Korleis skal du feire nyttårsaften?

Trenger dere virkelig kult og spesielt for å ikke kjede dere? Finnes ikke "koselig, kjekt" som en mellomting? DErsom dere er bestemt på å kjede dere så blir det jo kjedelig, men det er da mye man kan finne på?
For meg er det ett fett om det er kult eller koselig. Tror du har en annen definisjon på det enn meg gitt!

Poenget er at det ikke skal være hverdagslig. Vi ser på film hver eeeeeeneste helg. Det er hverdagslig for meg. Det samme med brettspill. Jeg er dritt lei av film og brettspill. Jeg har heller ikke et snev av konkurranseinstinkt overfor mannen. Det finnes ikke en celle i meg som jubler om jeg vinner.
 
For meg er det ett fett om det er kult eller koselig. Tror du har en annen definisjon på det enn meg gitt!

Poenget er at det ikke skal være hverdagslig. Vi ser på film hver eeeeeeneste helg. Det er hverdagslig for meg. Det samme med brettspill. Jeg er dritt lei av film og brettspill. Jeg har heller ikke et snev av konkurranseinstinkt overfor mannen. Det finnes ikke en celle i meg som jubler om jeg vinner.

Sikkert.

Bare hørtes så trist ut å ha bestemt seg for å kjede seg.
 
Sikkert.

Bare hørtes så trist ut å ha bestemt seg for å kjede seg.
Jeg har ikke det. Det som er trist er å tro du vet noe som helst om andre etter å ha skrevet med dem noen minutter på internett. Dét er trist.

Spørsmålet var hva man skal gjøre. Jeg er ærlig, vi har ikke noe å gjøre.

Hvis jeg hadde gått inn for å kjede meg, hadde jeg spilt brettspill og sett film. Det skal jeg ikke, jeg skal finne på noe ganske annet.
 
Jeg har ikke det. Det som er trist er å tro du vet noe som helst om andre etter å ha skrevet med dem noen minutter på internett. Dét er trist.

Spørsmålet var hva man skal gjøre. Jeg er ærlig, vi har ikke noe å gjøre.

Hvis jeg hadde gått inn for å kjede meg, hadde jeg spilt brettspill og sett film. Det skal jeg ikke, jeg skal finne på noe ganske annet.

La meg reformuliere

På den måten jeg bruker ordene hørtes det velsog trist ut å ha fastslått st man skal kjede ræva av seg. Jeg skjønner etterhvert at du bruker ordene annerledes og åpenbart ikke har samme innstilling til livet som meg og det er greit, men sånn innledningsmessig var det utfra normal forumog folkeskikk ikke noe galt i å antyde at dere vel kunne finne på noe, men jeg har skjønt at du 1)åpenbart synes det er greit å kjede seg eller ikke mener kjede seg på den måten jeg forstår ordet og 2)altså rett og slett synes å ha det kjekt sammen er kjedelig når det ikke er kult og spennende og derfor 3)ikke har noe utbytte av at jeg foreslår å gjøre noe gøy

Og det er helt greit

Jeg har aldri trodd jeg visste noe om livet ditt basert på dette. Det vsr jo tross alt bare et forslag.
 
Vi skal til min far og lage mat,spille spill og overnatter der. Rolig og koselig.
 
I år feirer vi hjemme alle 6. Stille og rolig. Første gangen vi ikke skal noe spesielt og jeg har aldri geldet meg så mye til nyttårsaften som i år :):)
 
I år er det første gang på 2-3 år at vi er alene nyttårsaften.

Vi har pleid å være sammen med flere familier med barn.

Det har vi gjort siden yngste som nå er 6 var 3-4 år. Var ikke noe problem å være oppe lenge når det var andre barn å leke med. ;)

I år blir vi derimot alene, og vi har ingen store planer. Vi har snakket om å spille spill og kose oss med snop, så det blir nok noe sånt. Så får vi bare se hvordan det blir.

Men kjede oss skal vi nok ikke gjøre
 
Vi skal til min bror og samboer + deres 3 barn på middag, brettspill og hygge! Lite vet broren min at onkelbarnet hans ligger i magen min :p
 
Vi skal på middag til et vennepar, de har to små så det blir en rolig kveld; noe som passer oss ypperlig midt i flyttekaos og meg med den svære magen :p
 
Vi feirer med utvidet "familie" dvs. et vennepar hos hans mamma med familie og ekstra venner/familie/bekjente. Vi blir ca 10 voksne og noen barn. Mannen min står for deler av middagen så vi er alltid på plass noen timer før de andre. :happy:
Så kvelden består av mat, godt selskap, dessert og kaker, mer skravling og masse raketter. :p
 
Her blir det rolig feiring:) Bare mannen, hunden og meg:p Vi skal lage kalkun, se film og snakke om 2018 og 2019. Så ser vi på rakettene klokken 12, inne med hunden.
 
Back
Topp