neeeineinei, Lilly må lære seg å øve på nye materEller det motsatte. Kanskje hun blir skikkelig altetende.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
neeeineinei, Lilly må lære seg å øve på nye materEller det motsatte. Kanskje hun blir skikkelig altetende.![]()
Ha ha ha. Spise mosa mat en og en matvare.neeeineinei, Lilly må lære seg å øve på nye materOm ho så må begynne på scretsh, på babymatstadiet
![]()
Fnis, og så må mannen hjelpe til. "Æææsj, jeg vil ikke ha!"Ha ha ha. Spise mosa mat en og en matvare.![]()
Mater, sorcie! Nei!neeeineinei, Lilly må lære seg å øve på nye materOm ho så må begynne på scretsh, på babymatstadiet
![]()
Fnis, og så må mannen hjelpe til. "Æææsj, jeg vil ikke ha!"
Då får du bite det i deg mens dottera dykkar er derHahaha, sikkert det som må til![]()
Vi får skrive ei bokHahadu veit, bv verba.. mater
pupper... Det kjem nok mange fleire. Snart byrjar vi på eit heilt nytt språk
Derfor du har slått om til nynorsk. For å komme under mindreverdighetskvoten for å få midler til p skrive bok.Vi får skrive ei bok![]()
Tipper minoritetskvotaMINDREVERDIGHETSKVOTA?!??!?!! WHAT?
Er du frekk eller dyslektikar?Derfor du har slått om til nynorsk. For å komme under mindreverdighetskvoten for å få midler til p skrive bok.![]()
ååhTipper minoritetskvota![]()
Eg er heilt hundre prosent einigååhHaha
eg er ikkje spesielt begeistra for nynorskbøker, faktisk... Blir liksom FOR nynorsk, så det blir unaturlig. Ingen frå nynorskland skriver eller prater slik, liksom--
Heldigvis for detDa har jeg lært noe nytt idag også![]()
i sogn og fjordane
![]()
![]()