Krølla82's dagbok

ORIGINAL: ~Borghild~

Oi! Her skjer det ting ser jeg! [:)]

Da er det vel egentlig ikke noe tvil da, GRATULERER så masse snuppa![:D][:D][:D]






Var det jeg har sagt hele tiden jeg, visste det kom til å bli din tur snart...[;)]


 
Weeeeeeeeeee=)[:)] ja kanskje du har rett,  håper du har det...vil ikke bli lurt igjen.[&:]
 
ORIGINAL: snuppis30

Du er gravid, snuppa!!!!!! Gratulerer så masse

 
Jeg begynner å tro det bitte litt selv etter 3 tester, men må nok ha et par til...og en digital for å virkelig tro det.
 
ORIGINAL: TiliaogSilas mamma

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Du er gravid!!! Sånn var min første også!

Gratulerer!![:)][:)][:)]

 
Jo takk...jeg skjønner ikke noe jeg...hehe...må nok ta et par til før jeg klarer å tro det.
 
ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: TiliaogSilas mamma

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Du er gravid!!! Sånn var min første også!

Gratulerer!![:)][:)][:)]


Jo takk...jeg skjønner ikke noe jeg...hehe...må nok ta et par til før jeg klarer å tro det.

 
Tok vel sikkert 2 om dagen for å virkelig skjønne det når jeg avr gravid med snuppa jeg så ser den[:D][:D]
 
Gratulerer så mye! [:)]
Kos deg i tiden fremover, du er nok gravid ja! Bare å la det synke inn  [;)] [:)]
 
ORIGINAL: snuppis30

Jeg er 100% sikker på at du er gravid [:D]

 
Hehe...bra noen er sikkre for meg...[8D] Jeg må se digitalen før jeg tror noe sikkert og det må sambo også. Så skal i vei og kjøpe det snart.[:)]
 
Gratulere så masse Krølla!!![:D][:D][:D]
 
Masse lykke til med svangerskapet, håper jeg kommer etter inn i augustforumet[;)]
 
ORIGINAL: snuppis30

Nå er det ingen tvil

 
Nei er visst ikke det...nå SKAL spiren holde seg der i 8 mnder til...dette er helt uvirkelig...helt utrolig...jeg er så glad.
 
ORIGINAL: Venter på 3de spire

Gratulere så masse Krølla!!![:D][:D][:D]

Masse lykke til med svangerskapet, håper jeg kommer etter inn i augustforumet[;)]

 
Takk...Ja bare å komme etter...jo fler jo bedre...*sende babystøv*[:D]
 
ORIGINAL: Cowgirl86

Gratulerer så masse Krølla!! Dette var fortjent[:)]

 
Tusen takk.[:)] 
 
Back
Topp