Fler enn meg som er nervøse?
Har lest at gravide ikke er i risikogruppen, og at det muligens ikke er automatikk i at hvis mor blir smittet så får barnet det også (var sånn med SARS? Eller?) Det er også veldig få barn som har fått det, og ingen barn som har dødd av det. Men allikevel. Jeg blir stressa
Vi er blitt sendt hjem fra jobb i dag, og har hjemmekontor på ubestemt tid. Treningsgruppa for gravide som jeg er påmeldt er blitt avlyst frem til påske. Forstår at det nok er preventativt (er det et ord?
), men kjenner allikevel jeg blir stressa.. Kjøpte salat fra salatbar på butikken i sted, og angrer noe helt sykt. kjenner jeg holder på å freake ut, for er så sikker på at jeg har fått korona fra den 

Trenger reality check. Er jeg helt på ville veier her, eller har jeg rett i å frike litt ut?
Jeg kan for lite om sånt her, og uvitenhet skaper frykt 
Har lest at gravide ikke er i risikogruppen, og at det muligens ikke er automatikk i at hvis mor blir smittet så får barnet det også (var sånn med SARS? Eller?) Det er også veldig få barn som har fått det, og ingen barn som har dødd av det. Men allikevel. Jeg blir stressa
Vi er blitt sendt hjem fra jobb i dag, og har hjemmekontor på ubestemt tid. Treningsgruppa for gravide som jeg er påmeldt er blitt avlyst frem til påske. Forstår at det nok er preventativt (er det et ord?
), men kjenner allikevel jeg blir stressa.. Kjøpte salat fra salatbar på butikken i sted, og angrer noe helt sykt. kjenner jeg holder på å freake ut, for er så sikker på at jeg har fått korona fra den 

Trenger reality check. Er jeg helt på ville veier her, eller har jeg rett i å frike litt ut?
Jeg kan for lite om sånt her, og uvitenhet skaper frykt 

Mye fordi vi skal selge hus nå, og tenker det blir vanskelig å få besøk av takstmann og fotograf, samt avholde visninger, hvis vi får korona i hus, eller hvis det blir helt unntaktstilstand.. Så er det som kanskje bekymrer meg mest. De økonomiske konsekvensene av det å bli smitta.. Håper vi ikke får det, og at ikke hele byen stenges ned.
Jeg har ikke noe mulighet for hjemmekontor akkurat, men merker at antall kunder har gått kraftig ned. Stort sett alle på rådhuset har satt seg selv i karantene/har hjemmekontor, alle arrangement er avlyst osv.
Blir lettere irritert av å se og lese om alle som virkelig ikke bryr seg, det er sånnere som gjør at det sprer seg som ild i tørt gress..