Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart, min kostet halvparten. Håper legen ga meg riktig resept….Boostrix kostet foresten 550kr
Det varierer fra legekontor til legekontor. Det var prisen for både vaksinen og å få satt den.Så rart, min kostet halvparten. Håper legen ga meg riktig resept….
Ah okei. Jeg har bare kjøpt den så da må jeg sikkert betale noe for å få satt den også.Det varierer fra legekontor til legekontor. Det var prisen for både vaksinen og å få satt den.
Boostrix kostet foresten 550kr
Smart!Shit, så dyrt! I så fall skal jeg spørre om å bare få den på resept, så setter en venninne den..
Spurte legen min om det, on ikke bare en av de -mange- sykepleierene i familien kunne gjøre det, men skulle man få dårlig reaksjon på vaksina bør man være på godkjent vaksineoppfølger, ikke bare pga umiddelbar behandling men også pga evt klmpansaajoner senere.Shit, så dyrt! I så fall skal jeg spørre om å bare få den på resept, så setter en venninne den..
Følte meg litt uggen og fikk hodepine dagen etter. Jeg husker da jeg tok den på barneskolen, da fikk jeg 40 i feber ett døgn etterpå, men det gikk heldigvis fort over!Er der vanlig å få bivirkninger av kikhoste vaksinen? Fikk dere?
Jeg tok i går (kikhoste, polio, stivkrampe etc) Ganske vondt i armen i dag, hodepine, og muskelverk i kroppen. Følt meg slapp og trøtt. Tok en Paracet og nå er alt bedre.Er der vanlig å få bivirkninger av kikhoste vaksinen? Fikk dere?
Jeg følte meg også slapp, hadde hodepine og vondt i kroppen etter vaksinen. Kjennes ut som at jeg brygget på noe, men så slo det liksom ikke helt ut (heldigvis).Er der vanlig å få bivirkninger av kikhoste vaksinen? Fikk dere?