Hva spiser dere og hvor mye i løpet av en dag? Spiser dere godteri i ukedagen eller klarer dere å holde dere til bare helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du for i deg frukt da, selv om det er ganske lite!Jeg spiser vel normalt, men ganske lite.. Spiser som oftest ett måltid i løpet av dagen, som regel middag. Da spiser jeg det som er til middag, men en mindre porsjon enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Av og til klarer jeg å spise en frokost/lunch også, men dersom jeg gjør det så kaster jeg oftest opp enten lunchen eller middagen.
I tillegg til måltidet så spiser jeg vel 5-6 klementiner i løpet av dagen, men ikke noe godteri hverken i uka eller i helgen. Pepsi max er jeg derimot alt for dårlig på, det går fort en liter for dagen..
Gjør det! Jeg la på meg dobbelt så mye da jeg skulle ha dattera mi. Og la på meg på hele kroppen, ikke bare magen (armer, rumpa, lår, dobbelhakeSpiser helt normalt, ikke usunt og ikke bare grønnsaker. Spise faste måltider, og gjerne gulrøtter eller klementiner til kos. Med gutta spiste jeg mye mer dritt og la nesten ikke på meg, nå spiser jeg lite usunt og godis (koser meg litt mer i helga), men vekta bare øker. Skylder på at det er ei jente denne gangen![]()