for å illustrere forskjellen, dersom dere mener at å diskutere litt er det samme som å krangle.. det kunne nemlig virke sånn, ikke bare utifra hva eadni skrev om april [;)]
Vi har hatt det klissete og kosemosete på april også før, og personlig synes jeg det er litt kunstig når alle er enige uansett sak

Men - nå skal jeg gå tilbake til april, og la dere jenter være i fred for nå [:)] Men dere er under oppsikt [:D] (bruker å snike litt her, og litt på mars)

Ha en fin kveld! [:)]

 
Ingen som blir sure om du har noe du vil si vet du! Men ikke tro at vi alle her inne er enige uansett sak. For det skal jeg love deg at vi ikke er!! Men de fleste av oss kjenner hverandre nå, møttes og sett hverandre. Kanskje det har noe med hvordan tonen vi har her inne er?
Men kan i hvert fall ikke si at vi er sånn *kosemoseoverdose* her altså! Og diskutere, det gjør vi rett som det er!
Jeg har beklagelig starta en meeeeget stor krangel her inne. Noe som plutselig fikk masse folk fra andre forum til å gå bananas. Sånne klikker og totalt unødvendige kommentarer vil vi ikke ha her inne! Så vi passer kanskje mer munn om vi skjønner at det kan trigge til en stor krangel [8|]
Når noen plutselig slenger til deg at de håper du blir alenemor og får det like jævlig som dem, ja, da er det ikke mye moro liksom...
 
Men ja, vi har det forferdelig godt her vi [:D]
 
Hehe! Nei, den ble sletta du [:D]
 
ORIGINAL: Godemine

ORIGINAL: Catrine2

ORIGINAL: eadni

ORIGINAL: Godemine

Vi er mange nok skal du se [:D][:D]

Og den unnskyldningen synes ikke jeg var nødvendig eadni, synes ikke du har sagt noe galt jeg [;)]


Mente det ikke vondt nei, men det kan oppfattes som hvor vondt som helst..


De fikk jo brukt unnskyldningen din til å gjøre litt narr så jeg.. [:D]  Vi gråter osvosv! Haha..Må bare le jeg!


Ja det var litt derfor jeg synes unnskyldningen ikke var nødvendig [:D]

 
Ja æ var nok klar over at de kom til å reagere på hver sin måte. Nei, æ gråter nok ikke, men det kan hende noen gråter for det æ skrev. Reaksjoner var det nå ihvertfall. Noen ut av dem er jo unge og sånn (tillater mæ å kalle mæ for voksen nå da). Det er noen som ikke liker når noen "vender den ene kinnen til" og æ e slik stort sett i virkeligheten også. Kan irritere andre sånn av den "Ondt skal med godt fordrives" at de ikke vet hva de egentlig er irriterte på og hva de skal sette finger'n på [;)]
Bestemte mæ for å ikke igår og gjør det ikke nå heller;
å gå tilbake å se hva som ble svart på den.. [8D]
 
Nhå, vi har vel større utfordringer her i verden? [:D][:D][:D][;)]
 
Back
Topp