Koronarestriksjoner ultralyd

Dere har ikke hørt noe om at han ikke får bli med inn? Vi har time på fosterdiagnostikk på st. olavs tirsdag og jeg har forsøkt lest på nettsiden uten hell. Frykter at han ikke får bli med...

Både jeg og han synes det er veldig trist om han må bli ute. Forstår jo årsaken, men det er en stor nedtur for oss som foreldre, og
spesielt for han. Vet ikke om jeg vil vite kjønn om de kan se det, men heller vente til OUL i håp om at han kan få bli med da....

Har time på tul på St.olavs på onsdag selv... faen har virkelig ikke lyst til å dra alene!

Har time på st.olavs tirsdag jeg også. Forberedt på å dra alene.. synes det er skikkelig kjipt!

Dere har ikke hørt noe om at han ikke får bli med inn? Vi har time på fosterdiagnostikk på st. olavs tirsdag og jeg har forsøkt lest på nettsiden uten hell. Frykter at han ikke får bli med...

Både jeg og han synes det er veldig trist om han må bli ute. Forstår jo årsaken, men det er en stor nedtur for oss som foreldre, og
spesielt for han. Vet ikke om jeg vil vite kjønn om de kan se det, men heller vente til OUL i håp om at han kan få bli med da....

Sniker.
De i min termingruppe som har oul på St. Olavs denne uka får ikke ha med partner inn, så jeg vil tro at det gjelder tidlig ultralyd også.. Kan være greit å forberede seg mentalt på det, for å bli minst mulig skuffa hvertfall. Det samme gjelder for mitt lokalsykehus. Jeg pleier å få varsel per sms 1-2 virkedager i forveien om at partner ikke kan være med. For timene på tirsdager har jeg ofte fått påminnelsesmelding med info om time og smittevernstiltak på fredag.

Lykke til på ultralyd :Heartpink

Tviler på at de blir mindre restriktive på St. Olavs fremover med den økende smitten i Trondheim. Selv over sommeren hvor det var ganske lite smitte har de vært like strenge

Nå kan jo mye skje innen mai ift barsel. Og uansett ikke noe garanti for at partner får bli med på barsel selv om de åpner opp for det. Sist jeg fødte der var det så fullt at jeg måtte bo på rom med en annen som nettopp hadde født, og da fikk ikke fedrene sove der, selv om barna ble født nærmere midnatt. Det var i september, og kan ikke se for meg at det er mindre trykk der i mai...

Så jeg tenker at jeg går inn med innstillingen om at jeg må være alene på undersøkelser, også får det heller være en bonus om far får være med :)

Det stemmer, St.Olavs har hatt en ganske streng praksis hele veien. Er forsåvidt bra det, kan ikke være fri flyt heller. Tror de fleste har forståelse for det, det er jo bare så utrolig kjipt. Tenker på de stakkars mammaene som måtte føde uten partneren sin, herregud for et mareritt-scenario.
Men vi vet jo ikke hvordan mai blir, så får bare håpe på det beste. Tror du har en god innstilling der, da blir du ikke så skuffet ihvertfall:happy:

På sykehuset fikk jeg ikke ha med mannen, men TUL vi har privat er han hjertelig velkommen!

Har lest en plass (men husker ikke hvor), at det gjelder fosterdiagnostikk også :(
Gjelde iallfall fosterdiagnostikk i Bergen, vil tru da e ganske likt på disse store sjukehusene. Fekk SMS om at ein ikkje fikk ha partner med seg.

Står ingenting i papirene, og ikke på nettsidene deres heller. Men ser folk her får sms noen dager før. Håper og ber om å ikke få den sms'en :smiley-angelic001

Står ingenting i papirene, og ikke på nettsidene deres heller. Men ser folk her får sms noen dager før. Håper og ber om å ikke få den sms'en :smiley-angelic001

Den sender den nok ut til alle. Fikk også melding da vi hadde time på st. olavs tidligere i sommer, sto at kun personer med behov for assistanse kunne ha med 1 pårørende. Sto også "vakter" utenfor sykehuset som sjekket smsen og at kun de med time fikk komme inn

Den sender den nok ut til alle. Fikk også melding da vi hadde time på st. olavs tidligere i sommer, sto at kun personer med behov for assistanse kunne ha med 1 pårørende. Sto også "vakter" utenfor sykehuset som sjekket smsen og at kun de med time fikk komme inn
ja de vaktene har jeg møtt... var innlagt der med størstejenta tidligere i denne mnd.. måtte særiøst vise papirer HVER gang jeg skulle inn... selv om det var den samme vakta.. så på runde 6-7 klikka hormonene! stakkars vakt! meg: ærligtalt, nå har jeg snakket med deg så mange ganger på to dager, jeg har fortsatt barn som er innlagt her...
måtte ta meg sammen, og slenge på at jeg forstår det er vanskelig å holde oversikt over så mange folk:oops::oops:

Sniker.
De i min termingruppe som har oul på St. Olavs denne uka får ikke ha med partner inn, så jeg vil tro at det gjelder tidlig ultralyd også.. Kan være greit å forberede seg mentalt på det, for å bli minst mulig skuffa hvertfall. Det samme gjelder for mitt lokalsykehus. Jeg pleier å få varsel per sms 1-2 virkedager i forveien om at partner ikke kan være med. For timene på tirsdager har jeg ofte fått påminnelsesmelding med info om time og smittevernstiltak på fredag.

Lykke til på ultralyd :Heartpink

Takk for svar. :) Ja, man må vel bare forberede seg på det. Bare så synd for fedrene som ikke får deltatt. Og litt stressende dersom man skulle få dårlig nytt på fosterdiagnostikk. Håper det endrer seg til desember og OUL, selv om jeg kanskje ikke tror det.....

Jeg og håper sms ikke kommer :smiley-angelic001 tidligere i uken var nettsiden nede, men ser nå fungerer linkene iallefall igjen. Selv om det ikke står noe for spesifikt for den avdelingen. Basert på det andre skriver så må man vel bare gå ut i fra at det kanskje kommer en sms.... :grumpy:

Jeg og håper sms ikke kommer :smiley-angelic001 tidligere i uken var nettsiden nede, men ser nå fungerer linkene iallefall igjen. Selv om det ikke står noe for spesifikt for den avdelingen. Basert på det andre skriver så må man vel bare gå ut i fra at det kanskje kommer en sms.... :grumpy:
fikk melding i dag :((((((( står at ledsager ikke får være med inn...

Back
Topp