Kosthold..

Må ha noe digg til kvelden igjen ass<3 har helt skjønt med påske egga i går, spiste 3 stk XD

Jeg er så glad for at tanken på slike søte ting gjør meg kvalm.
Jeg skal stå for en enkel dessert i kveld, forslag?

Is av eggedosis og filadelfia! Super god og veldig enkel:) også med nixit havrekjeks på toppen og varmede bær :)

Jeg er så glad for at tanken på slike søte ting gjør meg kvalm.
Jeg skal stå for en enkel dessert i kveld, forslag?
Kjøp en god vaniljeis og server varmebær som du koker i krydderlake! Det er supergodt. Skal koke en stund den laken da, og må filtreres gjennom kjøkkenhåndkle om du bruker malt krydder, men ikke vanskelig!

Kjøp en god vaniljeis og server varmebær som du koker i krydderlake! Det er supergodt. Skal koke en stund den laken da, og må filtreres gjennom kjøkkenhåndkle om du bruker malt krydder, men ikke vanskelig!
Det skal jeg teste når vi har bedre tid.
Mannen lager kladdkake..

KLaddkake og is blir bra :-)
Jeg har lyst på Oliven og skive med gulost.. :-P haha

Å nam.. det hørtes digg ut.. brødskive med gulost og oliven oppå :) Hva er egentlig kladdkake?

Sukk... Jeg som ikke har lyst på noe med sukker ble faktisk kvalm av å gå inn på tråden her, Hahaha! :p
Før kunne jeg knerte en plate sjokolade hver eneste dag, men nå smaker det faktisk bare død og fordervelse.... :p hadde en sjokolade liggende i tre uker uten å røre den, men mannen syns det var litt leit om den skulle rekke å gått på dato, haha! :p

Å nam.. det hørtes digg ut.. brødskive med gulost og oliven oppå :) Hva er egentlig kladdkake?
Hva er en kladdkake?
Den er veldig stor i Sverige iallefall vet jeg, hvis vi snakker om samme type kladdkaka :D

ImageUploadedByBV Forum1456648936.495244.jpg

Blir litt som brownies, men samtidig ikke helt som brownies allikevel.. En seig, men god kake.. Veldig god med en kule is eller krem :D

Den er veldig stor i Sverige iallefall vet jeg, hvis vi snakker om samme type kladdkaka :D

Vis vedlegget 163849

Blir litt som brownies, men samtidig ikke helt som brownies allikevel.. En seig, men god kake.. Veldig god med en kule is eller krem :D
Jada. Lurt med bilde. Ingen gravide her som trenger sånnen nå.

:(

Back
Topp