junibebi89
Gift med forumet
Kan spise det, men den skal være innafor så og så mage kilo osv..
Husker ikke helt..
Jeg spiser det, uten å tenke så mye på det..
Jah trokke det er så farlig jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan spise det, men den skal være innafor så og så mage kilo osv..
Husker ikke helt..
Jeg spiser det, uten å tenke så mye på det..
Jeg er så glad for at tanken på slike søte ting gjør meg kvalm.
Jeg skal stå for en enkel dessert i kveld, forslag?
Kjøp en god vaniljeis og server varmebær som du koker i krydderlake! Det er supergodt. Skal koke en stund den laken da, og må filtreres gjennom kjøkkenhåndkle om du bruker malt krydder, men ikke vanskelig!Jeg er så glad for at tanken på slike søte ting gjør meg kvalm.
Jeg skal stå for en enkel dessert i kveld, forslag?
Det skal jeg teste når vi har bedre tid.Kjøp en god vaniljeis og server varmebær som du koker i krydderlake! Det er supergodt. Skal koke en stund den laken da, og må filtreres gjennom kjøkkenhåndkle om du bruker malt krydder, men ikke vanskelig!
Kladdekake er super digg da!!Det skal jeg teste når vi har bedre tid.
Mannen lager kladdkake..
KLaddkake og is blir braKladdekake er super digg da!!![]()
KLaddkake og is blir bra
Jeg har lyst på Oliven og skive med gulost..haha
Det skal jeg teste når vi har bedre tid.
Mannen lager kladdkake..
Å nam.. det hørtes digg ut.. brødskive med gulost og oliven oppåHva er egentlig kladdkake?
Den er veldig stor i Sverige iallefall vet jeg, hvis vi snakker om samme type kladdkakaHva er en kladdkake?

Jada. Lurt med bilde. Ingen gravide her som trenger sånnen nå.Den er veldig stor i Sverige iallefall vet jeg, hvis vi snakker om samme type kladdkaka![]()
Vis vedlegget 163849
Blir litt som brownies, men samtidig ikke helt som brownies allikevel.. En seig, men god kake.. Veldig god med en kule is eller krem![]()
Hahahahaha!!! Unnskyld!Jada. Lurt med bilde. Ingen gravide her som trenger sånnen nå.
![]()
Den er veldig stor i Sverige iallefall vet jeg, hvis vi snakker om samme type kladdkaka
Vis vedlegget 163849
Blir litt som brownies, men samtidig ikke helt som brownies allikevel.. En seig, men god kake.. Veldig god med en kule is eller krem![]()
Den er veldig stor i Sverige iallefall vet jeg, hvis vi snakker om samme type kladdkaka![]()
Vis vedlegget 163849
Nei, men jeg kan legge inn oppskriften etterpå, må få den av mannen.Oh my god...... jeg sikler..har du en god oppskrift og? Finnes den i ferdigpose?
![]()
Jeg har ingen oppskrift, men har kjøpt ferdig i Sverige noen gangerOh my god...... jeg sikler..har du en god oppskrift og? Finnes den i ferdigpose?
![]()
Den er veldig digg!Nam.. den så digg ut!!!![]()
Jeg har ingen oppskrift, men har kjøpt ferdig i Sverige noen ganger
Den er veldig digg!![]()