W
Wardruna
Guest
Send noen hit også, jeg vil også ha (men orker ikke dra på butikken haha).
Haha ikke jeg heller... Sitter fast i sofan, får svi for gåturen med bikkja i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Send noen hit også, jeg vil også ha (men orker ikke dra på butikken haha).
Satt opp på handlelista, så får jeg håpe gubben sjekker appen når han handlerHaha ikke jeg heller... Sitter fast i sofan, får svi for gåturen med bikkja i går![]()
Satt opp på handlelista, så får jeg håpe gubben sjekker appen når han handler![]()
Han var innom hjemme, så da sa jeg at det stod ting på handlelistaDu får sende han en melding å minne han på appen![]()
Han var innom hjemme, så da sa jeg at det stod ting på handlelistakokkosboller i kveld ja
![]()
Haha det kan se sånn ut!Har på følelsen av at det blir kokosboller hos ganske mange i kveld..![]()
Haha det kan se sånn ut!
Her derimot kom mannen i går hjem med skolebolle og sjokolade is, så får prøve og ikke skjeie helt ut i dag også!![]()
Går glipp av fredagen i morgen jeg ...Nå må jeg ha skolebolle, kokosbolle og snickersis..
Bonusgull er syk og vil ha potetgull.. Dette blir jo et etegilde uten like!!Sukkerparty, også på en torsdag! Dette kan man line, haha
Her tror jeg at jeg lager is når ungen har lagt seg idagDe hadde ikke kokosboller, skoleboller ELLER snickersis!!!
Nå sitter jeg pottesur i bilen...![]()
Og hva tror dere jeg har lyst på...
BLÅBÆR <3 jaaaaaaa...
Jeg vil også ha cravings på is...
Kjøpte Ben & Jerry, tok to skjeer og... nei...
Jeg har ikke vært sånn som dette de to andre gangen..Det kommer nok.. Jeg trodde jeg skulle leve på bringebær resten av svangerskapet, men plutselig sneik isen seg inn også, gitt! Men bringebær er fortsatt himmelsk!!
Hei jenter, vet noen om man kan spise ørretfilet når man er gravid? Spiser dere det ?
Kan spise det, men den skal være innafor så og så mage kilo osv..Hei jenter, vet noen om man kan spise ørretfilet når man er gravid? Spiser dere det ?