Fler enn meg som er nervøse?
Har lest at gravide ikke er i risikogruppen, og at det muligens ikke er automatikk i at hvis mor blir smittet så får barnet det også (var sånn med SARS? Eller?) Det er også veldig få barn som har fått det, og ingen barn som har dødd av det. Men allikevel. Jeg blir stressa
Vi er blitt sendt hjem fra jobb i dag, og har hjemmekontor på ubestemt tid. Treningsgruppa for gravide som jeg er påmeldt er blitt avlyst frem til påske. Forstår at det nok er preventativt (er det et ord?
), men kjenner allikevel jeg blir stressa.. Kjøpte salat fra salatbar på butikken i sted, og angrer noe helt sykt. kjenner jeg holder på å freake ut, for er så sikker på at jeg har fått korona fra den ![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)
![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)
Trenger reality check. Er jeg helt på ville veier her, eller har jeg rett i å frike litt ut?
Jeg kan for lite om sånt her, og uvitenhet skaper frykt ![wacky :wacky: :wacky:](/styles/default/xenforo/wacky.png)
Har lest at gravide ikke er i risikogruppen, og at det muligens ikke er automatikk i at hvis mor blir smittet så får barnet det også (var sånn med SARS? Eller?) Det er også veldig få barn som har fått det, og ingen barn som har dødd av det. Men allikevel. Jeg blir stressa
![facepalm :facepalm: :facepalm:](/styles/default/xenforo/facepalm.png)
Trenger reality check. Er jeg helt på ville veier her, eller har jeg rett i å frike litt ut?
![shy :shy: :shy:](/styles/default/xenforo/shy.png)
![wacky :wacky: :wacky:](/styles/default/xenforo/wacky.png)