Korleis skal du feire nyttårsaften?

M

Moderator Linda

Guest
Håpar alle har hatt ei flott jul så langt. No nærmar det seg jo nyttårsaften, og det er vanligvis veldig stor variasjon i korleis folk feirar eller ikkje feirar den. Korleis er det hos dykk? :)
 
Vet ikke enda.

Enten sammen med min bror med familie og en kusine med familie og sikkert et vennepar av dem med unger.

Eller et åpent felles arr på idrettslagets klubbhus. Det gjorde vi i fjor men der var så nedtur at jeg i så fall stemmer for å sitte hjemme og spille brettspill heller enn den greia der igjen.
 
Feirer med familien min, vi blir 12 stk :) Spiser festmiddag sammen og er sammen til etter midnatt.
 
Hjemme, får et vennepar på besøk, med baby på samme alder som vår. Det blir nok kalkunmiddag, ost, kjeks, vin og brettspill. :)
 
Dette året er det vår tur til å ha nyttårsaften hjemme, så blir nesten 16-17 stk voksne og barn.. Litt blandet følelser angående det da jeg egentlig har lyst på ei rolig nyttårsaften ...:wtf:
 
Hjemme med mann og barn :) orker ikke noe store greier så tett opp mot fødsel, og i år er det faktisk ingen hjemme å feire sammen med heller. Perfekt :)
 
Rolig middag her hjemme (bare svigermor som kommer) og i seng til normal tid, forhåpentligvis før bråket begynner. Håper Leah sover godt i armkroken innen det.
 
Med mannen sin familie . Vi blir 12 :) pinnekjøtt på menyen.
 
Last edited:
Denne jula har vi hatt eller vært i selskap hver dag siden lillejulaften. I morgen er det «pausedag» og nytt selskap på lørdag.

Vi alle ønsker å være HJEMME på nyttårsaften. Lage kalkun - kose oss og slappe av. Jul er kos, men ikke avslapping i den grad jeg skulle ønske.. julen skulle vart i 2 uker
 
Vi blir totalt 8 stk. Feirer med noen fra samboers familie.
 
Vi rømmer med livredd hund og tar inn på hotell hvor det ikke skytes raketter. Nå gjelder det bare å komme seg gjennom en forhåpentligvis rakettfri romjul først
 
Vi skal opp til min far, med middag, spill og rakketter :)
 
Sønnen min og jeg skal enten kose oss hjemme, vi to, eller så drar vi til broren min og feirer med ham og familien hans. Vil gjerne være hjemme. Har ingen spesielle følelser rundt nyttårsaften.
 
Vis skal til svigerinna med mann og barn, så kommer svigermor der også. Får se hvor lenge vi kan være med tanke på lillebror på 3.5. Vurderer å legge han der og ta han opp på natten å kjøre hjem. 8 min å kjøre bare, men er så redd vi ikke får han til å sove igjen etterpå.
 
Vi skal til ett vennepar. De har små barn som holder leggerutiner. Så enklest vi drar dit. Våre barn er våkne til vi drar hjem så :p
 
Vi var egentlig tre vennepar med barn som skulle feire sammen. Nå ble jo ting litt annerledes enn det jeg hadde sett for meg nå i jula, da jeg måtte ende forholdet mitt med samboeren min. Så nå vet jeg rett og slett ikke hvordan det blir på nyttårsaften.
 
Vi feirer ikke hjemme til vanlig :)

Jeg skal jobbe kveld og så hjem til tomt hus, for gutta reiser på hytta til svigers :)
 
Back
Topp