Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun nevnte også at man skyller den rett ut i tillegg, om det i så fall skulle ha vært noe. Verre om man har det i f.eks kremer som blir værende på kroppen eller i massasjeolje som blir i større konsentrasjoner (og blir liggende og trekke inn).Tuuusen takk for at du forhørte deg med venninnen din, og at du poster tilbakemeldingen her! Det er til så stor hjelp for hysterisk overtenkende megDa skal jeg bruke den jeg også!
Hva med kremene fra Vossabia? Jeg bruker ringblomst kremen og har liksom tenkt at den er tryggMin venninne, som har gått veldig veldig inn i eteriske oljer, og studerer biopati (mye urtestudier osv da), sa at siden sjampoen er kokt, så er mesteparten av virkningen (den man "er redd for") borte likevel, og sitter i hovedsak bare igjen med lukten.
Leser selv når jeg søker at varme kan "ødelegge effekten" på eteriske oljer, så det er jo hold i det.
Så da tenker jeg at jeg blir iallefall å fortsette med sjampoen selv i alle fall.

Herlig! Da kan jeg fortsette å bruke den.Ringblomstsalve regnes som trygt for gravide. Gravide bør ikke spise ringblomst dog, googler jeg meg til.
Men altså, se hva hun fra vossabia skriver selv:
Vis vedlegget 467435

Selges Vossabia produkter kun på nett, eller er det mulig å finne de i fysiske butikker?![]()
vossabia.no
Takk

Jeg bruker Humble sin «simply unscented» og er veldig fornøyd med denHvilken deodorant bruker dere? Jeg bruker fortsatt min «vanlig» deodorant og ønsker å bytte til en som er graviditet vennlig.
selvsagt ikke like effektiv som en med aluminium og det lukter litt kropp, men ikke svette synes jeg, og det synes ikke samboeren min heller. Veldig tilfreds med den.Jeg bruker Wild, kan kjøpes på helskost og apotek.Hvilken deodorant bruker dere? Jeg bruker fortsatt min «vanlig» deodorant og ønsker å bytte til en som er graviditet vennlig.
Er wild bra? Jeg bruker fuzzy, som jeg liker veldig godt - bortsett fra selve holderen til deo-en. Den er så lett å velte.. :/ synes wild ser så lik ut.Jeg bruker Wild, kan kjøpes på helskost og apotek.
Om du bruker en med aluminium i, så vær forberdt på at det tar litt tid å venne kroppen av med det. Og i den perioden vil de fleste både svette mer og lukte mer, så roer det seg etterhvert.
Har ikke prøvd fuzzy, men av alle de jeg har prøvd uten aluminium, så er Wild den jeg har likt best.Er wild bra? Jeg bruker fuzzy, som jeg liker veldig godt - bortsett fra selve holderen til deo-en. Den er så lett å velte.. :/ synes wild ser så lik ut.
Har ikke prøvd fuzzy, men av alle de jeg har prøvd uten aluminium, så er Wild den jeg har likt best.
Liker også at de har gjenbrukbar ytterskall på den, så jeg bare kan kaste 2 pappbiter når en er brukt opp, og kjøpe refill.
Wild er også lett å påføre, bare ikke på slutten av "tuben". Da blir den "teit"Fuzzy er veldig lik i utseende i alle fall. Lett å smøre på, og føler den har effekt?
Jeg har prøvd flere deoer, men synes svettelukt kommer likevel med de andre, også har de vært vanskelig å få på. Fuzzy kjenner jeg ingen svette av og er lett å påføre.