Koronarestriksjoner ultralyd

LyckligaLiten

Glad i forumet
August 2018
MayDay2021
Har dere fått ha med partner på ultralyd på sykehuset?
Har time i november på St.olavs,men ble usikker på om mannen får bli med.
Også er jeg litt skeptisk til hvor oppdatert nettsiden deres er..
 
I min innkalling sto det at jeg ikke kunne ha med partner. Hadde ringt og spurt om du er usikker :happy:
 
I min innkalling sto det at jeg ikke kunne ha med partner. Hadde ringt og spurt om du er usikker :happy:
Åkei. Ja hadde håpet det ville være info om det i min innkallelse også, men var ikke nevnt i det hele tatt. Kun MRSA screening.. Ja, får ringe i morgen:)
 
Sniker.. Skal på OUL på St. Olav om 3 dager, ringte dit i dag for å spørre, man får desverre ikke lov å ta med noen :(
Fikk forresten sms et par timer etter jeg ringte der det sto det samme.
Så hvis det ikke blir endringer så får du sikkert en sånn sms 3 dager før timen din.
 
Sniker.. Skal på OUL på St. Olav om 3 dager, ringte dit i dag for å spørre, man får desverre ikke lov å ta med noen :(
Fikk forresten sms et par timer etter jeg ringte der det sto det samme.
Så hvis det ikke blir endringer så får du sikkert en sånn sms 3 dager før timen din.
Det var det jeg mistenkte, men håpet det ikke var sånn:( Da får vi bestille privat i tillegg rett og slett, pappaen er jo veldig nysgjerrig selv.
 
Har dere fått ha med partner på ultralyd på sykehuset?
Har time i november på St.olavs,men ble usikker på om mannen får bli med.
Også er jeg litt skeptisk til hvor oppdatert nettsiden deres er..
Jeg tilhører også St.Olavs, og sånn som situasjonen er nå får ikke partner være med :/ og med den økte smitten som er her nå, blir dette neppe endret til nov/des når vi skal ha ul. De anbefaler at vi bruker FaceTime, og hvis de skulle finne eventuelle avvik får partner komme inn hvis han er i nærheten.

denne siden blir oppdatert når/hvis det skulle komme endringer fremover:

https://stolav.no/nyheter/2020/info...On8omZArPYSvO3TqVVcyK76evCOSpRjKknze_9UFSjpMA
 
Jeg tilhører også St.Olavs, og sånn som situasjonen er nå får ikke partner være med :/ og med den økte smitten som er her nå, blir dette neppe endret til nov/des når vi skal ha ul. De anbefaler at vi bruker FaceTime, og hvis de skulle finne eventuelle avvik får partner komme inn hvis han er i nærheten.

denne siden blir oppdatert når/hvis det skulle komme endringer fremover:

https://stolav.no/nyheter/2020/info...On8omZArPYSvO3TqVVcyK76evCOSpRjKknze_9UFSjpMA

Ja jeg var inne på den siden, men så den ikke hadde blitt oppdatert siden juni. Det tente et lite håp om at det kanskje var endret:rolleyes: Kommer til å ordne oss privat TUL først, så begge får sett baby samtidig. Og da slipper jeg å være alene hvis det blir oppdaget noe. Enda bra partner får være med på barseloppholdet, det er det viktigste ihvertfall.
 
Ja jeg var inne på den siden, men så den ikke hadde blitt oppdatert siden juni. Det tente et lite håp om at det kanskje var endret:rolleyes: Kommer til å ordne oss privat TUL først, så begge får sett baby samtidig. Og da slipper jeg å være alene hvis det blir oppdaget noe. Enda bra partner får være med på barseloppholdet, det er det viktigste ihvertfall.
Vi skal på tul til Stig, der vet jeg at partner får være med :)

og som du sier, viktigste er at de får være med på barsel :) synes det er litt synd søsken ikke får komme på besøk og se på de små, men blir forhåpentligvis et kort opphold på barsel så det får gå greit å vente til vi kommer hjem :) og så er det lenge til mai, så kanskje kommer det endringer til den tid :)
 
Det var det jeg mistenkte, men håpet det ikke var sånn:( Da får vi bestille privat i tillegg rett og slett, pappaen er jo veldig nysgjerrig selv.
Vi var også på privat når jeg var 15+0, fikk sett at alt sto bra til og var så heldig å få vite kjønn :) Veldig glad for at vi gjorde det når han ikke får vært med på OUL.
 
I min innkalling til Kongsvinger sto det at jeg kunne ha med ledsager :joyful:
 
Vi skal på tul til Stig, der vet jeg at partner får være med :)

og som du sier, viktigste er at de får være med på barsel :) synes det er litt synd søsken ikke får komme på besøk og se på de små, men blir forhåpentligvis et kort opphold på barsel så det får gå greit å vente til vi kommer hjem :) og så er det lenge til mai, så kanskje kommer det endringer til den tid :)

Stig, er det en gynekolog?
Ja håper virkelig situasjonen endrer seg til mai, men kjenner jeg ikke er sånn superoptimistisk mtp dagens situasjon i verden. Men som du sier, forhåpentligvis blir det et kort opphold på sykehuset, er nok noe annet med nr 2:happy:
 
Vi var også på privat når jeg var 15+0, fikk sett at alt sto bra til og var så heldig å få vite kjønn :) Veldig glad for at vi gjorde det når han ikke får vært med på OUL.

Ja vet at det er viktig for ham, også tenker jeg det er fint mtp tilknytning o.l. også:)
 
Ja jeg var inne på den siden, men så den ikke hadde blitt oppdatert siden juni. Det tente et lite håp om at det kanskje var endret:rolleyes: Kommer til å ordne oss privat TUL først, så begge får sett baby samtidig. Og da slipper jeg å være alene hvis det blir oppdaget noe. Enda bra partner får være med på barseloppholdet, det er det viktigste ihvertfall.

Jeg fikk ikke ha med partner på privat TUL heller.
 
Stig, er det en gynekolog?
Ja håper virkelig situasjonen endrer seg til mai, men kjenner jeg ikke er sånn superoptimistisk mtp dagens situasjon i verden. Men som du sier, forhåpentligvis blir det et kort opphold på sykehuset, er nok noe annet med nr 2:happy:

Han driver sentrum gynekologi, vet veldig mange er fornøyde med han :) forklarer grundig og er veldig nøye og hyggelig :) og som nevnt, der vet jeg partner får være med :) var der forrige svangerskap også.
 
Så heldig du er! I Trondheim er det jo litt smittetrykk for tiden, så blir vel heller flere restriksjoner enn noe annet fremover..
Ja ikke sant, venninna mi får ikke ha med på Ahus, er mye smitte i Oslo og Lørenskog område :hungover: Men søsteren fikk ikke ha med på Kongsvinger for en stund siden, så endrer seg fort det her!
 
Han driver sentrum gynekologi, vet veldig mange er fornøyde med han :) forklarer grundig og er veldig nøye og hyggelig :) og som nevnt, der vet jeg partner får være med :) var der forrige svangerskap også.
Ok, har ikke hørt om ham. Hadde tenkt å ha TUL på Medicus, men har faktisk ikke sjekket om partner får bli med der:nailbiting:
 
Han driver sentrum gynekologi, vet veldig mange er fornøyde med han :) forklarer grundig og er veldig nøye og hyggelig :) og som nevnt, der vet jeg partner får være med :) var der forrige svangerskap også.

Da har jeg faktisk booket time på fredag hos Stig! Takk for tips:happy:
 
Vi skal på tul til Stig, der vet jeg at partner får være med :)

og som du sier, viktigste er at de får være med på barsel :) synes det er litt synd søsken ikke får komme på besøk og se på de små, men blir forhåpentligvis et kort opphold på barsel så det får gå greit å vente til vi kommer hjem :) og så er det lenge til mai, så kanskje kommer det endringer til den tid :)
Når eg fekk sist så var det ein fare for at storesøster va blitt smitta av vannkopper og var på slutten av inkubasjonstiden, så me fekk bli på sjukehuset 4 døgn og så måtte eg bu hos mamma ett par netter før det var heilt trygt og me kunne reise heim og introdusere søstrene for kverandre. Da gjekk veldig fint, og eg fekk litt ekstra tid til å bli kjent med babyen før eg kom heim, såg på det som ein bonus. ❤️
 
Back
Topp