Krangling

Ja,da var det ville tilstander ja [:D]
 
Er kjempekoslig her inne på mai, selvsagt er vi ikke alltid enige, det ville jo vært kjedelig [8D]
 
Men nå ble jeg nysgjerrig... Hva gikk den gassklut-krangelen ut på??
 
ORIGINAL: Smiley80

Er kjempekoslig her inne på mai, selvsagt er vi ikke alltid enige, det ville jo vært kjedelig [8D]

Men nå ble jeg nysgjerrig... Hva gikk den gassklut-krangelen ut på??
¨
 
husker ikke den krangelen jeg......  
 
ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: Smiley80

Er kjempekoslig her inne på mai, selvsagt er vi ikke alltid enige, det ville jo vært kjedelig [8D]

Men nå ble jeg nysgjerrig... Hva gikk den gassklut-krangelen ut på??
¨

husker ikke den krangelen jeg......  

 
hm, husker såvidt noe ja. tror ikke jeg involverte meg i den. husker bare at noen hadde kjøpt gasskluter på tilbud, også ble det mye styr med pynterkanter ol.??? eller er jeg helt på jordet nå??
 
trodde kanskje det var en krangel om det het gaskluter eller gasskluter jeg.. Ha ha ha [:D][:D]
 
ORIGINAL: Mammacili

HELT ENIG MED DEG PASTELLA-DET ER DET SOM GJØR DET SÅ GODT MED MAISNUPPENE[:D][:D]VI ER IKKE ALLTID ENIGE, MEN DET BLIR IKKE KRANGLER UT AV DET...HELDIGVIS! KRANGLEFANTER ER DET MER ENN NOK AV PÅ GENERELL...KLEM TIL ALLE MAI`ASSER[;)][;)]
Enig[:)]
 
ORIGINAL: ThereseAa

ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: Smiley80

Er kjempekoslig her inne på mai, selvsagt er vi ikke alltid enige, det ville jo vært kjedelig [8D]

Men nå ble jeg nysgjerrig... Hva gikk den gassklut-krangelen ut på??
¨

husker ikke den krangelen jeg......  


hm, husker såvidt noe ja. tror ikke jeg involverte meg i den. husker bare at noen hadde kjøpt gasskluter på tilbud, også ble det mye styr med pynterkanter ol.??? eller er jeg helt på jordet nå??
He he he!Fant frem den tråden nå jeg!Å,de kranglet om prisen på de gassklutene,hvor det var billigst!Det var en heftig diskusjon det ja!Gøy å lese tilbake på hvor hormonelle gravide kan være![:D][:D]
 
ORIGINAL: ThereseAa

ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: Smiley80

Er kjempekoslig her inne på mai, selvsagt er vi ikke alltid enige, det ville jo vært kjedelig [8D]

Men nå ble jeg nysgjerrig... Hva gikk den gassklut-krangelen ut på??
¨

husker ikke den krangelen jeg......  


hm, husker såvidt noe ja. tror ikke jeg involverte meg i den. husker bare at noen hadde kjøpt gasskluter på tilbud, også ble det mye styr med pynterkanter ol.??? eller er jeg helt på jordet nå??


Jeg ble litt sur fordi jeg misforsto og trodde noen mente at de klutene jeg hadde brukt ikke var bra nok..
En smuuule hormosjonell, ja[8D]
 
ORIGINAL: ~Fiorellina~

ORIGINAL: ThereseAa

ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: Smiley80

Er kjempekoslig her inne på mai, selvsagt er vi ikke alltid enige, det ville jo vært kjedelig [8D]

Men nå ble jeg nysgjerrig... Hva gikk den gassklut-krangelen ut på??
¨

husker ikke den krangelen jeg......  


hm, husker såvidt noe ja. tror ikke jeg involverte meg i den. husker bare at noen hadde kjøpt gasskluter på tilbud, også ble det mye styr med pynterkanter ol.??? eller er jeg helt på jordet nå??


Jeg ble litt sur fordi jeg misforsto og trodde noen mente at de klutene jeg hadde brukt ikke var bra nok..
En smuuule hormosjonell, ja[8D]

 
Ha ha dette lukter jo en smule morsomt dette [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: LilleKulaOgFredrik

ORIGINAL: lumina

nei nå må jeg komme fra april07 og strekke dere litt opp [:D]

tror det er få (om noen) apriljenter som kjenner seg igjen i inntrykket dere har av oss, som kranglete [8|]
Vi har en kjempefin stemning der, som er åpen for at alle kan si sin mening om en sak, uten å bli halshugd. Det er jo et diskusjonsforum, så når vi ikke er enige så sier hva vi mener - men det blir ikke dårlig stemning av det [:D]
Vi "kjenner" jo hverandre nå, så det er mye småerting og tulling på gang - men tror ingen føler seg støtt av det..

Hvis vi fremstår som kranglete for dere, så fremstår kanskje dere som klissete og kosemosete for oss [;)]


haha
du er rå lumina[:D] 

hadde vi villa kosemose så hadde vi nokk dratt til en side der man kan kosemose å finne seg en kosemose partner[;)]

 
Synnes vi har det veldig fint innå hos oss april mammaer og pappaer. Skulle kanskje hatt et kosemos forum[:D]
 
Sorry mai mammaer. Men vi krangler faktisk veldig lite eller aldri. det er lov å være uenige i ting[;)] Vi bare diskuterer høylytt[:D]
 
ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: LilleKulaOgFredrik

ORIGINAL: lumina

nei nå må jeg komme fra april07 og strekke dere litt opp [:D]

tror det er få (om noen) apriljenter som kjenner seg igjen i inntrykket dere har av oss, som kranglete [8|]
Vi har en kjempefin stemning der, som er åpen for at alle kan si sin mening om en sak, uten å bli halshugd. Det er jo et diskusjonsforum, så når vi ikke er enige så sier hva vi mener - men det blir ikke dårlig stemning av det [:D]
Vi "kjenner" jo hverandre nå, så det er mye småerting og tulling på gang - men tror ingen føler seg støtt av det..

Hvis vi fremstår som kranglete for dere, så fremstår kanskje dere som klissete og kosemosete for oss [;)]


haha
du er rå lumina[:D] 

hadde vi villa kosemose så hadde vi nokk dratt til en side der man kan kosemose å finne seg en kosemose partner[;)]


Synnes vi har det veldig fint innå hos oss april mammaer og pappaer. Skulle kanskje hatt et kosemos forum[:D]

Sorry mai mammaer. Men vi krangler faktisk veldig lite eller aldri. det er lov å være uenige i ting[;)] Vi bare diskuterer høylytt[:D]

 
Må bare signere de over[:D]
 
Jeg skal innrømme at jeg sniker litt på de andre forumene av og til, og har heller ikke inntrykk av at det er noe særlig med krangling på april! Mars derimot, der har det vært litt dramatikk til tider, uten at jeg skal påstå at de er noe mer kranglete enn andre.

Ja, vi har det godt her på født i mai, men vil tro at de fleste syns at deres forum er det beste! [;)]
 
Det aner ikke jeg heller.. har vel egentlig aldri vært innom.... [8D]
Men her koser jeg  meg skikkelig!!! [:)][:)]
 
ORIGINAL: Trine82

synes det er koselig å ha det klissete og kosemosete jeg da... [:)]   men jeg aner ikke hvordana det er på april for jeg er så sjeldent inne der..... [;)]

 
Æ e nok også sånn kosemose-typen da [:D]
Men det der var Min mening og æ ser at det er noen som e uenig og respekterer det.
 
Se Her, no ble det fart på sakene jenter! Dere som ville ha en real diskusjon [:D][:D][:D] *GøY,GøY*
Da har vel æ helt masse vann oppi den mølla gitt [8D][8D][8D]
Det er akkurat dette æ prata om da. Så lenge det ikke kommer fra dere maigørls, så e det bare artig det [:)]
 
Ja, for å kikke på en annen side; Det e svæært sjeldent at æ e innom april og de få gangene (3-5 ganger) æ har vært der, så har æ blitt rystet eller oppgitt. Da har vel æ bare vært uheldig eller? Har aldri vært innom mars, så æ kan ikke sammenligne.
 
Er jo ikke akkurat mange som sier at april er kranglete, pluss det er INGEN som sier at April er verre enn Mai :) Så ikke dra alle over en kam![:D]
 
 
Sa ikke at April e verre enn mai, nei.
Men de har hatt noen krangle-tråder der når jeg har vært der, syns Jeg.Det er herved ikke sagt at jeg ikke var enig med noen i krangletrådene og at de har kun krangletråder.
Jeg liker ikke krangling.
Jeg synes ikke vi har hatt krangletråder heinne.
Men Jeg synes denne tråden derimot ligner på en.
 
Merk: Mener ikke at alle andre skal synes at det er krangletråder der og at andre ikke skal like krangling, fordi Jeg syns og ikke liker. Mener ikke at alle andre skal synes at vi ikke har hatt kranglig herinne når jeg synes det.
 
 
Haha, Pastella, nå klarte du å lage en krangletråd likevel!! [:D][:D] Om enn ganske uskyldig da.. [;)]
 
Når andre lager tråder på andre forum som mener at mange syns at de er det, så blir det kjapt knuffing
 
ORIGINAL: babylykke82

Haha, Pastella, nå klarte du å lage en krangletråd likevel!! [:D][:D] Om enn ganske uskyldig da.. [;)]

 
HAHAHA ja det blei visst det, men jeg føler meg ikke skyldig... Noen som vil krangle med meg på det?
 
Back
Topp