Så bra! Blir spennende dager fremover mot helga nå daDa har jeg faktisk booket time på fredag hos Stig! Takk for tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Blir spennende dager fremover mot helga nå daDa har jeg faktisk booket time på fredag hos Stig! Takk for tips
Sånn jeg også har bestemt meg for å se på det kvalitetstid for meg og babyen, og for pappaen og storebror som evt blir hjemme aleneNår eg fekk sist så var det ein fare for at storesøster va blitt smitta av vannkopper og var på slutten av inkubasjonstiden, så me fekk bli på sjukehuset 4 døgn og så måtte eg bu hos mamma ett par netter før det var heilt trygt og me kunne reise heim og introdusere søstrene for kverandre. Da gjekk veldig fint, og eg fekk litt ekstra tid til å bli kjent med babyen før eg kom heim, såg på det som ein bonus.
Hørtes ut som en god løsning Sov far på sykehuset noen netter med dere? Jeg håper jeg klarer å se på det på samme måte, men kjenner jeg er litt usikker mht til å være første natt alene med babyen. Samtidig hadde det jo vært fint om storebror slapp å være alene med besteforeldre (selv om det sikkert går fint da han er 2 år og 8 mnd merka hvor hønemor jeg hørtes ut nå...)Når eg fekk sist så var det ein fare for at storesøster va blitt smitta av vannkopper og var på slutten av inkubasjonstiden, så me fekk bli på sjukehuset 4 døgn og så måtte eg bu hos mamma ett par netter før det var heilt trygt og me kunne reise heim og introdusere søstrene for kverandre. Da gjekk veldig fint, og eg fekk litt ekstra tid til å bli kjent med babyen før eg kom heim, såg på det som ein bonus.
Samme aldersforskjell som her. Far sov 2 netter med oss, men hadde gått fint uten og. Me hadde folk boende hos oss fra 1 mnd før termin pga styrtfødsler så me hadde ikkje hatt tid til å skaffe barnevakt når det først starta.Hørtes ut som en god løsning Sov far på sykehuset noen netter med dere? Jeg håper jeg klarer å se på det på samme måte, men kjenner jeg er litt usikker mht til å være første natt alene med babyen. Samtidig hadde det jo vært fint om storebror slapp å være alene med besteforeldre (selv om det sikkert går fint da han er 2 år og 8 mnd merka hvor hønemor jeg hørtes ut nå...)
Da har jeg faktisk booket time på fredag hos Stig! Takk for tips
Da har jeg faktisk booket time på fredag hos Stig! Takk for tips
Ja, det er jo vanskelig å si på forhånd hvordan fødselen blir og evnt behov for hjelp den første natta/dagene. Høres ut som dere hadde en god løsning på situasjonen! Veldig greit å høre litt om hvordan andre har løst det. Vi må nok ha besteforeldre boende hos oss litt før også, ble satt i gang pga svangerskapskomplikasjoner 36+6 forrige gang. Blir sannsynligvis en litt tidlig fødsel denne gangen også og da synes jeg det er greit at storebror er vant å være sammen med de som skal passe ham når vi drar til sykehusetSamme aldersforskjell som her. Far sov 2 netter med oss, men hadde gått fint uten og. Me hadde folk boende hos oss fra 1 mnd før termin pga styrtfødsler så me hadde ikkje hatt tid til å skaffe barnevakt når det først starta.
Absolutt ikkje dumt at dei e litt vant med det på forhånd. Me hadde ei voksen niese som eldste var godt vant til fra før og einaste hu hadde vært på overnatting hos tidligere. Er samme barnevakt me skal bruke denne gongen og om det er terminspire. men denne gong blir det nok igangsettelse pga tidligere fødslerJa, det er jo vanskelig å si på forhånd hvordan fødselen blir og evnt behov for hjelp den første natta/dagene. Høres ut som dere hadde en god løsning på situasjonen! Veldig greit å høre litt om hvordan andre har løst det. Vi må nok ha besteforeldre boende hos oss litt før også, ble satt i gang pga svangerskapskomplikasjoner 36+6 forrige gang. Blir sannsynligvis en litt tidlig fødsel denne gangen også og da synes jeg det er greit at storebror er vant å være sammen med de som skal passe ham når vi drar til sykehuset
Så bra! Blir spennende dager fremover mot helga nå da
Snakket med de i dag, og pga den økte smitten i byen er det ikke sikkert far får bli med likevelHar full forståelse og respekt for koronarestriksjonene, men det er så kjiiipt! Første ultralyd er så spesiell, utrolig kjedelig for pappaen å ikke få være med. De har ikke bestemt det enda, de går og vurderer time for time. Krysser alt for at det ordner seg!
Ja utrolig kjipt.. Ingenting som er avgjort enda visstnok,så får bare krysse alt og håpe på det beste!Å nei vi som skal over helga, vil jo ha med pappaen man har jo forståelse, men dette var litt kjipe nyheter..
Åh, hvor var du da?
Gode råd takk!Absolutt ikkje dumt at dei e litt vant med det på forhånd. Me hadde ei voksen niese som eldste var godt vant til fra før og einaste hu hadde vært på overnatting hos tidligere. Er samme barnevakt me skal bruke denne gongen og om det er terminspire. men denne gong blir det nok igangsettelse pga tidligere fødsler
Satser på at smitten er på vei ned til da og at partner får bli med. Her er OUL i desember, så er litt tid endaJeg skal på OUL på St Olavs 26. november og jordmor fortalte meg at partner ikke kunne bli med, så vi bestilte oss enda en TUL på Spiren fertilitetsklinikk om to uker Krysser fingrene for at han kan få bli med på OUL også, men blir i det minste en ultralyd om to uker i tilfellet
er det på fosterdiagnostikk? vi skal dit på mandag, og det er så fryktelig sårt for mannen at han kanskje ikke får bli med inn..Sniker.. Skal på OUL på St. Olav om 3 dager, ringte dit i dag for å spørre, man får desverre ikke lov å ta med noen
Fikk forresten sms et par timer etter jeg ringte der det sto det samme.
Så hvis det ikke blir endringer så får du sikkert en sånn sms 3 dager før timen din.
er det på fosterdiagnostikk? vi skal dit på mandag, og det er så fryktelig sårt for mannen at han kanskje ikke får bli med inn..