Er det noen som har noen gode tips for krampe i leggen?
Har hatt det veldig lenge nå, men har gått over veldig fort ved at jeg bøyer foten oppover. Men i det siste så har jeg fått sånn ekstreme kramper som varer i opp mot 5 minutt der jeg ikke klarer å røre kroppen. (naboen trodde jeg fødte den ene gangen)
Noen tips takk?
Har hatt det veldig lenge nå, men har gått over veldig fort ved at jeg bøyer foten oppover. Men i det siste så har jeg fått sånn ekstreme kramper som varer i opp mot 5 minutt der jeg ikke klarer å røre kroppen. (naboen trodde jeg fødte den ene gangen)
Noen tips takk?

Er 29+3 uker idag, starta ca uke 27. Så siden uke 27 har det vært mye tøying, fått masse massage fra mannen, banan meir enn vanligvis eg hadde spist til vanlig og no har eg begynt med yoga. Dei 3 siste dager har det blitt bedre med krampene. Om det ikke gir seg så må eg spør jordmor om å ta magnesiumtilskudd.
må sies at jeg tøyer mer og spiser mye banan. (kan vell hende det er litt psykisk også, ikke vet jeg). Er forresten i uke 28 nå, godt å ikke våkne på nettene med krampe lenger!
Og hvorfor er det bare i venstre legg??? Finnes det noen som har krampe i høyre legg? Merkelig opplegg