Kor ofte

kan sikkert telle på ei hand kor ofte min kjære har vaska hovudbadet vårt .... Men han har vaska badet som han og gutta boys bruker når dei drikker og skravler i kjellarstova då :) men eg bruker ikkje det badet, så skulle berre mandle :P
Mandle eller nøttre. Men enig. Skulle bare mangle.

Ja, må jo piske slaven min rundt :D

Nei, han er ikke det, tror jeg :p Setter ned foten når jeg blir for vanskelig :p

Noen må holde prinsessa i tøylene :)

Haha, ja :P Han har noe å se fram til, blir vel to prinsesser i hus når snuppa blir eldre ;)

Ja, men det vil jeg ikke bli :p

Da blir du prinsessemora. ;)

Håper heller at hun ikke blir like prinsesse som mora :P

Passe på! :D

Som sakt, jenta di blir verre ;) du veit at barn alltid er ekstreme versjoner av foreldra? Dersom du er kresen og ikkje skjuler det, så kan du grue deg til du skal lage middag til ho ;);)

Da må jeg lære meg å skjule det :p håper hun blir som pappaen, han er altetetende :p

Då må han inspirere jenta :) men det sitter veldig i hodet ditt altså ;) jo liker ikkje fisk, men veldig glad i fiskegrateng med mykje fisk i ;);)

Som sakt, jenta di blir verre ;) du veit at barn alltid er ekstreme versjoner av foreldra? Dersom du er kresen og ikkje skjuler det, så kan du grue deg til du skal lage middag til ho ;);)

Eller det motsatte. Kanskje hun blir skikkelig altetende. :D

Back
Topp