Kosthold..

Haha ikke jeg heller... Sitter fast i sofan, får svi for gåturen med bikkja i går :p
Satt opp på handlelista, så får jeg håpe gubben sjekker appen når han handler :p

Har på følelsen av at det blir kokosboller hos ganske mange i kveld.. :p
Haha det kan se sånn ut!

Her derimot kom mannen i går hjem med skolebolle og sjokolade is, så får prøve og ikke skjeie helt ut i dag også!:p

Haha det kan se sånn ut!

Her derimot kom mannen i går hjem med skolebolle og sjokolade is, så får prøve og ikke skjeie helt ut i dag også!:p

Nå må jeg ha skolebolle, kokosbolle og snickersis..
Bonusgull er syk og vil ha potetgull.. Dette blir jo et etegilde uten like!! :D Sukkerparty, også på en torsdag! Dette kan man line, haha

Nå må jeg ha skolebolle, kokosbolle og snickersis..
Bonusgull er syk og vil ha potetgull.. Dette blir jo et etegilde uten like!! :D Sukkerparty, også på en torsdag! Dette kan man line, haha
Går glipp av fredagen i morgen jeg ... :p Kjenner også ganske mye på snickersisbehovet nå. Evt vaniljeis med peanøtter og karamellsaus og sjokoladesaus.

De hadde ikke kokosboller, skoleboller ELLER snickersis!!!
Nå sitter jeg pottesur i bilen... :p

Og hva tror dere jeg har lyst på...
BLÅBÆR <3 jaaaaaaa...
Jeg vil også ha cravings på is...
Kjøpte Ben & Jerry, tok to skjeer og... nei...

Ååårrh. .i dag kjenner jeg at helga begynner asså! Jeg bare MÅ ha sjokolademousse med daimbiter i og litt vaniljesaus på.. Å så MÅ jeg ha lilla påskeegg. . Blæææ :p Må nok bare komme meg på butikken etterhvert asså :)

Og hva tror dere jeg har lyst på...
BLÅBÆR <3 jaaaaaaa...
Jeg vil også ha cravings på is...
Kjøpte Ben & Jerry, tok to skjeer og... nei...

Det kommer nok.. Jeg trodde jeg skulle leve på bringebær resten av svangerskapet, men plutselig sneik isen seg inn også, gitt! Men bringebær er fortsatt himmelsk!!

Det kommer nok.. Jeg trodde jeg skulle leve på bringebær resten av svangerskapet, men plutselig sneik isen seg inn også, gitt! Men bringebær er fortsatt himmelsk!!
Jeg har ikke vært sånn som dette de to andre gangen..
Da har jeg levd på smågodt..
Helt greit at det holder seg sånn, ikke feil å ha lyst på sunn mat..
Og så kan jeg da se, om kostholdet mitt har så mye innvirkning på mine barn, de to andre var 3.4 kg ca 1 uke før termin, så blir spennende å se på denne.
De er definitivt sukkerbabyer.... HAHA!

Merker det har mye å si hvordan kostholdet til samboer er også! Om han spiser noe snacks på kvelden, blir det jo selvfølgelig at jeg også spiser!

Nå er det helga gørls!!! Jeg skal ned / sender mannen :p for å kjøpe masse nam til meg selv i dag!! <3 <3. Jeg vil ha.. påske egg off c:D kanskje 2 pk? Oi farlig.. XD, toffin, sørlandschips creme fresh/ostepop eller hmm kanskje salt:p? Å.. stratos med sånn hvit sjokoladefyll.. å.. jo også brus kanskje?? Urge er så nam! Den er god den. Å fytti rakkern. Den må jeg ha:p. Hemm.. også er ikke mer digg sjokolade som er god da?? Gjerne myke sjokolader! Hmmm mmmm

Hei jenter, vet noen om man kan spise ørretfilet når man er gravid? Spiser dere det ?

Back
Topp