Korleis skal du feire nyttårsaften?

Vi var egentlig tre vennepar med barn som skulle feire sammen. Nå ble jo ting litt annerledes enn det jeg hadde sett for meg nå i jula, da jeg måtte ende forholdet mitt med samboeren min. Så nå vet jeg rett og slett ikke hvordan det blir på nyttårsaften.

Håper du og barna reiser å feirer som planlagt :Heartred
 
Helstekt kylling fylt med urter og andefett etter jul.
Ta med ungene ut ved midnatt og fyre opp fyrverkeri, og si "godt nytt år" til naboer.
Bare meg, mannen og barna, kose oss :)
 
Spiser middag hos svigers på dagen, er hjemme med mann, baby og hunder på kvelden. Har heldigvis ikke redde hunder, men er hjemme og skjermer dem uansett. Bor på en rolig plass mtp fyrverkeri. :)
 
Søstra mi m mann og 2 unger kommer bort til oss ( vi er naboer)
Blir viltstek m rødvinssaus og diverse kaker. Ungene får stjerneskudd og løper vel rundt i huset til rakettene starter og så er det leggetid ;)
 
Vanligvis feirer vi hele dagen og kvelden med noen :)
i år blir det kun middag og så drar vi hjem til oss selv og kjeder ræva av oss..
 
Skulle egentlig på fest med venner, men siden jeg er kvalm og super sliten for tiden blir det meg, mannen, sofa, tv og muligens en elegant en-retters med Grandiosa på menyen:hilarious: Veldig fornøyd med den planen!
 
I år blir det rolig feiring på hytta sammen med svigers
 
Feirer med et vennepar med barn som i fjor. Vi har barn også så blir bare stille og rolig ❤
 
Blir kun mannen min og meg med vår 2,5 mnd baby. Spent på hvordan han reagerer på raketter. Satser på andebryst til middag og tidlig i seng (klistermerkebaby som ikke klarer å sove alene).
 
Hjemme med barna, mannen er på jobb. Skal ha et par venner med deres barn på besøk og skal steke kalkun. Håper det blir en fin nyttårsfeiring for alle!
 
Vi reiser en tur til svigers på ettermiddag/kvelden. Så blir vi der til rakettene er ferdig. :)
 
Vanligvis feirer vi hele dagen og kvelden med noen :)
i år blir det kun middag og så drar vi hjem til oss selv og kjeder ræva av oss..

Dropp den delen med å kjede dere. Finn på noe gøy.

VI spiser hos mine foreldre og drar deretter trolig hjem. Planer om brettspill og andre spill og potetgull og sjokolade og kose oss sammen. Yngste skal trolig legges og de eldste skal trolig være oppe til midtnatt, muligens beveger vi oss ut i pissregnet, muligens dropper vi det/noen av oss går på verandaen kanskje, litt avhenging av HVOR MYE det regner og blåser... Men kjede oss, nei, det gjorde vi i fjor på et klubbhus hvor i alle fall et par av ungene løp omkring med venner, men det ellers var dønn kjedleig. Så det dropper vi i år, og koser oss heller hjemme. Er planen i alle fall. Ofte vært sammen med min bror med familie og et par eller to til med barn, men ikke hørt noe fra dem enda i år, og reelt har vi det sikkert koseligre hjemme, samt får lagt treåringen, så går trolig for den. Men kjede oss hjemme er ikke planen nei!
 
Dropp den delen med å kjede dere. Finn på noe gøy.

VI spiser hos mine foreldre og drar deretter trolig hjem. Planer om brettspill og andre spill og potetgull og sjokolade og kose oss sammen. Yngste skal trolig legges og de eldste skal trolig være oppe til midtnatt, muligens beveger vi oss ut i pissregnet, muligens dropper vi det/noen av oss går på verandaen kanskje, litt avhenging av HVOR MYE det regner og blåser... Men kjede oss, nei, det gjorde vi i fjor på et klubbhus hvor i alle fall et par av ungene løp omkring med venner, men det ellers var dønn kjedleig. Så det dropper vi i år, og koser oss heller hjemme. Er planen i alle fall. Ofte vært sammen med min bror med familie og et par eller to til med barn, men ikke hørt noe fra dem enda i år, og reelt har vi det sikkert koseligre hjemme, samt får lagt treåringen, så går trolig for den. Men kjede oss hjemme er ikke planen nei!
Heldige dere da :p her aner jeg ikke hva vi skal finne på.. hvis det er kram snø kunne vi laget snømann
 
Heldige dere da :p her aner jeg ikke hva vi skal finne på.. hvis det er kram snø kunne vi laget snømann
Snø er her altså på ingen måte, det er sankk om 5 lussgrader, kuling til liten storm og pissregn.

Så inne. Men hvor mange har tenkt å være våkne? Kan dere spille spill? Se film?
 
Snø er her altså på ingen måte, det er sankk om 5 lussgrader, kuling til liten storm og pissregn.

Så inne. Men hvor mange har tenkt å være våkne? Kan dere spille spill? Se film?
Ingen, bare jeg og mannen! Eldste er 5 og ingen av dem er oppe til 00.

Joo.. kan se film, men det er dagligdags. Vil gjøre noe kult, noe utenom det vanlige! Spill kan gå, men etter to runder er vi lei gitt...

Dere a?
 
Ingen, bare jeg og mannen! Eldste er 5 og ingen av dem er oppe til 00.

Joo.. kan se film, men det er dagligdags. Vil gjøre noe kult, noe utenom det vanlige! Spill kan gå, men etter to runder er vi lei gitt...

Dere a?
Hos oss blir han på 10 og hun på snart 8 oppe til midtnatt, det har de vært i flere år. Yngste er bare tre og pleier sovne før den tid.

Jeg tenker vi spiller spill med ungene, ikke så ofte vi får tid til det, for yngste er ikke spill-gammel-nok, hun knabber brikkene. En runde eller to med sjakk bare jeg og mannen kunne jo vært pøvd, en meeeeeget rusten, sist spilt på 90 tallet, mot en som påstår å ikke ha prøvd før nå i høst men tilgjengjeld har et så analytisk hode at det egentlig ikke er tvil om hvem som vinner...

Kanskje en film eller to. Popcorn og potetgull. Trenger ikke KULT og SPESIELT, men unngå kjedelig. Kose oss er planen.
 
Hos oss blir han på 10 og hun på snart 8 oppe til midtnatt, det har de vært i flere år. Yngste er bare tre og pleier sovne før den tid.

Jeg tenker vi spiller spill med ungene, ikke så ofte vi får tid til det, for yngste er ikke spill-gammel-nok, hun knabber brikkene. En runde eller to med sjakk bare jeg og mannen kunne jo vært pøvd, en meeeeeget rusten, sist spilt på 90 tallet, mot en som påstår å ikke ha prøvd før nå i høst men tilgjengjeld har et så analytisk hode at det egentlig ikke er tvil om hvem som vinner...

Kanskje en film eller to. Popcorn og potetgull. Trenger ikke KULT og SPESIELT, men unngå kjedelig. Kose oss er planen.
Vi må ha kult og spesielt. Mye av det jeg kommer på er ting vi gjør hver helg. Normalt sett hadde vi skravla med andre, og diskutert og hatt det hyggelig. Men blir litt annerledes i år gitt.

Her sovner de vel rundt 20. Så er det meg og mannen i 4t før moroa begynner.
 
Trenger dere virkelig kult og spesielt for å ikke kjede dere? Finnes ikke "koselig, kjekt" som en mellomting? DErsom dere er bestemt på å kjede dere så blir det jo kjedelig, men det er da mye man kan finne på?
 
Back
Topp